*Emma*
,,Hele co zajít do Starbucks , potřebuju svoje karamelové laté." Řekal unaveně Cass.Ona nemá právo být unavená, vždyť jenom seděla a počítala nám body.
,,Jo super .." Nakousla Rose .
,,Nápad ." Dokončila Charlie. Pobaveně se na sebe ušklíbli. Jsou fakt k neuvěření.Právě jsme vycházeli ze šaten, do auly Aquaparku .Už tam stály i kluci a o něčem se hádali.
,, Zayne , určitě jste podváděli , to není možný abych prohrál." Řekla naštvaně Harry.Musela jsem s ním být. Ano musela! Ale byl docela fajn a hlavně se k mému zpívání už nadále nevyjadřoval, což jsem ocenila.Ale vypadá dobře když je naštvaný. Došli jsme až k nim a Charlie se Zaynem si spolu plácli.Musela jsem se zasmát nad tou ironií , ještě před hodinou ho nenáviděla.
,,Nechcete zajít do starbucks kluci ?" Zeptala se Cass.
,,Jo proč ne ." Odpověděl za ostatní Harry.
,,Tak jdeme." Zavelela Cass ale držela se spíše u Louiho. Jakože what?? Charlie a Rose se spolu o něčem bavily a Zayn s Liamem je zasněně pozorovali.
,,Utřete si ty sliny kluci!" Zařvala jsem na ně pobaveně.Hned se po mě ohlídli.
,,No co je ,jen nechci aby vás tak viděli holky ." Zatlemila jsem se jak debil.Takhle sem se už dlouho nesmála.Najednou mě čaply něčí ruce a začali mě lechtat.Uslyšela sem Haroldův smích.Já ho zabiju!!
,,Harolde néé!" Prosila jsem ale furt mě lechtal už jsem ležela na zemi. Já ho fakt uvrtám do země!!
,,Máš nakažlivej smích." Přestal mě lechtat a pomohl mi se zvednout.
,,Čekej odpaltu chlapče ." Pronesl hlubokým hlasem Niall. Vyprskla jsem smíchy a smála jsem se celou cetsu do auta spolu s Niallem.Dojeli jsme před Starbucks a hned jsme se do něj vrhly.Samozřejmě se to neobešlo bez ječících fanynek. Tiše jsme se s holkama chechtaly až k obědnávacímu pultu..Vidět je jak je zavalujou fanynky.K počúrání .Objednali jsme si a klukům jsme taky podali objednávku.Jak je fanynky nechaly odejít přišli rychle za náma.Louis byl rozcuchaný ,Niall červený , Zayn s Liamem se smály a Harold byl všechno dohromady. Všechny jsme vyprskli smíchy a kluci nechápali o co jde. Dusily jsme v sobě smích ale při pohledu na ně jsme se furt smály.
,,Jo to je karma Harolde ." Řekla jsem přidušeně když jsem se přestala smát a holky už byly taky v pohodě.
,,Tak fajn já mám dopito, můžeme jít třeba k nám." Navrhl Liam. Všechny jsme s nejistotou přikývli a radši jsme se rychle přesunuli do auta.Jeli jsme ani ne pět minut když jsme zastavily před krásnou velkou vilou.No páni..........
------------------------------------------
...Vešli jsme do dveří holky jen nechápavě mrkali.
,,Jako , tohle je vaše ?" Zepatala se unisono dvojčata.Ušklíbla jsem se na Maiu a ona na mě.
,,Jo to je naše." Odpověděl Liam a objal Rose zezadu a dal jí pusu na krk.Okamžitě se začervenala.Obrátila jsem oči v sloup a uviděla jsem že se na mě dívá Harry.
,,Co?" Zeptala jsem se.Jen pokrčil rameny a spolu s ostatníma nás odvedli do obýváku.Aspoň myslím že to byl obývák.Byl staršně obrovský s černou koženou sedačkou na kterou jsme se všichni pohodlně vešli.
,,Co podnikneme ?" Zeptal se Louis.
,,Já myslím že bysme se mohli podívat na.." Začal Zayn ale Charlie ho vyrušila.
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfikce,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...