26. Cesta kolem světa START 1/2

445 13 1
                                    

*Emma* 

Vyšli jsme na pódium. V sále se spustil křik. Stouply jsme si do řady. Někdo mě vzal za ruku , byla to Nicole , všimla jsem si že ostatní udělaly to samé ,jemně jsem se na ni usmála,úsměv mi opětovala.Hned jak se uklidnily davy ,uslyšely známý mužský hlas ketrý se rozezněl celým sálem.

,,Dnes se dozvíme kdo pojede s One Direction na tří měsíční turnéééé." Davy znovu začali jásat. 

,,Už tu máme výsledky ,tak jdeme na to." 

,,Třetí vítěz ,který,bohužel nikam nepojede je...půvabná zpěvačka Nicole." Nicole smutně pustila moji ruku, postupně jsme ji všichni objaly a se svěšenou hlavou odešla z pódia. 

,,Teď se dozvíme kdo vyhrál první místo.... ó je to těsné..prvním výhercem se stává nyní už pěvecká skupina Step By Step !!" Zamrzla jsem na místě. To nemůžou myslet vážně. Becca mě vzala kolem ramen a spolu s holkama jsme se objaly. 

Zrovna na jeviště přišly kluci ,fanynky začali ječet. Kluci za náma přišli a objaly nás. Potom si Liam přiložil mikrofon k ústům : ,,Tak co byste k tomu řekli? "Zeptal se. Dal mikrofon  Cassie . ,,Jsem nadšená, a..."Nejistě se podívala na Louise který stál u ní. ,,Byli jste nám skvělou oporou." Louis ji chytil kolem pasu a políbil ji.Všichni začali tleskat na novo.Usmála jsem se.,, A jak může vědět tak na druhém místě je hezká brunetka Becca.'' Řekl moderátor. Všichni začali tleskat. Kluci nás zavedli do zákulisí. ,, Emm, miluju tě. A chci aby si věděla že bych tě v životě nepodvedl.'' Zašeptal mi do ucha Harry. ,, Taky tě miluju a taky bych tě nepodvedla.'' Zašeptala jsem mu na oplátku zase já.

*Charlie*

My jsme vyhráli. O můj bože na nebesích!!! Pořád tomu nemůžu uvěřit. Kluci jdou za náma na jeviště. Kluci přiutíkali za náma na jeviště a Zayn mi hned skočil po krku. Nevím co si mám mislet. Něco mě k němu táhne, ale nevím co. Láska. Ozval se někdo v mé hlavě. Nevím kdo jsi a co chceš, ale asi máš pravdu. Tak mu to řekni. Ty tvé pocity co k němu cítíš. Kašlu na tebe budu si žít svůj život!  Fajn, ale až budeš chtít poradit tak za mnou nelez. Řekl můj vnitřní hlas.

,, Haló země volá Charlie.'' Řekl se smíchem Zayn. Je tak sladkej. Vážně jsem teď řekla že je sladkej!? VTF!  ,, Hej posloucháš mě?'' Zvážněl. ,, Promiň trochu jsem se zamyslela.'' Odpověděla jsem mu. ,, No to je jedno.

Jen jsem se tě chtěl .... zepta ..jestl... jstli by si se mnou šla na večeři? Zeptal se trochu nervózně. ,, Jasně že půjdu.'' Odpověděla jsem se smíchem. Vzal mě do náruče a nechtěl mě pustit.
,, Pusť mě.''
,, Ne.''
,, Jo.''
,, Ne.''
,, Fajn. Jak chceš. Na žádnou večeři s tebou nepůjdu.'' Řekla jsem naschvál.

Hned co jsem to dořekla tak mě pustil. Začala jsem se smát. ,, Co je tady k smíchu.'' Zeptal se. ,, Skočil jsi mi na to.'' Řekla jsem pobaveně. ,,Ha ha ha.''Odpověděl ironicky. ,, Hej vy dva. Pohněhněte těma vašema zadkama. Venku nás čeká limuzína.'' Řekl Liam. ,, Ano, tati.'' Odpověděl Zayn. Vyšli jsme ven. Bylo tam hodně fanoušků. Vyfotili jsme se s něma, podepsali jim deníky a obejmuli. Nasedli jsme do limuzíny. 

,, Pudem to někam oslavit?'' Zeptal se Harry. ,, Sorry, ale s náma nepočítejte.'' Odpověděl Zayn. ,, Fajn ale zbytek určitě půjde že?'' Zase se zeptal Harry. ,, Jasná páka chlape.'' Odpověděl mu Louis.

---------------------------------------------------------

Je šest večer a v osm mám jít se Zaynem na 'rande'. Umyla jsem si vlasy a osprchovala jsem se. Vlasy jsem si vyfoukala a přežhlila žehličkou. Sepla jsem je do vysokého uhlazeného culíku. Na sebe jsem si vzala bílé tílko a a černou sukni do pasu s červenými puntíky. Černé balerínky Bílou kabelku a červené naušnice, řetízek a náramek. Vyšla jsem s pokoje pro hosty kde jsem se mohla skrášlit když Zayn byl u sebe.

Sešla jsem schody a dole na mě čekal Zayn. Byly jsme čirou náhodou sladění. Měl červenou košily s bílími puntíky, která měla ohrnuté rukávy k loktům a černé kalhoty. ,, Sluší ti to.'' Řekl Zayn. ,, Ale prosimtě, nelichoť mím uším.Tobě taky.''Řekla jsem a zasmála jsem se on taky. Vyšli jsme ven s vily. Zayn mi otevřel dveře spolujezdce a já nasedla do autat. Zayn auto obešel a řekl.

