*Maia*
,,BÁÁÁÁFFF!!" Vykřikl někdo najednou za námi a já jsem začala s Rose ječet. Otočila jsem se a za námi stál.....
Sam! Já toho týpka zabiju! ,,Samé!" Zaječela jsem a začala jsem ho lechtat spolu s Rose. Kluci se, jak jinak, váleli po zemi smíchy.,,U-už d-d-ost." Vykoktal se smíchem. Přestali jsme ho lechat a nechali ho ležet na zemi. Pomalu se zvedl a pořád se chechtal. Liam s Niallem taky a už jen vydechovali.
,,Ale lekli jste se že?" Zeptal se Sam a ušklíbl se. ,,Haha vtipálku." Protočila jsem oči. ,,Chceš nášup lechtání?"Zeptala se zákeřně Rose a nastavila svoje pařátky. Sam ustoupil dozadu a se smíchem zakroutil hlavou. Rose ruce stáhla a sedla si na gauč, televizi přepla a já jsem šla do kuchyně pro něco dobrého (BTW: já jsem si fakt šla pro jídlo když jsem napsala tuhle větu ,pššt :D).
Než jsem se najedla tak přišly Cass, Loui i Charlie. Harry a Emm se dneska ztratily někam do New Yorku takže se očividně vrátí až později.,,Kde jste byli tak dlouho?" Zeptal se Zayn který vyšel z pokoje. Objal Charlie která vypadala hodně vyčerpaně a asi byla ráda že stojí na nohách. Zayn s ní odešel do pokoje.,,Byli jsme na ultrazvuku a už víme jistojistě že to bude kluk a holka." Cass s Louim celí zářily.,,Aspoň bude větší sranda s klukem a holkou." Uchechtl se Sam který vstoupil do chodby.
,,Přesněji Tobby a Debby , Same." Řekl Loui a usmál se. ,,Krásný jména." Přidala se k nám Rose s Liamem.Přesunuli jsme se do obýváku a povídali jsme si o přípravě svatby.
,,Jakou tam budete mít hudbu?" Zeptala jsem se. ,,No, Zayn má za úkol obstarat DJ, a jinak tak bude klasika." Řekl Loui a usmál se.,,Týjo nemůžu uvěřit že se už za několik týdnů bereme." Žasla Cass a objala Louiho.Byl to šťastný pár, a za chvíly z nich budou manželé a já budu tetička Maia!!
---
*Harry*
,,Zajdeme do Central parku?" Zeptal jsem se jí a ona přikývla.Pomalu jsme vyšli k Central parku.Dal jsem Emm ruku a ona mi ji stiskla. Když jsme přišli do Central parku, nestačil jsem žasnout. Večer je to tu fakt nádherný. Objal jsem Emm kolem ramen a ona si opřela hlavu o moje rameno. Nadechl jsem se její úžasné malinové vůně.Miluju jí.....---
*Emma*
Harry mě objal rukou kolem ramen a já jsem mu opřela hlavu o jeho rameno.Central park je večer tak krásný!Všude svítí mrakodrapy a vidíme odsud i Times square.
,,Víš co bych si jednou přála vidět?" Řekla jsem a Harry zakroutil hlavou. ,,Přála bych si vidět times square na silvestra, všechny ty světla a ohňostroj." Povzdechla jsem si a usmála jsem se. V New Yorku jsem poprvé a možná taky naposled.Mám spoustu učení, což mi připomíná že mám rozdělaný referát pro madam Le Cleur do francouštiny.No učení,mučení...
,,Možná se ti to splní ." Usmál se šibalsky. Nechápavě jsem se na něj podívala.Chtěla jsem se ho zeptat co tím myslí ale políbil mě. Odtáhl se a já jsem se na nic radši neptala.
Zase jsem mu opřela svou hlavu o jeho rameno a dál jsme se procházeli. ,,Miluju tě Emm." Řekl Harry a já jsem se uculila. ,,Já tebe taky." Vydechla jsem a zadívala jsem se na hvězdy. Krása v New Yorku.
,,Neměli by jsme už jít domů?" Zeptala jsem se.Harry se podíval na hodinky a přikývl. ,,Jo , ostatní už budou mít určitě starost." Usmál se a společně jsme šli k mrakodrapu kde bydlel Sam.
---
Když jsme vyšli k recepci, přivolali jsme si výtah.Když cinkla ručička dveře se otevřeli. V klidu jsme nastoupily.
,,Počkejte,prosím!" Křikl jeden mě až hodně dobře známý hlas. Harry si toho asi nevšiml a tak ještě výtah zastavil. Dveře se znovu otevřeli a já jsem okamžitě ztuhla...ji jsem dneska vážně vidět nechtěla ..................
________
Aloha
Kdo tam podle vás bude stát?? o.O
Dneska jsem se konečně dopracovala k dopsání tohoto dílu. Včera jsem ho nestihla dopsat, protože jsem spala u kamarádky (tímto zdravím Michelle Jirglovou! :D :33). Když jsem ráno přišla domů, bolela mě hlava a tak i po celý den. Byly jsme s rodinkou venku na procházce a potom mě ta hlava bolela ještě víc -.- Hazzy´s logic -_- (y) tento díl chci věnovat Naty , za úžasný komentář u minulého dílu <3 :33
Budu ráda jestli se vám díl líbí :o))
*Hazza*
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...