*Zayn*,, Jdem oslavit to vaše druhý mííísto!'' Zařval radostí Niall. Maia se na něho usmála a skočila mu na záda. ,, Vezmeme sebou i Rebbecu?'' Zeptala se Emma. ,, Mě je to jedno. Zeptej se ostatních.'' Opověděl jí Harry. Všichni jsme jen pokývali na zanameni ano a Emm se hned rozběhla za tou holkou která stála kousek od nás a z někým si povídala. ,,Kluci, zítra má Emm narozeniny a my jsme se dohodly že až každá bude plnoletá tak se necháme potetovat. Jelikož ji zitra bude osmnáct tak už jsme se rozhodly se natetovat zitra. No a jak se na vás dívám tak každý máte tetování až na Nialla. Tak jsem se chtěla zeptat kde nejlíp tetujou?'' Zeptala se Charlie. ,, My vas tam zitra zavedem.'' Odpověděl jsem ji. Jenom se usmála a začala si povídat s Cass. Zajímalo by mě co děla Pezz. Říkala že přijde ale nikde ji tu nevidím. Ach jo. ,, Už jsme tady.'' Řekla Emm vedle které stála ta brunetka. ,, Tak jdem já už mám hlad.'' Řekl Niall. To by nebyl Niall kdyby neměl hlad.
---------------------------------------------------------
,, Co si dáte?'' Zeptal se nás číšník. ,, Tři sýrové pizzy.'' Řekla Maia.,,A tři salámové. Doplnil ji Niall. ,, Vy jste objednali aniž by ste se nás zeptali?'' Zeptal se naštvaně Liam který držel Rose kolem ramen. ,, No tak promiň no.'' Řekla Maia. ,, To už je jedno, hlavně že mám co jíst.''Řekla Rebbeca.,, Odkud jsi?'' Zeptal se Harry Rebbecy. ,, Z Chicaga.'' Odpověděla mu Becca. ,, A kolik ti je?'' Zeptal jsem se. ,, Devatenáct.'' Odpověděla mi.
,, Vaše jídlo.'' Řekl čínik když pokládal talíře s jídlem na stůl. Maia s Niallem se do toho hned vrhli. Najednou mi zapípal telefon.
Pezz: Promiň ale Ed je v posteli lepší než ty. Stejnak by nám to neklapalo.
,, To si dělá prdel!?'' Zařval jsem. Taková štětka to není možný.
,, Co se stalo?'' Zeptala se mě opatrně Charlie, ktera seděla vedle mě.
,, Ta štětka mě podvedla!'' Zařval jsem znova.
,, Hlavně se uklidni.'' Přikázala mi Charlie.
,, Chlape, já ti řikal že se máš na ní vykašlat.'' Řekl mi Louis.
,, Že prej je Ed lepší v posteli než já.'' Řekl jsem, ale už jsem neřval.
,, To jeho párátko je beztak zrezivjejší než ty jeho vlasy.''Řekl Niall a kousl si do pizzy. Všichni jsme se začli smát. Charlie mě objala a řekla mi do ucha. ,, Bude to dobrý. Nic si z toho nedělej.''
Zbytek večera jsme si užili srandy až až.
---------------------------------------------------------
Druhý den*Maia*
Už od pěti ráno jsem na nohách a peču dort. Emma má dnes narozeniny. S holkama jsme se dohodly že Emm nebudem nic říkat o tom tetování.
Hotovo už ho mám hotový. Teď jenom vzbudit Cass, Charlie a Rose.
,,Holky vztávejte.'' Řekla jsem. ,, Co je?'' Zeptala se rozespale Charlie. ,, Emm má dneska narozky tak si pohněte.'' Řekla jsem jim. Hned na to vyskočily z postele a utíkaly k Emm do pokoje. Já rychle vzala dort a šla za nimi. Začli jsme zpívat.
Hodně štěstí zdraví,
hodně štěstí zdraví.
Hodně štěstí milá Emm,
hodně štěstí zdraví.Když jsme písničku dozpívaly, tak Emm sfoukla svíčky. ,, Díky holky.''
