*Maia*
,,Mňam ,miluju čínu." Řekla jsem s plnou pusou.,,To jsme dva." Přidal se Niall. Jo máme oba rádi čínu.Emma se konečeně rozhodla zazpívat a znělo to fakt dobře ale mám takový nápad.Dojedla jsem sousto a položila prázdnou krabičku od číny na stůl.
,,Lidi co kdybysme vám zazpívaly všechny teď hned?" Zeptala jsem se.,,Jo jasně dobrý nápad." Řekla dvojčata. ,,Můžu vás doprovodit na kytaru? ." Zeptala se Emm.,,Jasně Emm" Vyhrkla jsem .Kluci přikyvovali hlavami a už se těšily až nás uslyší. ,,Co třeba I see fire od Eda Sheerana ?" Navrhla jsem. Emm přikývla na souhlas popadla kytaru a začala brnkat první akordy.Začali jsme všehcny společeně.
Oh misty eye of the Mountain below
Keep careful watch of my brothers´ souls
And should the sky be filedwith fire and smoke
Keep watching over Durin´s sons
Další sloku začala Rose:
if this is to end in fire
Then we shall all burn together
Watch the flames climb high
Into the night
Caling out father oh
Stand by and we will
Watch the flames burn on and on
The mountain side high
Pak Emma:
And if we should die tonight
We should all die together
Raise a glass of wine
For teh last time
Calling out father oh prepare as we will
Watch the flames burn on and on
The mountain side
A pak jsme to celé dospívaly a kluci jen zírali.Mi jsme taky zíraly a čekaly co řeknou.Najednou Niall začal tleskat a ostatní se k němu přidaly.Všichni jsme se navzájem objímaly.,,Byly jste fakt dobré ." Podotkl Harry. Zadíval se na Emmu a ta zčervenala.
,,Maiooo ." Protáhl Niall a začal mě drtit ve svém medvědím objetí. ,,Nialle.!" Zakřičela jsem.Pustil mě a začal se smát .Má strašně nakažlivý smích takže jsme se začali smát všichni.,,Hele kde jsou Pedro a Tris?" Zeptal se najednou Zayn.,,Nevím. dojdu se podívat." Oznámila nám Emm.Chvíly jsme seděli a smáli se.Najednou jsme slyšeli burácivý smích který patřil jen jedné osobě.Emm.Nikdy jsem ji neslyšela takhle smát.
,,Emmo?" Zaječela jsem se smíchem a všichni se zvedli a letěli do kuchyně ze které se ozýval smích.Přiběhli jsme do kuchně a viděli jak Emma leží na zemi a směje se.Vypadá jako zhulená.,,Emmo , kde jsou?" Zeptala se starostlivě Rose.Emma ukázala roztřeseně rukou na malou troubu.Nechápavě jsme se na sebe podívaly a já otevřela dveře od trouby. To co v ní bylo porazilo nás všechny.Tris a Pedro byli namačkaní v troubě a spali ale náš smích je probudil.
,,Tris co vás to napadlo?? ." Halekala Charlie v záchvatu smíchu.Oba dva se chtěli z té trouby dostat ale jak byli oba dva velcí tak se z tama nemohli vymotat.Musela jsem Tris pomoct vylézt a ona na mě hned skočila a svalila mě na zem.Teda na to že je to Jorkšír má velkou sílu.,,Tris slez ze mě ." Zaječela jsem.Zayn ji ze mě sundal a já mohla vstát. Pedro vyskočil bez problémů a hnal se k Liamovi.Ten ho popadl do náruče a pomazlil se.
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...