20.listopadu
Ráno-07:00*Liam*
Ráno jsme všichni lítali jak střelení.
,, Kde mám žehličku na vlasy?'' Pobíhala a řvala Rose. ,,Lidi kdo mi sežral zmrzlinu?'' Ptal se Niall. ,,A kdo moje sušenky?'' Ptala se zase Maia. ,, Kevine kde jsi?'' Hledal Louis Kevina. ,, Neviděl někdo můj svetr?'' Ptala se Cass. ,,Neviděl někdo můj šátek?'' Řval Harry z obyváku. ,, Kde je ten dárek?'' Ptala se Emm která skákala po kuchyni a oblékala si kalhoty. ,, Stop!'' Zařval jsem. Všichni se zastavili ve své činosti.Všichni se podívali na mě a pak se ozvala tupá rána. ,,Au!"Zařvla Emm. Jedenu nohu měla v kalhotech a druhou jen po koleno, takže spadla na zem. Všichni jsme se začali smát.
,,Rose žehličku máš v koupelně. Nialle zmrzlina je v mrazáku. Maio sušenky jsou ve skříňce. Louisi Kevin je v obyváku na tvém kufru. Cass svetr máš na křesle v obyváku. Harry šátek máš na televizi. A Emm dárek je schovanej a v kufru." Řekl jsem a v klidu jsem jedl snídani.
,,Ještě že tě tady máme." Řekla Cass která si oblékala svetr.
Usmál jsem se a uklidil jsem po sobě talíř.
,,Připraveni?"Zeptal jsem se a šel jsem s kufrem na chodbu. ,,Jo." Zařvali všichni stejně.
Nasedli jsme do auta a jeli jsme na letiště. Po cestě jsme zpívali Sugar od Maron 5. Dorazili jsme před letiště. ,,Vemte si kufry. Jdem." Řekla Rose a my ji poslechli. Zamknul jsem auto a šli jsme na letiště.
New York
*Charlie*
Vstala jsem, oblékla jsem se a na hlavu jsem si zavázala šátek. Už mě z nemocnice pustili domů.
,,Ahoj kluci." Pozdravila jsem Sama a Zayna. ,,Ahoj." Řekli stejně. Šla jsem k ledničce a vytáhla jsem si z ní marmeládu. Kluci si dělali tousty tak jsem jim dva zebrala. ,,Hej to je naše snídaně."Řekl Sam a začal se smát když jsem ho začala lechtat. ,,Zeyne pomoz mi!"Křičel Sam který ležel na zemi. Sedla jsem si na Sama a začala jsem ho ječtě víc lechtat. Zayn mě chytil za pas a vyzvid do vzduch. ,,AAAA!" Začala jsem jančet.
Udělali jsme si snídani a dívali jsme se na film. Vyrušil nás zvonek. ,,Jdu tam." Řekl Zayn. Odešel a já jsem přemýšlela nad tím kdo to je a pak jsem uslyšela známe hlasy. do obyváku přišla naše parta. Skočila jsem Rose do náruče.
Tá to neudržela a spadla na Harryho. Harry na Emm. Emm na Liama. Liam na Maiu. Maia na Louise a Louis na Nialla. Zayn,Cass a Sam se nám smáli. ,,Popadali jste jak domino." Začal se smát Sam. Pak si všiml Cass.
,,Css?" Zeptal se. ,,Same?" Zeptala se Cass. Objali se a ozdravili se svým tipickým pozdravem. ,,Přibrala si." Řekl Sam. ,,Ha ha. Výš jak je těhotenství náročný?" Zeptala se ho. ,,Ne nevím. A kdo je ten šťastlivec?"Zeptal se. Otočila se a ukázala na Louse. ,,Ten předposlední na té zemi."Řekla. Kluci na ně čuměli.
,,Vy se znáte?" Zeptal se Louis. ,,Jo jsme nejlepší kamarádi už od plíek." Ušklíbla se Cass.,, Aha.''
,, Ty musíš být ten šťastlivec.'' Řekl Sam. , Já jsem Sam Hawks. Bratr Charlie.'' Řekl Sam a potřásl si s Louisem. ,, Já jsem Louis Tomlinson. Budoucí manžel Cass.'' Řekl Loui.
,, A tohle je Harry, Niall a Liam.'' Řekla jsem a ukázal jsem na kluky. ,, Těší nas.'' Řekli kluci. ,,Mě taky.'' Řekl Sam.
,, Proč jste přijeli?'' Zeptala jsem se jich. ,, Máš dneska natozky.'' Vyjekli všichni. ,, Vždyť jste jezdit nemuseli.'' Řekla jsem a usmála jsem se.
,, Ale mi chtěli.'' Řekl Harry. ,, A máme pro tebe dárek.'' Vyjekl Liam který držel v ruce velkoi krabici. ,, Ale nejdřív dort.'' Vyjekla Maia s Niallem navzájem. Všichni jsme se museli zasmát. Niall s Maiou mi podali dort ve tvaru noty. ,, Všechno nejlepší k tvým dvacátým narozkám.''Zakřičeli všichni. Sfoukla jsem svíčky. ,, Zase o rok starší sestřičko. Ale na mě nemáš.'' Ušklíbl se na mě můj starší brácha. Za to jsem mu rozcuchala vlasy.
,, A teď dárek.'' Řekl nedočkavě Liam a podal mi krabici.Opatrně jsem ji otevřela a vyvalila jsem oči, když jsem uviděla co je uvnitř.
Byla tam černomodrá paruka. U kořínku byla tmavě modrá, až černá a konečky byly skoro bílé.
,, Ta je nádherná.'' Vydechla jsem. Sundala jsem si šátek a nasadila jsem si paruku. ,, Tak jak vypadám?'' Řekla jsem a otočila jsem se kolem dokola.
,,Jako vždycky. Úžasně.'' Řekl Zayn a políbil mě. Byla jsem ráda že se se mnou nerozešel. ,, A teď dort.'' Řekl Niall a utíkal do kuchyně. Vzala jsem dort a šli jsme do kuchyně.,, Ten je dobrej.'' Pochutnával si Sam. ,,Sme pekli.'' Ušklíbla se na něho Emm. ,, Emanueli nevystrkuj na mě ten jazyk.'' Pohrozil ji se smíchem Sam. Všichni jame dostali výbuch smíchu. ,, Ty si na tu přezdívku nezapoměl.'' Smála se Emm. ,, Na to se nezapomíná.'' Smál se Sam. Dojedli jsme dort a šli jsme se dít na televizi.
---------------------------------------------------------
Tady mate po dlouhé době díl který je psaný mou rukou.
Museli jme mýt nějaký referát na knížku tak jsem to včera doháněla. A ještě k tomu tu byla bouřka, padali kroupy a sněžilo. Vypadl nám tu i na chvilu proud. Takže se omlouvám. Co čtu komentáře tak si tenhle příběh hodně chválíte. Jsem ráda. :D
Byla bych rádak kdyby jste si přečetli můj nový příběh. Jmenuje se Revenge will be sweet. Dneska přidám první díl.
Díl jsem psala na telefonu takže se omlouvám za chybky.Vaše*Niallerka*
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...