45.Dvojčátka?!

372 12 2
                                    

Cassandra

Zrovna jsem seděla na gauči a něco mě koplo. Bylo to malé miminko.,které bylo  mém bříšku. Sáhla jsem si na to místo. ,,Ahoj juniore." Zašeptala jsem. Zase koplo. Byla jsem štěstím bez sebe. Dneska jsme měli jet na ultrazvuk, jen čekám na Louise , měli nějakou zkoušku a co nevidět přijdou. A ani jsem se nemýlila, za pět minut bouchly dveře. ,,Zlato jsem doma, můžeme jet." Zavolal na mě Louis z chodby. Zvedla jsem se z gauče , došla jsem až do chodby. Stál tam Louis a Liam. ,,Liam pojede s námi , musí si něco koupit." Usmál se Louis a dal mi pusu na líčko. Vyšli jsme k autu.

....Na ultrazvuku....

,,Myslím si slečno Jonesová že tam vidím dvě hlavičky." Podotkl doktor a ve mě hrklo. Louis se na doktora zmateně podíval. Doktor se usmál. ,,Čekáte dvojčata slečno." Široce jsem se usmála a Louis taky a já jsem ho chytla za ruku. Pak nám dal doktor jen nějaký list a mohli jsme jít. Liam nás čekal v čekárně. ,,Budeme mít dvojčata kámo!" Vyhrkl nadšeně a Liam na nás jen zíral s otevřenou pusou. ,,Liame do pusy ti letí moucha." Oznámila jsem mu posměšně a on hned pusu zavřel. ,,To je skvělý." Řekl nakonec. Začali jsme se smát a jeli jsme ještě do obchodu.

---------------------------------------------------------------------------------

Charlie

,,Jsme domá!" slyšela jsem Liamův hlas z chodby. ,,Nekecej fákt? Já taky kámo!" Křikla jsem zpátky. ,,Hádej co? Cass čeká dvojčata!" Vtrhl celý rozradostněný do obýváku. Vyvalila jsem na něj oči, po něm vstoupila do obýváku Cass s Louisem. ,,Gratuluju!" vyhrkla jsem a běžela jsem za ní, objala jsem jí přes její velké bříško.Byla už v šestém měsíci. Pak jsem šla k Louisovi a objala jsem ho. ,,Budeš dvojnásobný otec." Zasmála jsem se. Zářily oba dvy jako sluníčko. ,,A kyd bude svatba?" Zeptal se najednou Liam. ,,Asi v listopadu." Řekl Louis. Pak jsme si společně povídaly ohledně svatby a o dětech...............

-----------------

...Na druhý den...

Niall

Sešel jsem dolů po schodech , ještě rozespalý. Hned jsem si to namířil do kuchyně . Jak jinak. Otevřel jsem lednici a zůstal jsem stát s vyvalenýma očima.Nic v ní nebylo. Zavřel jsem ji, došel jsem si pro peněženku a klíče od auta a jel jsem nakoupit.

Snad jsem toho vzal dost. No myslím že je toho víc než dost. Vypadá to jako Mount Everst v tom malém nákupním košíku. Zaplatil jsem a rychle jsem jel domů. Vybalil jsem nákup a hned jsem si vzal jeden čerstvý muffin s čokoládou. S chutí jsem se do něj zakousl a opřel jsem se záda o linku. 

,,ÁÁ náš žroutík Niall." Zasmála se Maia ketrá zrovna přišla do kuchyně , z ledničky si vytáhla krabici s jahodovým džusem a napila se z ní. ,,Co bude dneska k obědu?" Zeptal jsem se. ,,Nevím, dneska se mi nechce vařit." ,,Můžu uvařit s klukama." Nadhodil jsem. Podívala se na mě. ,,No jasně a já budu volat hasiče ne." Protočila oči a obrátila se k ledničce, tentokrát z ní vytáhla jogurt. ,,No dovol, my umíme vařit." Ohradil jsem se. ,,Fajn , vsadíme se , pokud uvaříte oběd, nebudeme týden jíst s holkama nic sladkého a pokud podpálíte dům tak  se půjdete vykoupat v barevných plavkách do bazénu, platí?" Vyhrkla. ,,Teď, na podzim? Do bazénu? Zbláznila jsi se?" Vykulil jsem na ni oči. Zakroutila hlavou. ,,A máte na to čas do půl druhé , takže být tebou teď hezky řeknu klukům a dám se do vaření." Mrkla na mě. ,,A my s holkama si zajdeme na nákupy, takže až se vrátíme domů ráda bych se nadlábla." Řekla a odešla z kuchyně. Málem mi vypadli oči z důlku. Cože to po mě chce?!

Step By Step- Dance In London |1D| Kde žijí příběhy. Začni objevovat