31.Prosím neodcházej!

351 12 2
                                    

...O týden později- Všichni stále v Paříži 

*Emma* 

Vzbudila jsem se a zase jsem slyšela to otravné pípání. Povzdechla jsem si a rozhlédla jsem se po pokoji. Všude byli bílé přístroje a co bylo nejděsivější, na všechny jsem byla připojená.Prý jsem stratila mnoho krve.Byla tu za mnou už i Ellie, bylo vidět že se kvůli mě strašně trápí ale to jsem nechtěla. Řekla jsem jí že se mi nic nestane , že mi nikdo neublíží a zatím jsem ublížila sobě sama.Cass mi donesla věci tak se tu aspoň nenudím ale nemám na nic náladu. Harry mi strašně chybí. Pomyslela jsem si ale hned jsem se v duchu okřikla. Vždyť tě podvedl ! nemůže ti chybět! 

Za pár chvil přišel doktor, řekl mi že mě zítra pustí.Stáhl se mi žaludek.Při představě kdybych viděla Harryho když bych si šla zbalit do hotelu ,se mi dělalo upřímně špatně. Nechtěla jsem ho vidět.Už nikdy.Bylo by lepší kdyby odjeli na turné a netvrdli tady se mnou.Doktor zkontroloval přístroje a než odešel , tak jsem zase usla.........

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Probudila jsem se někdy uprostřed noci.Nemohla jsem usnout tak jsem si otevřela notebook.Sykla jsem bolestí když jsem ho zvedala ,stále mě bolí ruce. Najela jsem na instagram ale neměla jsem to dělat.Když jsem viděla tu fotku po tvářích   mi začali téct slzy. Na té fotce jsem byla já s Harrym , vyfotily jsme ji v letadle cestou do Paříže. Slzy se nedaly zastavit.

Rychle jsem notebook zavřela a odložila jsem ho na stoleček vedle mě. Zhluboka jsem se nadechla a uklidnila jsem se. Musím mu říct že beze mě to bude mít lepší a potom odjedu s Ellie do Chicaga a už si na něj nikdy nevzpomenu!  To hlásil můj mozek ale srdce říkalo něco jiného......................

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

...Den odchodu z nemocnice... 

,,Emm , klidně ti ty kufry zabalím sama aby jsi nemusela vidět Harryho." Nabídla se Cass která mi pomáhala se obléct, protože mě ještě dost bolelo zápěstí.,, To je dobré ,zvládnu to sama . "Usmála jsem se s přemáháním. Úsměvy mi teď moc nejdou. ,,Tak fajn." Řekla a dala poslední věc do mojí tašky. ,,Můžeme jet , Louis s Liamem nás čekají v autě před nemocnicí." Přikývla jsem a dala se na odchod. Nesnáším nemocnice , strašně to v nich smrdí a všechno je tu deprimující. ,,Ať už jsem odtud pryč." Povzdechla jsem si.Cassie to naštěstí neslyšela. Přišli jsme k Liamovýmu autu, Louis z něho vystoupil a hned šel ke mě. ,,Ahoj krásko."  Řekl mi a objal mě. Teď se mi na tvářích rozlil pravý a nefalšovaný úsměv, Louis vždycky dokázal potěšit. Odtáhl se ode mě a přešel za Cass která dávala moji tašku do kufru auta. Otevřela jsem zadní dveře a nastoupila jsem.

,,Ahoj Emm." Usmál se na mě Liam. Kývla jsem na pozdrav a lehce jsem se usmála. Dala jsem si sluchátka do uší když do auta nastoupil i Loui s Cass. Pustila jsem si písničku od Zary Larsson -Uncover Zaposlouchala jsem se do prvních tónů písničky.

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

...V hotelu...

,,Cass , nechci tady zůstat ,chci jet domů s Ellie , do Chicaga, je mi to líto ale.." Načala jsem důležité téma. Cass jen pochopeně přikývla. ,,Kdy chceš odjet? "Zeptala se. ,,Asi zítra." Odpověděla jsem. ,,Dobře , Harry je někde v tahu takže si můžeš v klidu zbalit, jdu to oznámit ostatním." Otočila se a mířila si to do obýváku. Vyšla jsem schody. Přišla jsem do pokoje. Rozhlédla jsem se, ty vzpomínky. Koukla jsem na postel , ihned se mi oči zalily slzamy. Prostě jsem je nedokázala udržet, řídily se po svém. ,,Emm?" Zašeptal někdo moje jméno. Zarazila jsem se ,stále jsem zády ke dveřím ale i tak jsem věděla kdo tam stojí. Otočila jsem se. Stál tam s kruhama pod očima a unavenýma očima. ,,Co tady děláš?"  Zeptal se a zavřel dveře. Sklopila jsem hlavu. ,,Jdu si sbalit." Odpověděla jsem tichým hlasem. ,,Sbalit ?!" Vyhrkl. ,,Harry, bude to tak lepší." Zašeptala jsem.Přešel ke mě a vzal mě za ruce. Sykla jsem bolestí. ,,Promiň." Zašeptal. ,,Odpusť mi to prosím." Řekl mi do očí. ,,Odpouštím ti." Nadšeně se na mě podíval ale já jsem pokračovala. ,,Ale to nemění nic na tom že tu chci zůstat, odjíždím s Ellie do Chicaga, bude lepší když už se nikdy neuvidíme." Poslední větu jsem zašeptala. Vzal mou hlavu do dlaní. ,,Emm  prosím neodcházej !"  Sundala jsem jeho ruce a  sklopila jsem pohled , který se začal plnit slzami.,,Harry věř mi , pro mě je to taky těžké ale já.." Slzy zase vyhráli.Ale já jsem nechtěla aby mě viděl brečet , nechtěla jsem mu ukázat jak jsem slabá.

