*Niall*
Vzbudila mě vůně jídla. Šel jsem ke skříni a vytáhl si bílé volné tílko.Oblékl jsem si ho a k tomu jsem si oblékl černé kalhoty které měly na kolenou díry. Vyšel jsem z pokoje a utíkal dolů do kuchyně. Byl tam Liam. Usmíval se do prázdna a dělal toasty.
,, Mňam. Tady to voní''. Řekl jsem. ,, Hladový spáč se probudil''. Zasmál se Liam. ,, Uděláš mi taky prosím.'' Poprosil jsem. ,, Udělej si sám.'' Řekl. Udělal jsem psí oči a řekl mu.,, Prosím, prosím. Smutně koukám." ,,No tak dobře."Odpověděl. Moje psí oči zaberou na keždého. Usmál jsem se a sedl si na barovou židly v kuchyni. Liam dal na stůl talíř s toasty a sedl si vedle mě.,, Kluci ještě spí ?" Zeptal se. ,,Jo, proč." Odpověděl jsem. Liam se chvilu zamyslel a pak mi to pošeptal do ucha. Myslel jsem že se udusím když mi to řekl. ,,Nesměj se tak hlasitě, nebo je vzbudíš." Pokáral mě.
Nejdřív jsme zašli k Louisovi a sebrali mu plyšáka který vypadá jako Kevin. Opatrně jsem zavřeli za sebou dveře a Liam šel nahřát žehličku na vlasy a ja šel do pokoje kde spal Zayn.Sebral jsem mu jeho oblíbené zrcátko a hřeben. Zavřel jsem za sebou a všechny ty věci schoval. Přišel jsem do pokoje který patří Harrymu a viděl jsem Liama jak mu žehlí vlasy bylo to tak komické, že jsem se začal smát a musel vylést na chodbu abych Harryho nevzbudil. Za chvíli přišel i Liam. Sedli jsme si do obýváku a dělali jako že nic.
Najednou k nám přiletěl Zayn s vrapčím hnízdem na hlavě a začal po nás křičet. ,,Kde je můj hřeben a zrcátko!" ,,Kde to mám čmuchat a šeptej nebo ostatní vzbudíš." Řekl jsem v klidu. ,,Aaaaaa. Kde je můj Kevin." přiutíkal k nám zběsile Louis. ,,Nevím, díval ses pod postel?" Zeptal se ho Liam. ,,Jo díval." Řekl. ,,Tak hledej kamaráde." Řekl jsem. ,,Kde. Je. Můj. Kevin!" Zvíšil hlas Louis. Najednou k nám přišel Harry. Všichni až na něho jsme se smáli. ,,Co je k vám k smíchu?" Zeptal se Harry. Vytáhl jsem telefon a Harryho vyfotil. podal jsem mu telefon a Harry zrudnul.
,,Kdo to byl." Zařval naštvaně. Všichni jsem se podívaly na Liema. ,,Zabiju tě, zabiju." Opakoval Harry. Liam začal utíkat a Harry se ho snažil dohonit. pak Liam zařval. ,,To byl aj Niall." Hned co to dořekl se Harry otočil na mě a já vystartoval z gauče na zahradu. ,, Pro změnu teď zabiju tebe." Řekl. Ja se otočil a utíkal do vily. Utíkal jsem do kuchyně, pak do obýváku. Vyběhl jsem nahoru po schodech a prokličkoval celou vilu. Pak jsem zase utíkal na zahradu a kličkoval mezi stromy. Najednou Harrymu podklouzla noha a on spadl na můj záhonek, kde jsem pěstoval kaktusy. ,,Kterej kretén to sem dal." Zařval Harry. Kluci přiběhli a začali se smát. Pak jsme Harrymu pomohli vsát a odvedli ho do obýváku. ,,Kde je můj Kevin." Začal zase Louis.
