*Charlie*
,, Za deset minut přistaneme.'' Zaznělo v rozhlase. Mamka by mě měla čekat na letišti. Bože proč já? Proč? Kladla jsem si tyhle dvě otázky. Se Zaynem sem chodila jen kvůli jeho potěšení a kvůli tomu že jsem nechtěla být sama. Za těch pár měsíců se mi dostal pod kůži. Měla jsem ho ráda a několikrát jsem se nachytala nad tím že přemýšlím nad naší budoucnocti. A teď se přiznávám. Miluju ho.,, Děkujeme že jste zvolili leteckou společnost Airport. Přejeme vám pěkný pobyt v New Yorku.'' Ozvalo se z rozhlasu a lidé kolem mě vstávali ze svích míst. Vzala jsem si svojí černou kabelku a šla směrem k letišti. Čekala jsem až uvidím na páse moje dva černé kufry s modrými puntíky. Už jsem si je chtěla vzít, ale někdo mě předběhl.
,, Ahoj ségra.'' Řekl Sam. ,, Ahoj bráško.'' Řekla jsem a skočila mu do náruče. ,, Nejsem bráška. Jsem tvůj o tři roky starší brácha." Řekl. ,,To je jedno kolik ti je, ale pořád budeš můj malej bráška." Řekla jsem a rozcuchala jsem mu vlasy. ,,Tss. Taková urážka." Řekl se smíchem. ,,Ahoj zltíčko." Řekla mamka která držela můj kufr. ,,Ahoj mami." Řekla jsem a obejmula jsem mamku. ,,Segra budeš bydlet u mě. Mám velkej byt." Řekl Sam a šel k autu. ,,A co holky?"Zeptala jsem se. ,,Teď se se mnou jedna rozešla takže nemusíš nikoho čekat." Řekl a dával do kufru moje zavazadla. ,,To jsme dva." Řekla jsem když jsem nastupovala do auta. ,,To je mi líto Charlie." Řekla mamka. ,,Jak se to stalo?" Zeptal se Sam když nastupoval do auta.
Všechno jsem jim to řekla cestou do Samova bytu.
,,Teď jsme dva forever melouni." Řekl se smíchem Sam když jsme vystupovaly do výtahu. Vyjeli jsme do nejvyššího patra. ,,OMG." Řekla jsem když jsme vešli do bytu. Byl velký, moderně zařízený a na střeše byl bazén. ,,Same děláš si srandu že tady bydlíš sám?" Zeptala jsem se ho a skočila jsem na pohovku. ,,Ne nedělám. Je to hezký že?" Odpověděl. ,,Hezký? Je to tady úžsný." Řekl mamka a posadila se do velkého křesla. ,,Moc se tady nerozvaluj. Jdi si odnést kufry do pokoje a zajdem ke kadeřníkovi." Řekla mamka. Vstala jsem a Sam mě zavedl do pokoje. Byl to velký pokoj s manželskou postelí a krásný výhled ze dvou prosklených zdí. ,,Ten je nádhernej." Řekla jsem a objala jsem Sama. ,,A celej jenom tvůj.'' Řekl a odešel. Vybalila jsem si věci do malé šatny a šla jsem za mamkou do obyváku. ,,Mami můžem jít." Řekla jsem a šla jsem ke vchodovým dveřím. ,,Už jdu." Řekla mamka.
...Mezitím v Londýně...
*Zayn*
,, To ne..'' Zašeptal jsem a v tu chvíly jsem si chtěl něco udělat. ,,Kdy letí další letadlo do New Yorku?" Zeptal jsem se. ,,Za hodinu." Řekla Maia. Hned co to řekla jsem vyletěl do mého pokoje a začal jsem věci házet do kufru. ,,Co děláš?" Zeptal se mě Harry. ,,Jedu za ní."Odpověděl jsem mu. ,,Aha. Tak hodně štěstí."Řekl a odešel. Když jsem měl 'sbaleno' tak jsem šel do obyváku. ,,Ty se někam chystáš?"Zeptala se mě Cass. ,,Jo jedu za Charlie." Řekl jsem. ,,Rose kde bydlí." Zeptala jsem se. ,,U svého bratra." Nadiktovala mi adresu. rozloučil jsem se ze všema a jesl jsem na letiště.