,,Fajn, ale něco mi slib." Začal potichu. Kývla jsem s pohledem stále upřeným k zemi. ,,Budeme aspoň přátelé a taky.." Přešel ke mě vzal mi hlavu zase do dlaní a jemně mě políbil na rty polibek jsem mu oplatila.Odtáhl se a zašeptal: ,,Musel jsem , ještě naposled." Potom se otočil a zavřel za sebou dveře.

Sesunula jsem se na zem. Rozešli jsme se v dobrém a přesně tak,  jsem to slíbila Ellie. Podívala jsem se na dveře ze kterých před chvíly odešel. Navždy, navždy odešel z mého života.  Rozbrečela jsem se ještě víc. Rukama jsem se opřela o postel a seděla jsem tam asi deset minut.Celou tu dobu jsem brečela jak želva. Po chvíly se dveře otevřely a někdo vstoupil  ani jsem se neobtežovala se zvednout hlavu. Neznámý si mě přivinul do náruče. ,,Všechno bude dobré ,uvidíš." Podle hlasu jsem poznala Nialla. Přivinula jsem se k němu blíž. Pevně mě objal. ,,Děkuju ." Zašeptala jsem slabým hláskem. Odtáhla jsem se od něho a utřela jsem si ubrečené oči. Pohladil mě po vlasech a usmál se. Taky jsem se usmála ale jen lehce. Postavila jsem se a Niall taky. ,,V klidu si zabal , Harry odešel ,neznámo kam a ani není známo kdy přijde takže tu můžeš i přespat." Usmál se a odešel.Otevřela jsem skříň s mými věcmi a všechny jsem je vyházal na postel , potom jsem je poskládala a vložila do jednoho z kufrů . Do druhého jsem dala všechny boty. Do cestovní tašky jsem si dala kosmetiku.Malovat se fakt nehodlám. Nechala jsem si jen nějaké oblečení venku na zítřejší odjezd.

Vlezla jsem si pod sprchu a umyla jsem si vlasy.Pak jsem jen nechala vodu ať po mě stéká. Po pěti minutách jsem vylezla a obmotala jsem se ručníkem. Koukla jsem na sebe do zrcadla. Kruhy pod očima jak pytle , začervenálé oči. Určitě jsem i zhubla. Není na mě zrovna hezký pohled , ale co už se stejně nemusím nikomu líbit. Rychle jsem se osušila a oblékla jsem si šedé kraťásky a černé tílko na spaní. Vyfoukala jsem si vlasy a rozčesala jsem si je. Když jsem se česala všimla jsem si mých zápestí. Byli na nich dost vyditelné a bolestivé jizvy. Dočesala jsem si vlasy a v rychlosti jsem si vlezla do postele. Ještě jsem mrkla na mobil, bylo 18:45 . Na  jídlo nemám náladu takže si půjdu lehnout. Zachumlala jsem se do peřin a hned jsem vytuhla.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

...druhý den....

,,Emm vstávej." Zašeptal někdo blízko u mého ucha. Otevřela jsem oči. Byla to Rose. Usmála se na mě. ,,Musíš něco sníst , přijď dolů." Řekla a zmizela ve dveřích. Podívala jsem se na mobil a zjistila jsem že je ráno, bylo 8:32. Neochotně jsem vstala a vzala jsem si mikinu. V zrcadle jsem si upravila dlouhé vlasy a udělala jsem si jednoduchý culík. V koupelně jsem si umyla obličej a vyčistila jsem si zuby.  Vydala jsem se dolů. Všichni kromě Harryho byli dole v kuchyni. ,,Ahoj Emm, tak ráda tě vidím."Hned jsem skončila v Maiině objetí. Stiskla jsem ji.Taky se mi po ní stýskalo. 

Sedla jsem si ke stolu. Niall přede mě postavil talíř plný jídlo. ,,Ehm to je pro všechny že?" Zeptala jse se vyděšeně. Niall zakroutil hlavou.,,Ne to je jenom pro tebe , musíš jíst vypadáš jako kdyby jsi týden nejedla." Povzdychla jsem si a vzala jsem do ruky toast. Zakousla jsem se do něj.Když jsem dojedla šli jsme se dívat na film. Zayn pustil : Mortal Instrument :City of bones. 

-------------------------------------------------------------------

 Ahojdá :) 

Je tu nový díleček :) Jsem z Té Emm a z Harryho uplně smutná :(( prosím nezabíjejte mě :D Muselo to tak být. Moc děkujeme za votes a readers =OOO mylím že v médiích by měla být ta písnička páč je úplně suprová :333  

*Hazza*  

   

Step By Step- Dance In London |1D| Kde žijí příběhy. Začni objevovat