*Charlie*
Ráno mě probudil Zaynův hlas. ,,Dobře kámo, budem tě čekat..'' Řekl do telefonu a zavěsil. Podíval se na mě a když viděl že jsem vzhůru tak se usmál.
,,Dobré ráno zlato.'' Zašeptal a dal mi pusu.,,Dobré ráno.'' Zamumlala jsem ospale a pousmála jsem se.Ze včerejška jsem byla hoodně unavená.
,,Co by sis dala na snídani?'' Zeptal se a pohladil mě po tváři.,,Něco vyber.'' Usmála jsem se.Přikývl , vstal z postele a odešel do kuchyně. Pomalu jsem vstala z postele a zamířila jsem do koupelny. Umyla jsem i zuby a obličej a vrátila jsem se zpátky do pokoje. Převlíkla jsem se do černých legín a bílého trička a na to jsem hodila červenou kostičkovanou košily.Došla jsem až do kuchyně a tam byl Zayn, připravující snídani.Posadila jsem se na barovou stoličku a opřela jsem lokty o stůl.S úsměvem na rtech jsem ho pozorovala.
Za chvíly přede mně postavil hrnek čaje a tousty s jahodovou marmeládou. Děkovně jsem se na něj usmála a zakousla jsem se do toustu.
Když jsem dojedla umyla jsem po sobě nádobí.
,,S kým sis to volal?'' Zeptala jsem se Zayna.,,Volal jsem Borhanovi , měl by být právě v New Yorku s tou svojí přítelkyní modelkou.Odpoledne by se měli stavit, dlouho jsem ho neviděl.'' Objasnil mi. Chápavě jsem přikývla a utřela jsem poslední talíř, ze včerejška tady zůstalo dost nádobí a mě se to nechtělo dávat do myčky.Po dvou hodinách.....
*Charlie*
Už je deset hodin a já vařim oběd, už se necítím tolik unavená. Zkontrolovala jsem kuře v troubě jestli se nepálí a pak jsem odešla na chvíly do obýváku. Rose s Liamem se šli podívat po památkách a hlavně na Broadway a sochu Svobody,
Louis s Cass se šli podívat na Brooklyn Bridge (v minulém díle jsem napsala Tower bridge :-D ale opravila jsem to ! )
Maia s Niallem řekli že se zajjdou jen tak projít po památkách a Harry s Emm šli s nimi.
Přijít by měli okolo třetí a ve čtyři přijde Zaynův bratranec Borhan se svojí přítelkyní. Asi musí být Zaynovi hodně podobný ,když si ho spletly v médiích.
Doma jsem zůstala já , Zayn, Sam a jak jsem se dozvěděla , tak je tu s námi i Becca. Když mi to Zayn řekl, nemohla jsem uvěřit vlastním ušim. Sam chodí s Rebeccou. Super. Nějak zvlášť mi to nevadí ale já Beccu nikdy moc nemusela a potom co způsobila Harrymu a Emm ... moje důvěra a přátelskost k ní klesly někam dost hluboko. Ale Sam je s ní šťastný a to mu vyčítat nebudu. Jeho volba, jeho věc.
,,Brý ráno ségra.'' Zamumlal ospale a sedl si ke mě na gauč s hrnkem kávy. ,,Dobrý , jak pak ses vyspal?'' Zeptala jsem se.
,,Celkem dobrý.'' Odpověděl a usrkl si kávu.,,Kde je Becca?'' Položila jsem další ne významnou otázku. ,,V práci.''
,,A kde pracuje?'' Zeptala jsem se zase a divila jsem se že mě za ty otázky neppošle někam....
,,Myslím že píše články pro New York Times a dělá asistentku šéfredaktorovi.'' Usmál se a já jsem ho objala.
,,Děkuju moc bráško.'' Zamumlala jsem mu do trika. ,, Za co Charlie ?'' Zeptal se a stiskl mě potom co odložil prázdný hrnek.
