*Maia*
Achjo.... brzké vstávání není nic pro mě. Mám ráda spánek a jídlo .No to jídlo trochu víc.
Konečně jsem se zvedla z postele a dokráčela do koupelny. Mrkla jsem se do zrcadla ale hned jsem věděla, že jsem to neměla dělat.
Vlasy jsem měla na všechny světové strany a taky kruhy pod očima!! Bože vypadám jak strašák! Rychle jsem na sebe naplácala korektor a řasenku, poté jsem si umyla zuby a vyčesala vlasy do culíku. Vešla jsem do pokoje který sdílím s Emmou, panebože to je spáč, tu neprobudí ani zemětřesení.
Rozhodla jsem se ji probudit tím nejjemnějším způsobem, muhehehe .
*Emma*
,, ÁÁÁÁÁÁÁ " řvala jsem na celé kolo. Sakra já tu Maiu zabiju!
,,Ranní ptáče, dál doskáče!" smála se mi Maia .
,,No jo, jenom že když na tebe někdo vylije plnej kýbl vody tak čekej odplatu Adamsová!" zavrčela jsem podrážděně a dál si ždímala promočené tričko.
,,Už se bojím." řekla s vyplazeným jazykem.
,,Holky! co tady tak ječíte ? " Do pokoje vběhla Cassie s pánvičkou napřaženou v ruce ( ? :D ).
,,Maia na mě vylila kbelík s vodou !" Řekla jsem naštvaně a přitom propíchla Maiu vražedným pohledem.
,, Maio?Co mi k tomu řekneš?" zeptala se Cass pobaveně. Cože ona se smějě!? No počkejte!
,,Tak za prvé, Emm nechtěla vstávat tak jsem ji poškádlila a za druhé, můžeš mi sakra říct proč máš v ruce tu pánvičku!?"
,, Aha, jo tohle, chtěla jsem udělat vajíčka v té naší mini kuchyňce, heh no a pak jsem slyšela křičet Emm a myslela jsem že na ni zaútočila ta chlupatá bestie, které dvojčata říkají Tris." Uchechtla se.
,, Koho tím myslíš Cass?" Řekla jednohlasně dvojčata, která se najednou objevila v pokoji.
,,Vy si furt myslíte že je to rozkošná fenka že ?" Zaševelila falešně Cass, nemá Tris ráda, protože jí počůrala její oblíbené kožené botičky na klínku. Samozřejmě že už se nedaly použít.
,, Má duši člověka." Řekla ospale Charlie, ale na to že vypadala ospale to řekla celkem s rozumem.
,, No nic musíme se připravit na zkoušku, myslím, že v tom divadle máme být v půl jedenáctý tak ať si stihnem nacvičit choreografii." Vyhrkla nervózně Rose, očividně byla pobobkovaná z toho, že se má sejít s tím Liamem v parku.
,,No jo tak se jdeme připravit a Maio?" Řekla rozhodně Cassie.
,,Ano?"
,,Už to nedělej"Rozkázala ale měla co dělat, aby se nerozesmála při pohledu na mě.
,,Ano mami." Protočila oči v sloup Maia, ale když se na mě podívala nemohla se udržet a měla hned výbuch smíchu. Jen jsem se na ni výhružně podívala a ona hned zmlkla, protože věděla, že se v mé chytré hlavičce rodí skvělá pomsta.........
---------------------------------------------------------------------
Hlásím se s novým dílem!
Doufám že se bude líbit , a děkuji všem kdo to čte a dává votes a komenty :3 hlavně nás s Niallerkou překvapilo tolik přečtení za jeden a půl dne <3 jste fakt zlatí :3 ....
Nevím kdy přidáme čtvrtý díl , buď příští týden nebo v neděli :)....... Jsou prázdniny :333
Papa :3
*Hazza*
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...