6. Lampa a rande

926 36 0
                                    

*Emma*

Jsme v nějakém baru ani nevím jak se jmenuje. Mám v sobě tři piva, čtyři vodky a dvě friscka. Nedávno mi bylo 18 takže mi to na opití stačí. Tancuju na parketu, když se všichni přesouvají k jednomu velkému stolu. Když se pořádně podívám tak vidím dvojčata tancovat na stole. Slyším pískání nadržených kluků. Šla jsem blíž když jsem ucítila něčí ruku na mém zadku. Otočila jsem se a uviděla jsem nějakýho kluka který řekl ,,Nechceš si to rozdat na záchodech kočko?'' Hned jak to dořekl tak jsem mu dala pěstí do toho jeho hnusného ksichtu, až spadl na zem. Otočila jsem se a šla za holkama. Chytla jsem je za ruky a vedla je ke vchodu. Cestou jsme potkaly Cassandru a Maiu. Vyšli jsme a já je táhla do hotelu. Najednou jsme slyšeli ránu a pak viděli Maiu jak se drží za hlavu. Povídala si s Rose a neviděla lampu a tak do ní vrazila. Všechny jsme se začaly smát i Maia se smál. Nejdřív zakopla teď se bouchla do lampy. By mě zajímalo co se stane příště.

Ráno

*Maia*

Vzbudila jsem se a myslela jsem si že budu mít kocovinu, ale neměla jsem ji. Vstala jsem a šla do koupelny kde jsem si učesala vlasy. Vzala jsem gumičku a udělala si drdol. Pak jsem se podival do zrcadla, že se namaluju, ale neměla jsem to dělat. Podívala jsem se na svoje čelo a uviděla bouli. Bylo celkem velká. Vytáhla jsem s kometické taštičky mastičku a potřela jsem si čelo. Namalovala jsem se a přešla ke skříni vytáhla jsem si volné šedé tepláky a modré tričko s medvídkem pú. Oblékla jsem se a šla do kuchyně. Vytáhla jsem čtyři sklinky a nalila do nich vodu. Postavila jsem sklinky vedle sebe a před ně položla prašek proti bolesti hlavy. Najednou jsem usyšela kroky. Byly to holky. Byly úplně vyčerpané. Každá si do pusy dala prášek a zalila vodou.

Najednou jsem uslyšela hlas Charlie.

,, Jak to děláš že nemáš problémy vstát atd... Ani zvrcet jsem tě neslyšela.'' ,, To je tak když máš mámu angličanku a otce ira.'' Musela jsem se zasát. Potom nám Emma povídala o klukovi kterýmu dala pěstí. Tu pěst jsem ji ovázal a dal na to led. Pak že dvočata tancovay na stole a ja že jsem cestou domů vrazila do pouliční lampy. Všichni jsem se začli smát.

Holky se dívaly na zprávy v televizi když najednou uslyšely.

,, Liam Payne (21) ze skupiny One Direction byl spatřen na tanečí soutěži, kde dělá porotu. Podle zdrojů má něco s učastnicí soutěže. Líbal se s mladou dívkou jménem Rosalline Canfield (19)
Je to jeho ho přítelkyně? To nevíme. Pokusíme se zjísti více.

,, Jak vědí kdo jsem?'' To je hrozné řekla Rose. ,, Tak když je to Liam tak to asi zjístily z papíru účastníků.'' Řekla Cassandra. No jo ty její odborný keci.

*Rose*

Řešíme s holkama jak přišli k mému jménu. Je mi blbě a chce se mi spát. Hodně jsem to přehnala, ale doufám že to vyležím. ,, Holky jdu si ještě lehnout.'' Řekla jsem. ,, Dobře až ti bude lépe tak přijď za náma.'' Řekla Maia. Vstala jsem z gauče a šla do pokoje. Lehla jsem si a najednou mi zabrněl telefon. Podívala jsem se kdo píše. Byl to Liam.
*Viděla jsi zprávy?-Liam*

Hned jsem odepsala.
*Jo, viděla.-Rose.*

Začal mi zvonit telefon. Přijala jsem hovor.
,, Kde přišli k tvému jménu? ''
,, Nevím, s holkama jsme to taky řešili.''
,,Chtěl sem se tě zeptat jestli by si nešla se mnou na večeři.''
,, Ano, ráda.''
,, Tak večer v osum. Stavím se.''
,, Dobře.''
,, Chybíš mi.''
,, Ty mě taky.''
,, To jsem rád.''
,, Ahoj.''
,, Ahoj.''

