O týden později.....
*Cassandra*,,Crrrrrr.''
Takovej otravnej zvuk. Vstala jsem s postele a chtěla jsem jít do koupelny když jsem si vzpoměla proč sem si nastavovala budík. ,, Vstávejte vy ochrapové. Dneska je předposlední kolo soutěže. Je 1.června.'' Řvala jsem na holky. Nemůžu uvěřit tomu že už jsme tu měsíc. ,, Jo prosimtě.'' Řekla ospale Maia. Po chvilce všechny vylezly z postele. Vystřídaly jsme se v koupelně a pak jsme se šli obléct.
Já jsem měla na sobě bílé tílko a černou sukni do pasu. K tomu jsem měla tmavě modré boty na podpatku, náramky a čelenku ve stejné barvě. Emma měla růžové šaty s bílími puntíky. K tomu bíle páskové sandálky. Rose měla zelený crop top a černé kraťásky. Černý svetřík a zelené conversky. Charlie měla to stejné ale crop top měl barvu fialové a boty taky. Svetřík byl taky černý. A nakonec Maia. Ta měla bílé tílko, tyrkysově modré sako a černé kalhoty. K tomu tyrkysové vansky.
,,Kluci říkali že se pro nás staví ne?'' Zeptala se Emm.
,, Jo ale už mají pět minut zpoždění.'' Řekla jsem. Potrpím si na přesnosti tak proto mi to vadí.
,,Trrrrr.'' Zvonek.
,, Už jsou tady.'' Jásala Rose.,,Ahojte holky." Zařval přes celý hotel Niall. Maia se mu hned vrhla kolem krku.
Za ten týden moc nestalo. Maia je s Niallem, Emma s Harrym, Rose s Liamem a já mám toho nejlepšího kamaráda Louise. Zayn se usmířil s tím že ho Charlie nechce. Chovají se jak brácha ze ségrou. Jsou kamarádi. Ví o sobě všechno, ale byla bych ráda kyby s polu začli chodit. Slušelo by jim to. Ale Zayn chodí zase s Perrie. Jinak Perrie a Charllie jsou dobré kamarádky. Holky s Little Mix taky nejsou špatné. Jsme všechny dobré kamarádky.
,,Tak jdeme." Řekl můj nejlepší kamarád.
,,No jo Louisi." Řekla jsem se smíchem.
Zayn přivolal výtah a já mezitím zamkla náš pokoj. Vlezli jsme všichni do výtahu a sjeli dolů. Nastoupili jsme už do známé dodávky a jeli divadla. Když jsme dorazili před divadlo, bylo tam už hodně fanynek. Čekaly na kluky. ,,Holky omluvte nás na chvilu. Však už to znáte." Řekl Liam. Nechali jsme je dělat svou práci a šly jsme dovnitř. Po chvíli nás kluci doběhli. Byli udýchaní, červení, rozcuchaní a vymátí.
Šli jsme za kostimérkami a za chvíli se tam objevily Perrie,Jade,Jesy a Leigh-Anne. Je jasné že Perrie utíkala hned za Zaynem. A zbytek šel za náma. ,,Co tu děláte?" Zeptala se Maia. ,,Jdeme vám držet palce. Perrie řekla že vám pudem fandit a že tu bude společně se Zaynem takže jsme tady. Neměli jsme co na práci." Řekla Jade. Maia a Jade si hodně rozumí. ,,Ahojte holky." Pozdravila nás Perrie. ,,Ahoj." Odpověděla ji Charllie. ,,My si jdem sednout za klukama. Budeme vám držet palce." Řekla Jesy a Leigh-Anne jen přikývla. Otočili se a odešly.
Už to začalo. Před námi bylo pár lidí a pak řekly naše jméno. Vešli jsme na pódium. Holky s držely palce jako že to dáme. Kluci se přidali taky. Zpívali jsme písničku Move od holek. Věděla jsem že to dáme protože nás ju holky učili. Když jsme dozpívaly tak si všichni stoupli a začali tleskat. Nevěděla jsem že budeme až tak dobré.
