,,Děku...'' Zasekla se v polovině věty a zírala na nás. Já jsem byla stále ztuhlá a cítila jsem že i Harry se napjal.Přistoupila k nám do výtahu a zmáčkla tlačítko s číslicí 10.Bydlíme ve stejném patře!
,,Vás bych tady nečekala.Co tady děláte?''Zeptala se nevinným hlasem a sladce se usmála.
,,Jsme tu jenom krátce pozítří letíme domů.''Odpověděl krátce Harry.
,,Já jsem tady za přítelem.''Objasnila nám a v tu chvíly cinkl výtah a dveře od desátého patra se otevřeli , všichni tři jsme vystoupily a překvapivě jsme vyrazily stejným směrem chodby.
Když jsme se ale zastavily u stejných dveří, bylo to divné.
,,Vy bydlíte tady?" Zeptala se a ukázala na dveře kde jsme bydleli se Samem.Přikývla jsem a pak mi to došlo.
,,Ty chodíš se Samem?!" Vyjekla jsem.,,Jo problém?''Zvedla obočí a v tu chvíly se otevřeli dveře a v nich stál vysmátý Sam.
,,Becco ty jsi dorazila a vy dva jste se taky uráčily přijít.'' Zasmál se a vtáhl nás dovnitř.
,,Same proč si nám neřekl že chodíš s Rebeccou?"zeptal se ostře Harry.Do chodby přišel Liam s Rose a Louis s Cass. Hned jak spatřily Beccu tak zůstaly zaraženě stát.
,,Co ta tady dělá?'' Zeptala se Cass.
,,Hele co máte proti Beccy?''Sam nakrčil obočí a Beccu objal kolem ramen. Ta jen sklopila hlavu a dívala se do země.
,,No...''Začal Liam ale Rebecca ho předběhla.
,,Svedla jsem Harryho když chodil s Emm.'' Řekla rychle. Sam na ní zůstal hledět. ,,Už je to za námi ale proč si nám neřekl že máš přítelkyni?''
Zeptala jsem se a tím jsem prolomila tíživé ticho. ,,Nevěděl jsem že vám to bude vadit.Já Beccu miluju!'' Řekl rázně Sam.
,,To je v pohodě Same. Stejně pozítří odjíždíme.''Klidnila ho Rose a usmála se. Najednou něco začalo smrdět.
,,Hele co to tady tak smrdí?''Zeptala jsem se. ,,Jo smrdí to jako Zaynovi ponožky po dvouhodinovém koncertu.''Přidal se Louis a všichni se začali smát.
Sam rychle vyběhl do kuchyně. Všichni se začali přesouvat do obýváku ale Becca odešla do Samova pokoje.Rozešla jsem se za ní. Ignorovala jsem Harryho nechápavý pohled a vešla jsem do pokoje za ní.
Seděla na posteli zády ke mě ale když jsem zavřela dveře tak se otočila a vstala z postele.
,,Co tu chceš?'' Vyštěkla. ,,Chtěla jsem si promluvit.'' Začala jsem. Povzdechla si. ,,A o čem?'' Zeptala se.
,,Proč si to udělala? Já myslela že jsme kamarádky.''
,,Příště mysli líp. Copak jsi neviděla jak jsem byla odstrčená od vás všech? Byli jste všichni tak zamilovaní.A já? Já jsem většinu volného času přemýšlela. Nad svým zvráceným životem. Byla jsi tak šťastná a já tak zklamaná a opuštěná.''Viděla jsem jí v očích slzy. Chtěla jsem něco říct ale pokračovala:,,Moje máma ve mě věřila a já jsem skončila druhá!Běž pryč!'' Vyhrkla a ukázala na dveře. Otočila jsem se a pootevřela jsem dveře , než jsem ale odešla ,otočila jsem se. ,,Mrzí mě to Becco.''Řekla jsem a odešla jsem z pokoje. Ani jsem nešla do obýváku , hned jsem šla do pokoje . Lehla jsem si na postel a zavřela jsem oči............................*Maia*
,,Spálil jsem jídlo škoda hele kde je Beccy?'' Řekl Sam a začal se rozhlížet. ,,Je v pokoji.''Řekla jsem mu, viděla jsem totiž Beccu jak jde do pokoje. Sam odešel za Beccou a Harry za Emm, my ostatní jsme zůstaly v obýváku.
