*Emma*
To se nemělo stát!!! Ne,ne,ne....Cass nemůže tancovat to je strašný.
Rose včera navrhla že bude kolo se zpíváním, to nepřipadá v úvahu.Já nezpívám od mých osmnácti. V překladu : Od smrti mého táty. Jak mi chybí........
,,Takže co by jsme mohli zazpívat?, nějaké návrhy? " Řekla nervózně Rose.
,,Už jsem vám říkala že zpívat nebudu!" Zavrčela jsem, oni vlastně nevěděli že umím zpívat.Všechny se na mě zamračeně podívaly.
,,Je to naše jediná šance ,jak postoupit do druhého kola semifinále než se Cassie uzdraví ta noha" Řekla Charlie.
,,Přesně, Charlie má pravdu, ta noha bude do třetího kola zdravá ,akorát teď mě to ještě dost bolí..." Přisvědčila Charlie Cass.
,,Emm tak to překousni, přece nejsi tak špatná jak o sobě furt tvrdíš , tak něco zazpívej " Navrhal Rose. No jo , jí se to řekne když nemá ke zpěvu citové pouto.Já měla.Tátu.
,,Ne nic zpívat nebudu a.."
,,A co? Určitě umíš zpívat , proč bys měla kytaru ? Určitě ne jenom na hraní a tvoje ehm..máma mi říkala že jsi zpívala . Tak proč ne teď?"Vyrušila mě Cass. Já tu mámu zabiju, musela to říkat právě Cass? Ne vážně mami to jsi nemusela.
,,Hele holky ,pořešíme to jindy , Liam chce přivést ostaní kluky ze skupiny, chce vás představit" Vyhrkla Rose.
,,Fajn ale zavolej Maiu, je zase někde pryč" Dodala posměšně Charlie.
,,Jo jo ale já tady nebudu" Řekla jsem.Zase se na mě všechny otočily.Jen jsem pokrčila rameny a zvedla se že půjdu do pokoje.Ale v té samé chvíly někdo zaklepal na hotelové dveře našeho apartmánu.
,,Pozdě." Ušklíbla se Charlie. Sakra!!!!
,,Ahoj Rose. " Uslyšela jsem Liamův hlas.
,,Ahoj." Odpověděla Rose stydlivě.
A pak už stálo všech pět kluků. Poznala jsem jen Liama a Zayna..myslím.Ty ostatní ne.
,,Nazdárek , já jsem Niall." Tak to přehnal , to si myslí že nevím jak se jmenuje když je jeho jméno na každý zdi u nás v Chicagu?.Protočila jsem oči.
,, Já jsem ..." Nedořekl větu Harry.
,,My víme jak se jmenujete " Nadhodila jsem otráveně.
,,No jo to je naše Emm , je strašně protivná, jinak já jsem Cassandra ,zkráceně Cassie nebo Cass." Usmála se Cass laškovně.Pane.Bože.
,,Já jsem Charlie."
V tu chvíly bouchly dveře a do obýváku vstoupila Maia.Královna všech žroutů.Haha.
,,Ahoj lidi.."Zarazila se uprostřed věty. Prohlédla si každého člena skupiny od hlavy až k patě. Byla naprosto zmatená.To se mi líbí.
,,Hele neviděli jsme se už ?" Řekl Niall.Počkat on zná Maiu? What?
,,Ehm..jo v tom obchodě " Vyhrkla nervózně Maia.
,,Lidi ,tohle začíná bejt zajímavý."Pronesla Charlie legračně.Zayn se začal smát spolu s Charlie.Páni.
,,No právě proto jdu do pokoje jestli dovolíte ." Řekla jsem pohotově a šla jsem do pokoje. Lehla jsem si na postel a přemýšlela.Najednou jsem si vzpoměla na kytaru kterou jsem měla u postele. Popadla jsem ji do ruky a začala hrát moji oblíbenou skladbu kterou mě učil táta.Byla to písnička od Eda Sheerana : I see fire . Po chvilce , když jsem se ujistila že mě nikdo neposlouchá ,jsem si začala zpívat text.
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...