48. Chápu to...1\2

288 12 5
                                    

Zayn

Už je to asi dva týdny co je tu Emm s jejímy kamarády. Will, mi přijde jako sympaťák. Ale Amber. Amber, je kouzelná. Její hnědé oči, dostanou snad každého, krásné lesklé vlasy a ten upřímný úsměv.Je to taky pěkná nešika ale roztomilá.

Bože Maliku vzpamatuj se! Chodíš přece s Charlie a o tu si přece tolik stál! .Okřikl jsem se v mysli. Zrovna jsme seděli v obýváku.Všichni. Už jsme byli díkybohu zdraví.Všichni. Asi jsem moc dlouho zíral do země. ,,Zayne posloucháš nás vůbec?!" Vyštěkl Liam. Trhl jsem hlavou a nechápavě jsem se na ně koukl. ,,Ehe?" Vyhrkl jsem s nadzvednutým obočím. Liam si povzdechl. ,,Bavily jsme se o svatbě, zařídíš nějakou muziku? Samozřejmě že budeme zpívat taky ale chceme si taky trochu užít svatbu a ne jenom zpívat." Objasnil mi. ,,Jo jasně, něco seženu." Zamumlal jsem. Charlie na mě pohlédla, v jejích očích byla nejistota.

,,Fajn já už si půjdu lehnout." Řekla Emma a utahaně se zvedla, Harry se zvedl hned za ní a oba vyšli z obýváku. ,,Já už jdu taky." Zamumlala Charlie a odešla. S těma co tu zbyly jsme se ještě bavily a rozdělovaly si úkoly na svatbu. Po chvilce jsem si šel taky lehnout. ,,Dobrou." Zamumlal jsem. Vyšel jsem po schodech na horu a potichu jsem otevřel dveře od našeho pokoje. Charlie seděla na posteli a koukala se do země. Když mě zaregistrovala tak zvedla hlavu a usmála se. Jak já miluju její úsměv.Taky jsem se musel usmát. Pomalu jsem přešel k posteli a přitáhl jsem si ji k sobě.

Objal jsem ji a vdechl její úžasnou vůni. Odtáhl se ode mě a políbila mě. Dlouze a jemně. Probojoval jsem se jazykem do její pusy a ona se nebránila. Svalily jsme se na postel a líbaly jsme se stále vášnivěji. Ležela nademnou. Zajel jsem jí rukou pod tričko a hladil jsem ji po zádech.Ucítil jsem jak jí vyskočila husina. Do našeho polibku jsem se usmál. Vjela mi rukou do vlasů a jemně zatáhla. Tohle úplně miluju!

Převalil jsem se nad ni a rozpojil jsem naše rty. Usmál jsem se na ni a ona na mě.Pohladil jsem jí po tváři a její krk jsem začal obsypávat polibky. Dostal jsem se zpátky k jejím rtům a přisál jsem se na ně. Tentokrát to bylo pomalé líbání. ,,Miluju tě." Zašeptal jsem do našeho polibku a dla jí ještě malou pusu na rty. ,,I já tebe." Zašeptala. Lehl jsem si vedle ní a přehodil jsem přes nás peřinu. Svoji ruku jsem obmotal kolem jejího pasu a přitáhl jsem si jí k sobě. Pomalu jsme usínaly...............

--------

Probudil jsem se ale nebylo ráno.Byla tma a já jsem slyšel týct vodu. Po chvíly to ustalo a do pokoje přišla Charlie v tílku a kraťáskách ketré jsem v té tmě byl schopný rozeznat. ,,Proš vstáváš tak brzo?"Zamrmlal jsem ospale a ona si sedla na postel. Uchechtla se. ,,Dneska jdu k doktorovi , na prohlídku. Musela jsem vstát dřív." Řekla potichu. ,,Tak fajn." Zamumlal jsem a musel jsem znovu usnout.