,,Za dva dny odlítáme, neužijeme si trošku?"navrhl Niall.
,,Vlastně proč ne , chtěl bych zajít na Broadway.''Řekl Liam a roztáhl ruce po vrchu gauče (víte jak to myslím ne :D ??)
,,Já bych se chtěla podívat k Soše svobody.''Řekla zasněně Rose.
,,A já s Cass na Brooklyn Bridge.Ale v noci,to totiž svítí.'' Oznámil Louis a usmál se na Cass.
Všichni se podívaly na mě a na Nialla. Podívaly jsme se na sebe a najednou vyhrkly :,,My chceme do Nando's!''
Pak jsme se začali smát. ,,No jo vy abyste furt nemysleli na jídlo.'' Řekl Louis. ,,Ty máš co říkat mrkváči .''Ušklíbla jsem se. ,,Maia vrací úder!'' Křikl Niall a plácl si se mnou.
,,Když už mluvíme o jídle, co takhle si objednat pizzu?'' Zeptala se Rose a než stačil někdo něco říct tak už Niall vyjmenovával do telefonu , co všechno chce na pizzu. Znovu jsme se všichni začli smát.Pizza přišla za chvilku a byla skvělá. Když jsme dojedli umyli jsme nádobí a chvíly jsme se dívali na televizi. To co tam ale bylo nás všechny naprosto šokovalo:
Přinášíme vám novinky ze světa šoubyznysu. Charllote Hawks umírá?!... Poslední dobou Charlie z nemocnice vychází vyčerpaná a bledá. Podle tajných zdrojů má prý rakovinu!Co na to říkají její kamarádky ze skupiny Step by step ?To ještě nevíme ale pro vás to zjistíme....
Liam televizi hned vypnul.,,Tajný zdroj?!'' Vyhrkla jsem a vyskočila jsem z gauče.Niall si mě stáhl na klín a hladil mě po zádech. ,,Někdo kdo o tom ví musel říct médiím jak na tom Charlie je.''Řekl zamyšleně Liam.
,,No jo, jenže kdo?'' Zeptal se Louis.,,To nevíme.''Zašeptala Rose a opřela se o Liama.
Chvíly jsme mlčeli ale pak promluvila Cass.
,,Určitě to nebyl nikdo z nás, to by jsme Charlie nikdy neudělaly, Sam je vyloučen protože moc chrání svou malou sestřičku a její máma by to neřekla nikomu ani za mák, Amber a Will o tom nic nevěděli takže se vylučují hned. Tudíž je tu už jen jedna možnost a tou je ...'' Nenechala jsem jí domluvit a skočila jsem jí do řeči:,,Rebecca!'' Vyhrkla jsem.,,Jak ta o tom může vědět?''Zeptal se Niall.,,Asi si Sam pustil moc pusu na špacír a všechno jí vykecal!'' Odpověděla naštvaně Rose.,,To je možné ale byla by Becca schopná vůbec udělat něco takového?''Zeptal se Louis.
,,Byla schopná dostat Emm do nemocnice, tohle je pro ni maličkost.'' Řekla Cass.
,,Kde vůbec pracuje?'' Zeptal se Niall. ,,Zkusíme to zjistit.'' Řekla jsem a pohladila ho po vlasech.
,,Asi si půjdu lehnout.''Řekla unaveně Cass a začala se zvedat s gauče. Společně s Louim odešli do jejich pokoje aa po nich jsme odešli i my ostatní.
Když jsem s Niallem ležela v posteli nemohla jsem usnout.
Je možné že je Rebecca skutečně zrádce?..........
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...