*Harry*
,, Kluci napsal jsem Emm že se sejdem ve Starbuks.'' Řekl jsem.
,, Jo dobře doufam že to rychle uběhne.'' Odpovědel Louis.
,, Co kdyby spali holky u nás?'' Zeptal se Liam.
,, To není špatný nápad.'' Řekl Zayn.
Seděli jsme v křeslech a já se strašně nudil a stále jsem myslel na Emmu. Doufam že to nebude dlouho trvat.
------------------------------------------------------
Konečně po dvou hodinách to skončilo. Jupíí.
Šli jsme za holkama. Přišli jsme do vnitř a holky tam už seděli. Přisedli jsme si k nim a Emma hned začala.
,, To vám to trvalo.'' ,, My víme.''Odpověděl jsem. Objednali jsme si kávu. Nestihl jsem se ani napít a už k nám utíkaly fanynky. Mám je rád, ale teď se to moc nehodí. Vyfotili jsme se s něma a podepsali fotky. S úsměvy na rtech odešly. ,, Na tohle by sme si měli zvykat že?'' Zeptala se Maia. ,, To by ste měli.'' Odpověděl Niall. Já si myslím že ti dva by měli spolu chodit. ,, Nás s klukama napadlo jestli by ste nechtěli u nás dneska spat.''Oznamil Zayn.
,, To není špatný nápad.'' Řekla Rose a podívala se na Liama.
,, Tak dobře dopijem kávy a pojedem k vám pro věci.'' Řekl jsem a všichni přikývli na znamení ano.
Dopili jsme kávy a vyrazili k naší dodávce.
Dojeli jsme před hotel a holky si utíkali pro věci. Když se vrátily tak každá měla tašku nebo batoh. ,, Však je to jen na jednu noc tak proč máte tak narvané tašky?'' Zeptal se Louis. ,, Protože jsme ženy a potřebujeme víc věcí než vy.'' Řekla Cass.,, Stěrka kámo.'' Řekl Zayn a začal se smát. Nastoupili jsme do auta a rozjeli se k nám. Když jsme byli před vilou tak jsme vystoupili z auta a mířili si to rovnou ke dveřím. Když jsme byli ve vnitř tak jsme si sedli na gauč a začali vybírat film. ,, Podíváme se na Toy Story.'' Řekl Liam. Všem to bylo jedno tak jsme přikývli na znamení ano.
*Maia*
,, Kluci jdu udělat popcorn.'' Řekla jsem a vstala s gauče. Šla jsem do kuchyně, ale až po chvilce jsem si všimla že je tu taky Niall. ,,To ses nemohl ozvat že tu jseš?'' Zeptala jsem se ho protože jsem se lekla. ,, Já myslel že víš že jsem tady.'' Odpověděl. ,, Aha a když už seš tady tak mi můžeš prozradit kde skladuješ zásobu popcornů.'' Řekla jsem a navázala oční kontakt. ,, V horní pravé skřínce uplně vzadu.'' Řekl a usmál se. Musela jsem si stoupnout na židli abych tam dosáhla. Vytáhla jsem tři balíčky popcornu a po jednom sem je nastrkala do mikrovlné trouby.
Když byl popcorn hotový tak jsme ho nasypali do misky a šli do obýváku. Tam už všichni seděli buť na gauči, zemi a nebo křeslech. Na mě a na Nialla už nezbylo místo tak jsme si sedli vedle sebe na zem. Dívali jsem se na tu animovanou pohádku a já se nudila.
Dívala jsem se po ostatních. Harryho a Emmu to taky nebavilo protože se furt na sebe dívali. Zayn pozoroval Charlie. Cass sledoval po očku Louise a Louis pozoroval Cass. Jediný kdo tu byl zabraný do filmu byl Liam, Rose a Charlie. Vůbec je nechápu já tady pomalu spím a oni se na to dívají jak pětiletý děcka. Ja pozorovala Nialla a on pozoroval mě. Konečně ta kravina skončila.
*Liam*
Skončilo Toy Story. Chitil jsem Rose za ruku. ,, My už pujdeme spat.'' Řekl jsem. Ostatní jen přikývli. Vedl jsem Rose nahoru do mého pokoje. Zavřel jsem dveře a zamkl jsem je. Rose se hned na mě nalepila a začali jsme se líbat. Obmotala kolem mého trupu nohy a já ji položil na postel. Zajela rukam pod moje tričko a začala mi hladit hruď. Ani nevím jak ale moje tričko se objevilo na druhé straně pokoje. Následovalo ho její tričko. Pak i její podprsenka. Začal jsem ji líbat na krku pak na břichu. Všude možně po jejím těle. Sundal jsem ji aj kalhoty. Potom aj kalhotky. Všude jsem ji libal a ona mi jenom vzdychala do ucha. Nějakým způsobem jsem byl pod ní. Sundala mi kalhoty a začala mě líbat na krku, hrudi a pak se dostala víc dolů. Musel jsem zavzdychat. Sundala mi boxerky a já ji převalil na záda. Pomalu jsem do ní vnikl. Zalapala po dechu. Začal jsem přirážet. Oba jsme vzdychali. Užíval jsem si to. Vyvrcholili jsme stejně. Lehl jsem si vedle ní a ona si dala hlavu na mou hruď. ,,Miluju tě." Řekla. ,,Já tebe taky." Odpověděl jsem ji a dal ji pusu do vlasů. Po chvíli jsme usli.
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...