,, Musím ti zavázat oči.'' Lekla jsem se. Proč by mi měl zavazovat oči? ,, Proč.'' Zeptala jsem se. ,, Chci tě zavést na jedno místo.'' Řekl záhadně. ,, Aha.'' Tak zněla moje odpověď. Zavázal mi oči.
,, Už tam budem? ''
,, Ne.''

Po pěti minutách

,, Zayne kdy už tam budem? ''
,, Budeš se furt ptát tak blbě?''
,, Jo.''
,, Za chvilu.''
, To jsi říkal i před  půl hodinou.''

,, Už jsme tady.''
,, No konečně.''

Vyšli jsme z auta a někam jsme šli. Nevím kam protože jsem měla zavázané oči. ,, Stůj.'' Řekl Zayn. Jak řekl tak já učinila. Odvázal mi šátek.

,, Wow.'' Řekla jsem. Byli jsme na nějaké pláži a nedaleko byla restaurace. Zayn mě chytil za ruku a vedl mě k té restauraci. Došli jsme tam a už tam byl připravený stůl pro dva. U prostřed stolu byla svíčka. Sedli jsme si a povídali jsme si. Mezitím nám číšník donesl jídlo. Stále jsme si povídali. Zayn  zaplatil a šli jsme ven. Sundali jsme si boty a procházeli jsme se po pláži. Když nás boleli nohy tak jsme si sedli vedle sebe do písku. Natočila jsem hlavu na něho a on udělal to stejné. Pomalu jsme se blížili k sobě. Spojil naše rty. S pomalého líbání to šlo na divoké. Stoupli jsme si a utíkaly do auta. Po půl hodině jsme byly doma.

Utíkali jsme do vily a Zayn otevřel. ,,Je tu někdo?'' Zařval. Nic se neozívalo. Zavřel dveře a přitlačil mě na ně. Začli jsme se zase líbat. Chytil mě za zadek a já mu obmotala nohy kolem trupu. Vynesl nás nahoru do 'našeho' pokoje. Položil mě na postel. Rukama zajel pod tílko. Vyslékl mi tílko. Potom letěla i moje podprsenka. Když se na mě podíval tak si skousnul spodní ret

Začal mi líbat krk a naše pánve se srazili. Potom přešel na hrudník a prsa a pak na břicho. Zastavil se u sukně a sundal mi ji. Netrvalo dlouho a už jsem na sobě nic. Strčil do mě jeden, dva a potom tři prsty. Vzdychala jsem. Vytáhl ze mě prsty a začal mě znova líbat. Přetočila jsem nás, takže Zayn byl podemnou. Sundala jsem mu tričko a začala ho líbat na hrudi. Sjela jsem trochu dolů a uviděla bouli. Podívala jsem se na něho a on mi pohledem říkal ať mu ty kalhoty a boxerky sundám. Udělala jsem to. Nechala jsem ho ležet na posteli a šla k nočnímu stolku, ze ktereho jsem vyndala kondom. Nasadila jsem mu kondom a on nás přetočil, takže jsem byla zase pod ním. Vnikl do mě. Přiráželi jsme. ,, Charlie.'' Zařval. ,, Zayne.'' Zařvala jsem. Vyvrcholili jsme stejně. Svalil se vedle mě a přikril nás. ,, Charli choď prosím se mnou. Nesnesu když jsme jenom kamarádi. Prosím.'' Šeptal mi do ucha. Usmála jsem se. ,, Ano.'' Odpověděla jsem mu. Dal mi pusu do vlasů a usli jsme.

Vzbudila jsem se a vedle mě nikdo neležel. Uslyšela jsem vodu. Zayn se sprchoval. Dělala jsem že spím. ,, Zlato ty nespíš.'' Řekl. ,, Jak..co..co..jak si to věděl?''Zeptala jsem se.,,Když spíš tak v sobě nedusíš smích.'' Řekl a začal se smát. ,, Hahaha.'' Řekla jsem ironicky. Vstala jsem a šla jsem se osprchovat. Vzala jsem si čisté spodní prádlo a Zaynovu košili která byla dlouhá těsně pod zadek. ,, Jdem se najest.'' Řekl Zayn a chytil mě za ruku sešli jsme schody a šli do kuchyně. Když nas viděli tak se usmívali a když vyděli naše ruce tak otevirali pusu do O. ,, Zlato, vyhrála jsem.'' Zařvala Maia. ,, Fajn, takže tři balíčky bobónů,  jednu pizzu a pár drobných.'' Řekl Niall. ,, Co to ma znamenat?'' Zeptal se Zayn Nialla. ,, Včera jsem se s Maiou vsadili jestli spolu začnete chodit nebo ne.Prohrál jsem.'' Řekl Niall.

---------------------------------------------------------
Uff nevěla jsem co napsat.
Co si myslíte o Chayn nebo Zarlie?
Dneska bych měla přidat další díl Hazza  nemá čas.
730 přečtení  OMG
Nevím ja je ten díl dlouhej protože pišu přes mobil.

Vaše *Niallerka*

Step By Step- Dance In London |1D| Kde žijí příběhy. Začni objevovat