Řekla nám a usměv se ji táhl od ucha k uchu. ,, Holky omluvte mě nachvilu.'' Řekla jsem a s telefonem v ruce jsem odešla do koupelny. Vytočila jsme číslo a dala si telefon k uchu.
,, Haló tady Harry Styles. Kdo volá.'' Ozvalo se s telefonu.
,, Harry tady Maia. Jak dalek jste s tou oslavou? '' Zeptala jsem se.
,, Neboj všechno probíhá podle plánu.''
,, To jsem ráda. A s tou Ellie to zítra platí?''
,, Jo platí. Pošlu k vám Zayna aby jste s nim pak jit na zo tetování. Teď je skleslej z toho rozchodu. Chudák řikal jsem mu ať ji nechá.'',, Jo do bře ať je tu tak do tří hodin. A neboj mi mu zvednem náladu. Už budu muset končit. Tak večer ve vile. Ahoj. ''
,, Večer ve vile. Ahoj.'' Dořekl to a ja položila.Šla jsme zpátky za holkama. ,, Víš jak jsme he domlouvali na tom tetování?'' Řekla Cass. ,, Jo.'' Řekla Emm. ,, Tak dneska se dem tetovat.'' Vyhrkly na ní dvojčata. Emma začala pištět a pak nás všecny objala. ,, Jste ty nejlepší kamarádky které jsme kdy mohla mít.'' Řekla. Každá jsme si dali dort a šli se převlíct. Cass měla bílé šaty na kterých byly barevné kvítka a k tomu boty na klinku. Emm měla černou sukni a fosforově žlutý crop top a k tomu ve stejne barvě tričky conversky. Charlie měla na sobě černé uplé kalhoty a růžové tričko s nápisem , I Love My Best Frends '. K tomu vansky ve stejné barvě trička. Rose měla to stejné co Charlie ale třičko a vansky měla v červené barvě. A já jsem měla bílé tílko zakasané v riflových kraťáscích. K tomu kostkovanou černo modrou košili s dlouhými rukávy a tenisky s malím klínkem ve stejné barvě košile.Zanedlouho někdo zaklepal.
,, Jdu tam.'' zařvala Charlie. My jsme ji byly v patách. Když otevřela stál tam smutně Zayn. Hned jsme ho všechny obejmuly. ,, Tak jdem.'' Řekl Zayn.
·························································
Byly jsme v salónu a rozhodly jsme se že si necháme vytetovat na pravě předloktí nápis , Hope ' s peříčkem na konci slova.
Strašně nás s holkama bolý pravá ruka. Je už kolem večerních hodin tak jsme se vypravily za klukam do vily. Emm samozdřejmě nic neví. ,, Na tu bolest vživotě nezapopenu.'' Řekla Cass. ,, Ale zase za tu bolest to stálo.'' Řekla Emm. Najednou mi zabrněl telefon.
Harry: Klíč a šatek jsou u květnače.Když jsme byly před vilou tak jsem se nahla ke květináči a vytáhla klíč a šátek. Nepozorovaně jsem ho dala Rose do ruky a ona vzápětí zavázala Emm oči. ,, Holky co to děláte?'' Zeptala se Emm. Nikdo ji nic neodpověděl. Jen jsem otevřela dvěře a Emm jsme dovedly do obyvaku. Sundali jsme ji ten šátek. ,, Všechno nejlepší.'' Zařvali jsme všichni.
---------------------------------------------------------
Tak a je tu další díl.
Psala jsem ho celej den -_-
Jinak doufam ze se vam to libi
Zitra jedu nakupovat do šantovky. Doufám že si Hazza uži je psát dvacátý první díl :D
Jinak chtěla bych se vás zeptat odkud jste?
Já s Hazzou bydlíme v Morevským Berouně . Cože je asi třicet kilaku od Olomouce. Je to taková menší díra :D Takže pište do komentářů kde bydlíte.
A taky nemame s Hazzou nic proti Perrie a Edu. Máme je rády ale prostě nevěděli jsme co sem naplacat :D snad mě chápete
Miluju vásVaše *Niallerka*
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...