Mám psát za úkol do školy referát o někom koho jsem neznal. Vybral jsem si mojí maminku. Nikdy jsem ji neviděl. Dnes je to šestnáct let od doby kdy máma umřela a od doby kdy jsem se narodil. Jediné vzpomínky jsou na fotkách a na videích kde zpívá.Mám jednu oblíbenou fotku.Na té fotce je můj táta, moje máma a já. Fotka byla pořízena hodinu po porodu.Oba dva jsou na ní šťastní. Táta se hodně trápí. Nedává to najevo ale já to poznám. Snažím se mu všechno ulehčit. Táta o ní říká že to byla vyjímečná žena. Taková drsňačka a velká bojovnice. Dal bych všechno za to abych aspoň chvíli viděl svoji mámu. Abych ji mohl obejmout a abych ji mohl říct jak mi neskutečně chybí....
Mám jednu velkou rodinu. Louis, Liam, Harry a Niall jsou něco jako moji strejdové. A pak mám čtyři úžasné tety. Cass, Rose, Emm a Maiu.
Mám šílené kamarády.
Debby a Tobby jsou dvojčata. Jsou o rok starší než já. Je jim sedmnáct.Vtipálci po strejdovi Louisovi.
Thessa je zase chytrá po tetě Emm a hezky zpívá jako její táta Harry. Je o rok mladší.Je jí patnáct.
Nash a Samantha jsou stejní jedlíci jako jejich rodiče. Nash je o šest měsíců mladší než já a Sam je čtrnáct.
A nakonec je tady Lena,Molly a Matthew. Holky zdědili krásu po tetě Rose a Matt zdědil ochranářské pudy po Liamovi. Leně je dvanáct, Molly třináct a Mattovi patnáct.
Všichni spolu vyrůstáme. Jsou to takový blázni a proto je mám rád.
,, Lucasi pojď už.'' Řekl můj taťka.
,, Už jdu.'' Řekl jsem a zapálil jsem svíčku. Tu jsem potom dal na hrob kde bylo zlatě napsáno.
Charlotte Hawks
* 20.listopadu 1995
+18.dubna 2016
Vzpomínáme
,, Tak pojď už.'' Křikl na mě táta nervózně. Nerad sem chodí. Stačí se podívat na ten hrob a brečí. Psychicky se z toho ještě nedostal.
,, Však už jdu."Řekl jsem a naposledy jsem se podíval na hrob. Rozešel jsem se směrem k autu. Nasedl jsem do auta a připoutal jsem se.
,,Dnes je ti šestnáct." Řekl táta. ,,Já vím." Řekl jsem a díval jsem se z okna.
,,Co budeš dělat?" Zeptal se. ,,Nevím asi půjdu za Nashem." Odpovědl jsem. ,,Mám pro tebe doma překvapení."Řekl a nachvíli se na mě podíval.
Nastražil jsem uši. ,,Jaké?"Zeptal jsem se. ,,Uvidíš."Odpověděl z úsměvem. Často se nesměje. Musel jsem se usmát.
Začala mi brnět kapsa. Vytáhl jsem telefon z kapsy a přečetl jsem se co je tam napsáno.
Thessie
,, Ahoj Thessie.'' Řekl jsem do telefonu.
,, Ahoj Luckey. Hodně štěstí k šestnáctinám.'' Řekla Thess.
,, Díky.'' Odpověděl jsem.
,, Kde jsi?'' Zeptala se.
,, Na cestě domů.'' Odpověděl jsem.
,, Aha. Já se potom večer stavím. Tak zatím.'' Řekla.
,, Ahoj.'' Řekl jsem a vypl hovor.
,, Thess?'' Zeptal se táta.
,, Ptala se kde jsem.'' Řekl jsem a schoval jsem telefon zpátky do kapsy.
--
Přijeli jsme před náš dům. Vystoupily jsme z auta a vyšli jsme na malou verandu, která je před domem.
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...