,,Podívej se do ledničky.'' Řekl Liam.Šel k ledníčce a otevřel ji.,,Vy kreténi. To si vypijete." Zařval na nás. ,,Už jsem tady Kevíku můj. Už je to dobrý tatínek je tady." Říkal Louis plyšákovi když ho hladil. Všichi jsme vybouchly smíchy. Jenou Louis ne. ,,No co jak kdyby jste to v životě nedělali." Řekl.,, No jo ale to nám mohlo být tak pět a né dvacet tři." Řekl jsem a smál se. ,, A teď já. Kde je můj hřebínek a zrcátko.Řekl Zayn. ,,Podívej se na záchod." Řekl Liam. ,,Vy ste ale prasata." Řekl Zayn. Šel na záchod. Když přišel spátky do obýváku tak měl na rukách gumové rukavice a hledal desinfekci.
+++++++++++++++++++
Když jsem se nudil tak sem se podíval na telefon a uviděl fotku kde je Harry a má vyžehlené vlasy hned jsem ji musel dat na všechny moje sociální sítě. Chvilu bylo ticho a pak Harry řekl. ,,Proč si to dal na internet?". ,,Já se nudil a přišlo mi to jako dobrá věc."Řekl jsem a Harry odpověděl. ,,Aha."
*Liam*
Sedím s klukama v obýváku a nejednou mi brní telefon. podívam se na obrazovku.♥Rose♥. Jdu do svého pokoje.
,,Ahoj. Co potřebuješ."
,,Ahoj. Musíme se sejít."
,,Počkej za 10 minut jsem u tebe."
,,Dobře. Chbíš mi."
,,Ty mě taky."
Zavěsila a já jsem šel spátky do obýváku. ,,Kluci jdu za Rose." Řekl jsem. ,,Jo dobře, a kdy nás seznámíš?" Zeptal se Harry. Dneska to prodebatujem.Odpověděl jsem mu a šel si obout boty. Zavřel jsem za sebou dveře a šel k autu. Nastoupil jsem do auta a jel jsem k hotelu. Stála tam. Měla na sobě černé kalhoty a na kolenou díry. K tomu měla bílý crop top a kolem pasu uvázanou červenou košily. Nasedla do auta a jeli jsme do restaurace. když jsme tam byly, objednala si kuřecí salát a já si dal bagetu. když nám jídlo donesli tak začla.
,,Cassandra nemůže tancovat."
,,Co se stalo?"
,,Uklouzla na louži vody a zvrtla si kotník. A mě napadlo když jseš v té porotě tak bys mohl kluky překecat aby byly dvě kola ve zpívání."
,,To není špatný nápad. Skusím je překecat. Slíbil jsem klukům že tebe a tvý kamarádky představím."
,,Jo dobře. Ale kdy?''
,, Co třeba zítra ?''
,,Ok tak zítra večer?''
,,Ano stavíme se.''Dojedli jsme a ona mě pozdravila a šla domů. Já jel do vily.
*Maia*
Šla jsem se podívat do ledničky protože jsem měla hlad. Nic v ní nebylo. Naštvala jsem se a šla jsem se převléknout. Vzala jsem si bílé volné tílko na kterém je napsáno,, Food is the best'' k tomu jsem si vzala ryfle a na hlavu jsem si dala černý klobouk. Na záda jsem si dala pytel nebo vak nebo nějak tak se tomu říká v červené barvě a na nohy jsem si dala červene vans boty. Vyšla jsem z hotelu a šla do obchodu.
*Niall*
,,Kluci jdu nakoupit.'' Řekl jsem a zavřel za sebou dveře. Sedl jsem si do auta a jel do obchodu. Sýr, máslo, bonbóny, chipsy, chypsy na ty jsem zapoměl. Šel jsem k regalu s chipsama a tam byly moje oblíbené, ale byly poslední.Když jsem se pro ně natáhl tak jsem ucítil něčí ruku. Podíval jsem se a uviděl ji. ,, Vem si je.'' Řekla. ,, Ne ty si je vem.'' Řekl jsem. ,,Tak dík.'' Usmála se na mě. ,, Ty si Niall že? Moje kamarádka chodí s Liamem.'' Řekla a já se na ni podíval.,, Ty musíš být Maia že?'' Řekl jsem a usmál se na ni. ,, Jo to asi budu.'' Začla se smát já se přidal taky. Zaplatil jsem za ni nakup, ale ona mi furt dávala peníze. Řekl jsem ji ať si to nechá na horší časy. Zavezl jsem ji domů. Poděkoval a s úsměvem odešla. Já jel do vily.----------------------------------------
Doufam že se líbí
*Niallerka*
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...