Když to všechno skončilo tak nás kluci pozvali na pizzu. Holky šli s náma. Když jsme šli tak jsem se rozběhla a skočila Louisovi na záda. Všichni se smáli. Zayn s Perrie začali tancovat. Liam, Harry, Niall, Rose, Charllie, Emma, Maia, Jesy, Jade a Leigh-Anne začali zpívat. Nedalo se tomu říkat zpěv spíš nějaké krákorání. Po chvilce jsem se přidala já s Louisem a potom i Perrie se Zaynem.Dokážete si to představit? Čtrnáct zpívajících lidí jdou večer po městě a dělají bordel. Jedna paní na nás z okna řvala že rušíme noční klid. Vykašlali jsme se na ní a schválně přidali na hlase. Niall nás vedl do Nando´s. Když jsme tam došli tak jsme nemohli popadnout dech s toho jak jsme se smáli. Snědli jsme pár pizz, vypili pár sklinek pití. ,, My už půjdem." Řekla Perrie. Holky se zvedly a odešly domů. Kluci zaplatili a šli jsme domů. Všichni šli po předu jenom já s Louisem jsme šli po zadu.
,,Já vím že je to divné ale musím ti to říct. Miluju tě. Chodila by si se mnou?" Zeptal se mě Louis. Nemohla jsem popadnout dech. Když to řekl vystřídalo se ve mě hodně emocí. Bylo vidět na Louisovi jak je hodně nervózní. ,,Ano" Zařvala jsem štěstím.
,,Hej stůjte." Zařval Louis na ostatní a oni se zastavili. ,,Musíme vám něco říct." Řekla jsem pro změnu já. ,,A co?" Zeptal se Harry který držel Emm v náruči. ,,Chodíme s polu." Řekla jsem stejně s Louisem. Všicni začali jásat a Zayn s Liamem začali hvízdat. Deska zase spíme u kluků. Došli jsem k našemu hotelu a šli do našeho pokoje. Já a holky jsme si zbalili věci a přepašovali jsme deky které patřili hotelu. Kluci zavolali tři taxíky. Do prvního si sedl Zayn, Charlie, já a Louis. Do druhého Emma, Harry, Rose a Liam. A do posledního si sedla Maia s Niallem a vezli s sebou deky. Když jsme dojeli tak kluci zaplatili a šli jsme do vily. Kluci vytáhli všechny madračky s postelí a daly je do obýváku. Já s holkama jsme měli za ůkol donýst všecny polštáře a deky. Všechno jsme to naskládali do obýváku. Maia a Niall se ztratili v kuchyni a dělali popcorn. Dívali jsme se na film Holka s prknem.
Když film skončil, všichni jsme začali zívat. Lehli jsme si na tu naší měkkou plochu.Já jsem ležela vedle Louise, Rose vedle Liama, Emm vedle Harryho, Maia vedle Nialla a Charllie vedle Zayna. Po chvilce jsme všichni usli.
Ráno jsme se všichni vzbudili a vypadali jsme jak strašác. ,,Doubré ráno zlato." Řekl mile Louis. ,,Tobě taky broučku." Opověděla jsem mu a dala jsem mu pusu. Na snídani jsme si všichni udělali toasty. Já a holky jsme šli šmejdit ke klukům do skříně. Každá jsme si vytáhli černé nebo bílé tričko, šedé tepláky a bílé ponožky.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Promiňte že jsem ten díl dala až dneska. Neměla jsem čas slavila jsem narozeniny. :D
V dalších dílech se objeví Danielle Campbell jako Rebeca Rogers. Časem se dozvíte kdo to je.
Tento díl je krátký :( neměla jsem nápady co napsat
Ještě mě čeká spousta úkolů do školy. Nenávidím školu :D
Jinak co říkáte na Louise a Cass ?
Jste upa nejlepší za dva týdny 341 přečtení.
Miluju vás <3
Vaše *Niallerka*
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...