Odtáhla jsem se. ,,Za to že mě tu necháváš bydlet.'' Pousmála jsem se a on taky. ,,Já to dělám rád, jsi přece moje sestra a to mi připomíná že v neděli přiletí máma z Hamburgu, zdrží se asi na týden.''
,,To je skvělý , vlastně mi to připomíná že dneska nás navštíví Zaynův bratranec Borhan, jen na skok.'' Oznámila jsem mu a on přikývl. ,,Rád poznám Zaynovi příbuzné.'' Usmál se na mě, vzpoměla jsem si že mám rozdělaný oběd a rychle jsem se vrátila do kuchyně. Asi už bylo pozdě. Z trouby šel kouř a začal pípat detektor kouře. Kouř jsem rozehnala rukama a otevřela jsem okno. Troubu jsem otevřela a vyndala jsem z ní spálené kuře.
,,Asi máme stejný antitalent na vaření ségra.'' Uchechtl se nově příchozí Sam. Protočila jsem oči a ušklíbla jsem se. ,,Můžu skočit pro suschi, nedaleko je suprová restaurace.'' Nabídnul se. ,, To by bylo nejlepší řešení , protože tohle se asi už nebude dát jíst.''Vydličkou jsem šprtla do učmoudlého kuřete. Sam se zasmál a šel si pro peněženku a klíče.,,Vem mě s sebou, dlouho jsem nebyla jen tak venku.'' Udělala jsem na něj psí očička alá Hawks a už jsme seděli v autě.*Rose*
,,To vystoupení bylo úžasný!'' Vyjekla jsem když jsme vyšli na ulici z divadla Broadway. Byli jsme s Liamem na The Cats! Bylo to poprvé kdy jsem to viděla.,, Nádhera, vážně jsem nečekal že jednou uvidím představení přímo s broadwayského pódia!'' Rekl nadšeně Liam a vzal mě za ruku.
Ruku v ruce jsme šli rušnou newyorskou ulicí , směrem k soše Svobody. Nemůžu se dočkat až ji uvidím.
Stopli jsme si taxi a dostaly jsme se až k přístavu , ze kterého lodě odplouvají až k soše Svobody.
Liam se omluvil že si musí zavolat a já jsem přikývla a zatím jsem se dívala na přístav. Všechny lodě byly krásné. Liam za chvíly přišel a objal mě kolem ramen.
,,Kterou lodí po jedem?'' Zeptala jsem se. Liam ukázal na blížící se loď. Nemohla jsem uvěřit svým očím. Byla nádherná! Byla celá bílá a ozdobená malými světýlky. ,,Liame to je nádhera.'' Žasla jsem ale to nebylo zdaleka všechno.Jakmile jsme nastoupily na palubu, naskytl se mi pohled na malinký stůl , který byl posetý okvětními lístky růže. Uprostřed byla láhev šampaňského a dvě skleničky na šťopkách.
,,Tak co na říkáš krásko?'' Zašeptal mi Liam do ucha.,,Nádhera, je to prostě nádhera Liame.'' Padla jsem mu kolem krku a on mi dal pusu. Přišel nějaký číšník. ,,Dobrý den, mohu vám nalét skleničku šampaňského?'' Zeptal se italským přízvukem. Usmála jsem se a Liam přikývl. Ucítila jsem že se loďka rozjela a my jsme mířily k soše Svobody. Vzali jsme si skleničky do ruk a cinkly jsme si, číšník zmizel neznámo kam a my jsme se opřeli o zábradlí a pozorovali jsme sochu Svobody. Byla nádherná.
,,Tohle jsem si vždycky přala vidět.'' Řekl jsem . ,, Jsem rád že se ti to líbí.'' Liam přehodil jednu ruku přes můj pas. ,,Miluju tě Liame.'' Řekla jsem mu. ,,Já tebe taky.'' Odpověděl a dál jsme se kochali krásou sochy Svobody............................-------
Hi guys
Tak co říkáte na dnešní díl? Myslela jsem že napíšu tak 600+slov ale nějak jsem se rozepsala a tak to tady máte.....
Nevím co víc vám říctapsat...:-D
Hope u like it :-)
*Hazza*
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...