,, Pane Maliku vstávejte.'' Řekla letuška. ,, Co?'' Zeptal jsem se když jsem otevřel oči. ,, Za chvili budeme přistávat.'' Řekla. ,, Aha. Děkuju že jste mě vzbudila.''Řekl jsem a podíval jsem se z okna. Byl to krásný pohled na večerní New York.
---
Vzal jsem si kufr a čekal jsem ba taxík. Zastavil mi jeden. Nadiktoval jsem adresu a díval se z okna. ,, Nejste vy ten z té skupiny? One Dirction?'' Zeptal se měnajednou taxikář. ,, Ano, to jsem.'' Odpověděl mi. ,, Nemohl by jste se mi podepsat? Mám doma dceru která vás zbožňuje.'' Řekl a usmál se. Asi byl na svou dceru hrdý. ,, Jistě jen co zastavíte tak se vám podepíšu.'' Řekl jsem a podíval jsem se na něho přes zpětné zrcátko. Zastavili jsme před velkým mrakodrapem. ,, Jsme tady. Platit nemusíte. Jen se mi podepište.'' Řekl taxikář a podal mi tužku a papír. Podepsal jsem se a dal jsem mu pár drobných. ,, Děkuji.'' Poděkoval jsem. ,, Já také děkuji.'' Řekl taxikář. Vzal jsem si svůj kufr a vešel jsem do mrakodrapu.
Vyjel jsem úplně nahoru a zazvonil jsem. Otevřel mi kluk v mém véku. ,, Ahoj. Já jsem Zayn a podle adresy by tu mě bydlet Charlote.'' Řekl jsem. ,, Tak to jseš ty.'' Řekl a celého si mě prohlédl. ,, A kdo jsi ty?'' Zeptal jsem se. Sam.Sam Hawks. Charlotin brácha.'' Řekl. ,, Zavolal by si mi Charlie?'' Zeptal jsem se. ,, Otočil se a zařval do prázdného bytu. ,, Charlie máš návštěvu.'' ,, Už jdu.'' Ozvalo se z druhého patra. Uslyšel jsem dupot a pak jsem ji spatřil. Měla na sobě černé legíny a šedý svetr. Měla jiné vlasy. Byly na krátko ostříhané na pravé straně vyholené a byly černé. Konečky měla modré. (Tak jak to má Demi) ,, Ahoj.'' Řekl jsem. ,, Ahoj.'' Řekla. ,,Ty vlasy ti moc sluší.'' Polichotil jsem ji. ,, Díky. Co tady děláš?'' Zeptala se. ,, Přijel jsem tě podporovat.'' Řekl jsem. ,, Já vás nechám osamotě.'' Řekl její brácha a odešel. ,, Nechtěla jsem ti to říkat, protože jsem věděla že mě budeš litovat a že by ti bylo divně rozejít se z holkou která umírá.'' To poslední slovo zašeptala a spadlo ji pár slz. ,, To neříkej. Ty neumřeš. A chápu proč jsi mi to nechtěla říkat, ale to z tou Amber byl úlet. Nechtěl jsem pokazit náž vstach. Já tě miluju Charlie a nemůžu bez tebe žít. Vždycky když usneš dřív než já tak přemýšlím nad tím jak budou vypadat naše děti které budou pobýhat na naší zahradě a budou bydlet v našem domě. Charlie já tě strašně miluju a nedokážu si představit sebe bez tebe.'' Řekl jsem a dal jsem ji ruku na tvář. Setřel jsem jí slzy a díval se do jejích očí. ,, V letadle když jsem se nudila tak jsem si připustila že tě miluju. Za tu dobu co jsem s tebou chodila jsem tě měla strašně moc ráda, ale až teď jsem zjístila že tě miluju.'' Řekla a kousla se do rtu. Na nic jsem nečekal a spojil naše rty. Chvíli jsme se líbali a pak řekla. ,, Miluju tě.'' , Taky tě miluju.'' Řekl jsem. ,, Společně to zvládnem. Já vím že jsi velká bojovnice.''Dodal jsem. ,, Já vím a deď pojď dovnitř. Nemůžeš přece bydlet na chodbě.'' Řekla a chytila mě za ruku.
---------------------------------------------------------
Nový díl je zde. Chudák Charlie.
Byla bych ráda kdyby jste začali číst mojí novou povídku. Jmenuje se Revenge will be sweet. A ten kdo četl Good or bad tak se omlouvám ale připadalo mi to nudné.
Vaše*Niallerka*
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fiksi Penggemar,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...