Položila jsem telefon na noční stolek. A běžela jsem do obýváku. Přestala mě bolet hlava. ,, Pozval mě na rande.'' Řekla jsem. ,, Nekecej fakt.''

Řekla Emma.

,, Nekecám fakt.''

,,Už máš vybrané šaty?'' Zeptala se Maia. ,, Ne.'' Řekla jsem.

,, Holky vytáhněte všechny šaty co sebou máte.'' Zavelela Cassandra. Holky se rozběhly ke kufrům a každá donesla patery šaty.

*Liam*

Pozval jsem Rose na rande oujé. Sešel jsem po schodech do obýváku a sedl si na gauč za klukama. ,, Nezajdem večer do baru?'' Zeptal se Zayn. ,,Jasný.'' Řekl Louis. Všichni kívli ale já ne. ,,Sorry kluci ale já už něco mám.'' Řekl jsem. ,, Ale, ale někdo se nám tu zabouchl.'' Řekl Harry. ,, Deš s tou blondýnou že.'' Řekl Niall. ,, Ano jdu, někdy vás seznámím a má ještě čtyři kámošky. Takže je jich pět. Stejně jako nás.'' Řekl jsem. ,, Jsou aspoň hezké?'' Zeptal se Harry. ,, Si piš.'' Odpověděl jsem mu. Jelikož bylo dvanáct hodin tak Niall řekl. ,, Objednáme si čínu. Mám hlad.'' To by nebyl Niall kdyby nemněl hlad. Vstal jsem a šel jsem pro telefon. Objednal jsem a za dvacet minut zazvonil zvonek. Niall vystartoval z křesla, jak kdyby ho na nože brali. Když jsme dojedi, tak jsme se dívali na Thora.

*Rose*

V pět jsem se šla osprchavat a umýt vlasy. Vylezla jsem s koupelny a šla za holkama. Maia a Emma mi nakulmovaly vlasy a dva přední pramínky vlasů seply dozadu. Cassi mi půjčila tyrkysové šaty bez ramínek s nabranou sukní. Když jsem si dávala řasenku, zazvonil zvonek.
*Liam*

Stojím u dveří a zvoním. Otevřela mi Maia. ,, Za chvilu bude. Musíš chvilku počkat.'' Řekla a já se posadil na gauč. Najednou jsem uslyšel kroky. Byla to Rose. Měla krásné modré šaty. Byla nádherná.

,, Můžeme jít.'' Řekla. Vstal jsem a chytil ji za ruku. Nahnul jsem se k ní a pošeptal ji. ,, Sluší ti to.'' Začervenala se. Vyšli jsme před hotel a já ji otevřel dveře od auta. Sedla si a ja si sedl na místo řidiče. Dojeli jsme na místo. Šli jsme do restaurace. Posadili nás k rezervovanému stolu. Povídali jsme si a já to v sobě nemohl udržet. ,, Miluju tě.'' Řekl jsem.Usmála se a řekla. ''Taky tě miluju.'' Musel jsem si oddechnout. Když jsme dojedli tak jsem zaplatil. Nastoupili jsme do auta a já ji zavezl k hotelu. Zastavil jsem a dal ji pusu. Vystoupila a zamávala mi.

---------------------------------------------------------------
Doufám že se líbí :)
Další díl by měla psát Hazza.
Lidi já vás miluju 106 přečtení a to sme se dali první díl ve čtvrtek. <3
*Niallerka*

Step By Step- Dance In London |1D| Kde žijí příběhy. Začni objevovat