Vítám vás u dalšího dílu !
Jelikož tento díl píši v pondělí 20.4.2015 takže vyjde v úterý :o))
Moc vám všem děkujeme za tolik votes a přečtení , panebože! 4,9K ? Blázínci :,33
Omlouváme se že fakt dlouhoo nebyl díl ale já jsem byla nemocná a Niallerka neměla čas , každopádně jsem na tom trochu líp a tím pádem jsem se vzchopila a píšu další díl :333 tenhle se bude rozdělovat na dvě části a proč? To vám řeknu až až.......až se uvidí ;-) :D
Hope u like it
*Hazza**Emma*
,, Je konec!'' Slyšela jsem ze Samovi ložnice křik, byl tam zavřený s Rebeccou a očividně se hádali. Všichni co seděli v obýváku se na sebe zvláštně podívaly. Já jsem seděla Harrymu na klíně a spolu s ostatníma jsme se dívaly na film Lucy. ( víte co myslím ne ? Ten film je naprosto boží :33 ) . Dveře od ložnice se rozletěly dokořán a vyšla z nich ubrečená Rebecca. Otevřela vchodové dveře a prudce s nimi za sebou třískla. Všichni jsme se po sobě nechápavě podívaly. Charlie se zvedla a šla do ložnice kde byl Sam.
(Omlouvám se že tohle bylo v kurzívě ale nešlo mi to předělat)
Asi se spolu rozešli.*Charlie*
Zvedla jsem se z gauče a odešla jsem do Samovi ložnice. ,,Same co se stalo?'' Zeptala jsem se ho když jsem ho viděla sedět na posteli se zrakem upřeným na zeď před ním.
,,Rozešel jsem se s Rebeccou.'' Vysvětlil potichu.
,,Ale Same proč? vždyť jste byli šťastní.'' Přisedla jsem si k němu a objala jsem ho kolem ramen.,,Jo to byli, ale psala o tobě v timesech hnusné lži nehleďe o tom co udělala s tou nevěrou Zayna a.....''
,,Počkej co udělala?'' Zeptala jsem se nechápavě.
,,Řekla mi že jednou šla okolo té restaurace a všimla si někoho velmi podobného na Zayna, došlo jí že je to Borhan ale co neudělat pro vaši popularitu.'' Zamračil se do zdi. ,,Nevím co nám tak závidí , to že nás věčně sledují novináři a bulvár o nás píše samé kecy není nic hezkého a v hlavním případě něco o co bych stála.'' Povzdechla jsem si.
,,Charlie ,Same, nechceme rušit ale za chvíly nám letí letadlo do Londýna a chtěli by jsme se s vámi rozloučit.'' Ozvala se ode dveří Maia. Usmála jsem se na ni a se Samem jsme šli do předsíně. Bylo tam několik kufrů.
,,Budem se mi po vás stýskat lidičky.'' Zakňučela jsem a vtáhla jsem je do skupinového obětí. Začali jsme se smát. ,,Ty nám taky budeš chybět Charlie a hlavně mě.'' Vyhrkla Rose a objala mě. Usmála jsem se.
Poté se všichni rozloučily ještě se Samem, Zayn s nimi odjíždí na týden a pak poletím společně se Samem do Londýna na Cassiinu a Louisovu svatbu.
Až už jsme se naposledy zasmáli tak Zayn zvážněl.,,Postarej se mi o ni ano?'' Pověřil Sama a Sam si stoupl do pozoru jako voják.,,Ano pane.'' Řekl rázně a pak se všichni začali smát . Naposledy jsem objala Zayna.
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...