23. Věci tady a věci tam

362 15 0
                                    

*Cassandra*

vžbudila mě ta chlupatá koule. ,,Tris, vypadni a nech mě spat!" Zařvala jsem na toho psa. Jenom zakňučela a odešla. Nemohla jsem usnout. Vstala jsem a šla jsem se osprchovat. Ve spodním prádle jsem se vydala ke skříni. Vytáhla jsem si černé kraťásky, a bílé tílko. Oblékla jsem si to a vydala jsem se do kuchyně. Holky už tam byly. ,,Ahoj." Pozdravila jsem je. ,,Ahoj." Pozdravili mě. ,,Liam mi volal, že prej nám chcou kluci něco sdělit. Takž e by tu měli být do oběda. Udělam oběd pro deset lidí." Řekla Rose. ,,Fajn." Řekla jsem. ,,Já ti s tím oběděm pomůžu." Řekla Maia. Já jsem se natáhla na pohovku vedle Charlie a Emm. Po dvou hodinách jsem slyšela klepání.

,,Jdu otevřít." Řekla jsem. Šla jsem ke dveřím a otevřela jsem dveře. Stáli tam oni. Na nic jsem nečekala a vrhla jsem se Louisovi kolem krku. ,,Ahoj zlato." Zamumlal do polibku. ,,Ahoj." Odpověděla jsem mu. Odtáhli jsem se a šli do kuchyně. Niall už seděl na židly a před sebou měl talíř plný jídla. To stejné i Maia. Rose už chystala všem jídlo, tak jsme se posadili ke stolu. Když jsme dojedli tak Liam zpustil.

,, Jsem všichni rádi že vás máme a to je to proč jsme tu. S klukama jsme včera hodili pár slov a tak nás napadlo ze by ste se k nám nastěhoval. Za prvé by ste nemuseli platit nájem a za druhé hodně by ste pomohli Zaynovi. Maia by spala s Niallem, Já s Rose, Louis s Cass, Harry s Emm a Charli ty by sis pohla vybrat. Pokoj pro hosty a nebo Zaynova postel." ,, Budu se Zaynem. Jastli mu to teda nebude vadit." Řekla Charlie a podivala se na Zayna. ,,Jasně že mi to nevadí." Řekl Zayn a pokusil se o úsměv. ,,Takže zbalte si kufry a vyrážíme." Řekl Louis celý natěšený. Každá jsme si šli ke kufrům a skříním a balily si věci. Když jsem dala poslední zavazadla do předsíně tak přiletěla k nám zběsile Rose. ,,Doufám že vám nebude vadit že bude s náma bydlet Tris?" ,,Ne nebude, zlato." Uklidňoval ji Liam. Nasedli jsme do auta a jeli do vily. Zastavili jse před vilou. Kluci nám odnesli kufy do pokojů kde jsme teď měli bydlet. Louis a Zayn museli odjet něco viřídit.

*Maia*

Sedím s Niallem v obyváku a díváme se na film. Když to něco slyším. ,,Bože, Tris!" Zařvala jsem. ,,Kevin!" Zařval Niall. Tris rozkousala Louisovi Kevina. ,,Kde jste kdo potřebujem pomoc!" Znova jsem zařval. ,,My taky." Řekla Emm a držela v ruce prokousané Zaynovo zrcátko. ,,Já zajedu do hračkářství a Rose pojede se mnou. Zajde se podívat po nějakým zrcátku." Řekl Liam a hledal klíčky od auta.

Když se vrátili tak měli Kevina a uplně stejné zrcádko. Položili jsme ty věci na stejné místa kam patřili. Když jsme se všichni posadili na gauč,zarachotili klíče a vešel Zayn a Louis. Louis se pomazlil s Cass a pak utíkal na horu. ,,Co je to s kevinem? Vypadá nějak nově." Zeptal se Louis když se vracel dolů. ,, No... stala se taková nehoda."Řekl Liam. ,,Co se stalo? Vyklop to!" Řval po něm Louis. Když se jednalo o Kevina tak by procestoval aj celej svět. ,,Chudák umřel." Řekla jsem. Niall se válel smíchy po zemi a Louis začínal nabírat červenou barvu. ,,Zlato tady tá chlupatá kole ti ho rozkousala tak jme ti museli koupit novýho." Řekla s klidem Cass. Cass se zvedla a šla pro Kevina kterého jsme dali do krabice od bot. Když se vracela tak nenesla jednu ale dvě krabice. Jednu dala Louisovi a tu druhou Zaynovi. Zayn se na ní divně koukal a pak otevřel tu krabici. ,,Kde je ten smeták!" Zařval. ,,Zlato, ale to byl váš pes.Pedro."Řekla pro změnu Charlie. ,,Bude obřad.Kevina a zrcátko pohřbíme v rohu zahrady." Řel smutně Louis. Kluci šli pro lopatu. stáli jme všicni večer v rohu velké zahrady. Louis měl slovo. ,,Sešli jsme se tu aby jsme dali poslední zbohem Memu nejmilovanějšímu Kevinovi. A taky zrcátku. Odpočívejte v pokoji." Dořek Louis. Byla jsem unavená tak jsem se omluvila a šla si lehnout. Po chvilce přišel Niall. Nic neříkal. Hlavu jsem položil na jeho hruď a usla jsem.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bože ty učitelky jsou tak náročný. Učila jsem se blbou basničku a stejnak jsem s ní dostala za 4. :D

Jinak tento díl je krátký. Ale to vám vynahradím v pátek a sobotu. Hazza má sobotu zaplněnou tak to beru za ní jak to ona včera vzala za mě. Lidi strašně se omlouvám. Neměla jsem vůbec čas.

Doufám že je omluva přijata :D

Zpět k dílu. Jak se vám líbí ?Lidi vi válíte 543 přečtení. :O

Přeji krásné počtení.

Vaše *Niallerka*

Step By Step- Dance In London |1D| Kde žijí příběhy. Začni objevovat