--------

Charlie

,,Miluju tě." Zašeptala jsem ale pak jsem zjistila že asi usnul znova. No jo spáč. Zvedla jsem se z postele a vyšla jsem z pokoje.Když jsem šla po schodech trochu se mi zatmělo před obličejem a bylo mi na omdlení. Když jsem se vzpamatovala, řekla jsem si že to nic nebylo. Šla jsem do kuchyně ale zjistila jsem že nemám hlad. Sedla jsem si do obýváku a chvíly jsem jen tak přemýšlela. Zdá se mi to? Nebo se stále dívá Zayn na Amber? Tahle myšlenka mi běhala hlavou do té doby než jsem zjistila že bych už měla jít.Bylo půl osmé a venku byla trošku tma.

Na ulici jsem si chytla taxík a dojela jsem až k doktorovi. ,,Dobrý den, slečno Hawksová." Doktor se mile usmál , zatím sem ho neznala ale na jmenovce měl napsáno: Dr. McCurry. Dobrý den. Podali jsme si ruce. ,,Ták uděláme vám pár preventivních testů  a zítra vám pošleme výsledky, odebereme vám krev, test jestli nemáte nějakou chorobu a tak dále." Vysvětlil mi. Kývla jsem na souhlas. Přišla milá sestřička a posadila mě do křesla.

,,Natáhněte ruku." Řekla , natáhla jsem ruku a ona mi nahmatala žílu. Potom to místo oťupkala dezinfekcí a a potom mi odebrala dvě ampulky krve. Bylo mi to nepříjemné ale snesla jsem to. Potom mě poslali do druhého patra a tam mi udělaly taky testy.

,,Tak už můžete jít, zítra vám zavoláme výsledky." doktor McCurry se mile usmál a znovu mi podal ruku. ,,Nashledanou." Řekla jsem a vyšla jsem z ordinace.

Stopla jsem si taxíka a dojela jsem domů. Bylo už půl desáté. když jsem otevřela dveře od domu, slyšela jsem jak někdo něco dělá v kuchyni. Šla jsem tam a našla jsem tam Amber jak dělá snídani. Je hodně milá ale taky nešikovná.

,,Ahoj Amber." Řekla jsem a sedla jsem si ke stolu. ,,Jé ahoj Charlie." Usmála se. ,,Chceš snídani?" Zeptala se a koukla na mě. ,,Ne díky nemám hlad." Trochu jsem se pousmála. Kývla hlavou vrátila se ke své práci. Po chvilce sezení a povídání s Amber jsem šla nahoru. Zayn stále spal a já jsem se ho rozhodla probudit.

 ,,Zayne." Zašeptala jsem mu do ucha. Nic, ani to s ním nehlo. Začala jsem ho pomalu líbat na holém krku. ,,Amber." Zamumlal a vydechl. Zarazila jsem se a podívala jsem se na něho. Nezdálo se mi to. Pomalu jsem vstala z postele a dívala jsem se na něho. Věděla jsem že to tak dopadne. Věděla jsem jaký je a stejně sem s ním začala chodit a dovolila jsem si ho milovat. Možná ton říká jenom ze spaní. A nebo si myslí že jsem Amber!!!

Radši jsem na to nemyslela a odešla jsem z pokoje. Šla jsem do obýváku a zjistila jsem že už je tam Loui s Cass a Harry s Emmou. Amber byla, jak jsem se dozvěděla, v kuchyni. Stále se nám odvěčuje že tady můžou zůstat aspoň na chvíly, myslím že příští týden odjíždí i s Willem zpátky do Chigaga. Skoro dvě hodiny jsme se bavily o svatbě a za chvíly přišel i Zayn a sedl si vedle mě, přehodil mi jednu ruku přes rameno a usmál se na mě. Usmála jsem se taky ale jen trošku.

-----------

Ahoj

I feel bad.....I cry.... :( nemůžu prostě ne....¨slyšeli jste to? určitě ano :( Jsem zničená a proto jsem tenhle díl rozdělila na dvě části druhou přidám zítra guys ;(

Doufám že to pochopíte že teď mi moc není do psaní :(

děkuju za pochopení

I love ya all xx

Hazza

Step By Step- Dance In London |1D| Kde žijí příběhy. Začni objevovat