53. Paruka?!

327 16 7
                                    

Hello guys ! 

Dneska musí Niallerka přečíst knížku na referát takže píšu já. Jsem ráda že se vám líbil "vajíčkový Sam" napadlo nás že by Sama mohl představovat Olly Murs (ano vím že Demi a Olly spolu mají song)  ale prostě oni k sobě tak jdou, popřípadě je vaše věc koho si představujete :DD 

Tak už dost kecání a jde se na díl...

xoxo 

Hazza 

<-<-<-<-

*Charlie*

...Listopad....


Už je to dlouho co chodím na chemoterapie.S hrůzou jsem zjistila že mi padají vlasy. Jsem  z toho vážně zkroušená.  Bojím se že se Zaynovy přestanu líbit a on mě pak odkopne. To neudělá. Šeptal mi hlásek v mé hlavě , tak mi to ale nestačilo.Vstala jsem z gauče a šla jsem si pro pití. Když jsem vešla do kuchyně , viděla jsem Sama jak něco vaří. ,,Hmm voní to dobře." Usmála jsem se. ,,No doufejme že to bude k jídlu."Ušlíbl se Sam. Otevřela jsem ledničku a očima jsem hledala džus. Vytáhla jsem ho a nalila jsem si do skleničky.

Vzala jsem skleničku a chtěla jsem s ní odejít do obýváku najednou se mi ale před očima udělala tma a sklenička mi vypadla z ruky.Roztříštila se o zem a já jsem bezmocně padala dolů. ,,Charlie!" Křikl Sam a běžel za mnou. Byla jsem asi v nějakém polovičním bezvědomí.

,,Co se stalo?" Do kuchyně se přiřítil Zayn a vyděšeně si ke mě klekl. ,,Zavolej sanitku Zayne." Řekl Sam a taky si ke mě klekl. Zayn neochotně vstal a šel volat sanitku. Než ale přijely , omdlela jsem už úplně...............

  <-<-<-<-

,,Bude v pořádku, za chvíly by se měla probudit." Slyšela jsem doktorův hlas. Pomalu jsem zamrkala a otevřela jsem oči. ,,Už je vzhůru." Zašeptal hlas mojí mámy.Otevřela jsem oči pořádně a viděla jsem mámu, Sama. Zayn nikde.,,Kde je Zayn?" Zamumlala jsem.Doufám že mě neopustil. ,,Je na chodbě." Řekl potichu Sam a mě se ulevilo. ,,Slečno Hawksová za chvíly za vámi přijdu až si popovídáte s rodinou." Řekl doktor a odešel z pokoje. Všimla jsem si že mám v ruce zapíchnutou kapačku.,,Co se mi stalo?" Zeptala jsem se potichu, pamatuju si jenom že jsem spadla na zem a pak jsem omdlela. Mamka si povzdechla. ,,Měla jsi menší potíže ale teď už je to lepší." Povzbudivě se usmála ale moc nadšeně nevypadala. ,,Zavoláme ti Zayna." Řekl Sam a šly s mamkou na chodbu. Zavřeli se dveře a v pokoji se rozhostilo ticho. 

Jen pípání a hučení strojů byalo slyšet. Zanedlouho se otevřeli bílé dveře a do pokoje vstoupil už na pohled ospalý Zayn. ,,Ahoj." Zašeptala jsem a trochu jsem se usmála ,bohužel mi to s kapačkou v nose moc nešlo. ,,Ahoj." Řekl Zayn a sedl si ke kraji postele a vzal mě za ruku. ,,Je ti líp?" Zeptal se starostlivě. Přikývla jsem. ,,Co do mě všechno nacpali?" Zeptala jsem se a myslela jsem tím léky.,,Nevím nepustily mě k tobě až teď." Stiskl mi ruku. ,,Počítám s tím že si tu byl celou noc." Řekla jsem a on přikývl. Protočila jsem oči. ,,To nemusíš." Zašeptala jsem a taky mu stiskla ruku.,,Miluju tě Charlie, udělám pro tebe všechno." Pousmál se a já taky. ,,Taky tě miluju." Zašeptala jsem vyčerpaně, byla jsem nějaká unavená. Za chvíly přišel doktor a Zayn musel odejít, pak mi doktor něco píchl do kapačky a já jsem byla už hodně unavená. ,,Teď si musíte odpočinout slečno." Slyšela jsem jakoby vzdálený hlas doktora, padala jsem do tmy a neklidného spánku.....................................

<-<-<-

...Mezitím v Londýně....

*Rose*

Step By Step- Dance In London |1D| Kde žijí příběhy. Začni objevovat