*Charlie*
Zajeli jsme do toho suschi baru a pořádně jsme se tam nadlábli. Musím říct že suschi je fakt dobrý.
,,Zayne kdy přijde ten tvůj bratranec?'' Houkl na Zayna Sam. ,,Jmenuje se Borhan a přijedou asi kolem třetí nebo čtrvté.'' Houkl zpátky Zayn. Super, jeden sedí v kuchyni a jeden v obýváku. ,,To nemůžete jít k sobě a normálně na sebe mluvit?'' Zeptala jsem se otráveně. ,,Ne-e.'' Řekli naráz a začali se smát. Taky jsem se začala smát.
,,Kde jsou ostatní?" Zeptal se mě Sam. ,,Rose s Liamem jsou na soše svobody, Harry, Emm,Maia a Niall šli po památkách a Cass s Louim na Brooklyn Bridge." Dořekla jsem to a hned mi přišla zpráva ve které byla fotka Liama a Rose u sochy Svobody.Byly fakt sladcí..
Uculila jsem se. Najednou zazvonil zvonek u dveří. Vyskočila jsem z gauče a šla jsem otevřít. Když jsem dveře otevřela viděla jsem nějakého kluka který vypadal skoro stejně jako Zayn. ,,Ehm ahoj.'' Řekla jsem. ,,Ahoj jsem tady správně?'' Zeptal se a zvedl obočí. ,,Jo, pojď dál.'' Ukázala jsem mu ať vejde a zavřela jsem za ním dveře.
,,Borhane!'' Do chodby přišel Zayn a chlapsky se objali. ,,Dlouho jsme se neviděli.'' Řekl Borhan a ušklíbl se. Zayn se na mě podíval a pak se podíval zpátky na Borhana. ,,Charlie tohle je Borhan, Borhane , Charlie.'' Představil nás. Borhan se usmál a podal mi ruku. ,,Rád tě poznávám Charlie.'' ,,Já tebe taky.'' Potřasla jsem mu rukou a pak jsme šli do obýváku. Tam seděl Sam a díval se do mobilu. ,,Same'' Řekla jsem , nic. ,,Saméé.'' Protáhla jsem znova. Zase nic, stále se díval do mobilu. ,,Země volá Sama.'' Zamávala jsem mu před obličejem rukou a to už se na mě podíval.
,, Co?'' Zeptal se. ,,Je tu Borhan.'' Ukázala jsem na Borhana rukou. Sam se zvedl a podal mu ruku. ,,Sam Hawks těší mě.'' V tu chvíly jsem dostala záchvat smíchu společně se Zaynem. ,,Co jste hulily?'' Zeptal se Borhan. ,,Spíš co jste šňupali.'' Upřesnil to Sam a nevěřícně se na nás koukali. Když jsme se se Zaynem uklidnily tak jsem to vysvětlila. ,,Tohle dělá když chce vypadat starší , pak si připadá jako nějakej boss.'' Sam mě bouchl do ramene a já jsem se zase začala smát.
Po chvilce jsem šla uvařit čaj , když se vařila voda tak jsem si všimla Newyork timesů na stole. Vzala jsem je do ruk a začala jsem číst. Pak jsem ale našla článek o mě, a byl podepsaný Rebečiným jménem. Byl to článek o tom jak jsem nemocná a že nic nezvládám, že na mě Zayn kašle a podvádí mě.Věděla jsem že to není pravda ale stejně to ve mě vřelo jako v té konvici. Zalila jsem čaj a v tu chvíly zachrastily klíče v zámku. Rebecca. ,,Ahoj Charlie.'' Zacvrlikala a přešla k ledničce.
Už jsem to nevydržela a přišpendlila jsem ji k ledničce. Nevím kde se ve mě vzalo tolik síly ale to mi bylo v danou chvíly celkem fuk.
Vyjeveně na mě koukala. ,, Nikdy jsem tě neměla moc v lásce, když si ublížila Emm a Harrymu tak jsem to ještě zvládala ale teď už si to vážně přehnala!! Psát o mě takové hnusné lži do novin jen aby ses pomstila , to mi přijde ubohý!!! Nevadí mi že chodíš s mým bráchou ale jestli mu cokoliv uděláš tak ti přísahám že za pět minut budeš ležet pod kytkama!!! Jestli si myslíš že tímhle si něco dokážeš tak si klesla hodně hluboko Rebecco.... můj život není zase tak zajímavý aby si o mě musela psát do novin, !!Ty jen využíváš toho že tady bydlím a píšeš o mě jenom ubohé snůšky keců!!!!! Propříště si to za pamatuj!! '' dokončila jsem svůj proslov a odešla jsem do pokoje.,,kráva.'' Zašeptala jsem si pro sebe a lehla jsem si na postel.
Uslyšela jsem klapnutí dveří.,,Charlie co se stalo v kuchyni?'' Zeptal se Zaynův hlas. Převalila jsem se na bok abych na něj viděla. ,,Absolutně nic co by Rebecce ublížilo zlato.'' Zašeptala jsem a zavřela jsem oči. Lehl si ke mě a přivinul si mě do objetí. Steklo mi pár slz po tváři. ,,Proč mám já takovou smůlu?'' Zamumlala jsem mu do trička. ,, Ale no tak Charlie, není tvoje vina že máš rakovinu.'' Zašeptal a pohladil mě po zádech.
,, Kecy, jsem vadná!'' Rozbrečela jsem se ješté víc a Zayn mě ješte víc tiskl k sobě. ,,Já budu vždycky s tebou Charlie, miluju tě.'' Odtáhla jsem se od něho a on mě políbil. Byl to nádherný polibek. Zajela jsem mu rukou do vlasů a jemně mu skouska ret. Pousmál se a položil mě na postel , čímž náš polibek prohloubil. Obmotala jsem mu ruce kolem krku a on ty své kolem mého pasu. Miluju ho , navěky ho budu milovat.............................
----
Nazdárek sis :-)
Doufám že se vám díl líbil a omlouvám se že je krátký ale dneska jsem neměla moc náladu..
Jestli se vám tam ukáže takový ten repráček tak si to pusťte jde tam přehrát písnička :333 myslím že znáte Maroon 5 ne ? :333 ,,,,,,,šáááágrr ,jes plíííís '' i love it vím že se to k dílu nehodí ale co už :-D
Moc vám děkujeme za votes a komentáře O:-) O:-) taky vám přijde Borhan podobný na Zájna ? o.O PS:jeho fotku máte v médiích :-) a taky Sugar písničku :-)
I like you
*Hazza*
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...