5. Wow!

979 36 0
                                    

*Emma*

,,Tak holky pohněte musíme do divadla za deset minut tam máme být! " Popoháněla nás Cassie. Och je strašně panovačná ,ona je z nás nejstarší je jí 22 mě je 17 , Charlie a Rose je 19 ( ne nejsou to doopravdy dvojčata :D) a Maia má 20. No jo jsme sice věkově rozdílné ale jsme skvělá pětka.

,, Jo jo už jdeme sakra!" Vyhrkly naštvaně dvojčata.Nevím co se včera stalo Rose ale jestli je to kvůli tomu Liamovi tak přísahám že mu něco udělám . A věřte mi, nebylo by to moc příjemné.

--------------------------------------------

,,Tak jsme tady." Zaševelila Maia. ,,Jsi spokojená Cassie , už nebudeš prudit ?!" Řekla na oko naštvaně. Cassie jen protočila očima a ušklíbla se jako Kočka Šklíba z Alenky v říši divů. Jo to ona umí. Jen provokovat.

,,Holky nechte toho sakra!" Okřikla jsem dvojčata. Zrovna se totiž hádali o to jakou má Maia spotřebu cereálií, asi hodně velkou když se o tom hádají už dvě hodiny.

,,Ti říkám Charlie ,že Mai žere ty cereálie jako popelnice , nenechala nám tam ani ždibec." podotkla Rose vytočeně a vůbec si nevšimla mé poznámky ať toho nechají, ale i já mám plnou hlavu toho jakou pomstu uspořádám na Cassie a Maiu. Maia to bude mít samozřejmě horší ... ( muhehe) .

,,Takhle můžete nazývat tu vaši chlupatou kouli, které jste se rozhodli říkat Tris. " Řekla opovrhlivě Maia. A ještě dodala : ,, A potřebuju vysoký obsah vápníku protože jsem ve vývinu ."

Dvojčata jen protočila oči a šla dál do budovy kde jsme měli první kolo soutěže.

----------------------------------------------------------

*Rose*

,, Nachystá se soutěžící číslo 458 , prosím." Ohlásil ženský hlas v reproduktoru.

,,Proboha to jsme přece my!!! " Zařvala rozklepaně moje druhá polovička Charlie. Najednou jsem si uvědomila co smysluplného vypustila z pusy.Ach. Pane.Bože .

Uvidím Liama , co když mě nepozná? Co když si bude myslet že tančím špatně? Co když .....

,, Rose? Jsi v pořádku zlato?" Oslovila mě Cass, čímž mě taky vyrušila z mého přemýšlení. Jen jsem přikývla na souhlas a stoupla si a nachystala se.

,, Fajn, holky, teď do toho dáme všechno jo ?" Zavelela Cassie.

,, Dáme !!" Vykřikly jsme společně a už jsme se přesouvaly dopředu zákulisí kde byly šatny pro soutěžící. Z jeviště právě vyletěla holka zpocená jak pes a měla ubrečené oči a v ruce držela černý papírek . Asi nepostoupila. Prohlídla jsem si ji pořádně. Měla černé vlasy v culíku , žlutý top a modré taneční kalhoty k tomu žluté vansky. No sice měla strašný vkus na oblečení ale viděla jsem ji jak si v zákulisí nacvičuje choreografii a byla vážně dobrá.

No jestli budou kluci takhle posuzovat všechny........

--------------------------------------

,,Je to tady." Zašeptala jsem spolu s Charlie, sakra jak to děláme?!?

,,Je to tady." Řekla rozklepaným hlasem Emm.

,, Na jeviště nastoupí soutěžící číslo 458 prosím " Ozval se zase ten samý ženský hlas jako předtím. Srdce jsem měla až někde v krku.

Vystoupili jsme na jeviště. Vyhledala jsem Ho očima . Panebože je tady ( nečekaně :D ) dívá se na každou z nás stejně jako ostatní ze skupiny. Jeho pohled se zastaví až na mě . Nevěřícně se na mě podíval ale pak se ...usmál? On se usmál .Opětovala jsem mu úsměv. Kluci kývnuli na znamení že máme začít, Cass kývla na kluka který pouštěl songy a on pustil naši skladbu od Meghan Trainor- Lips Are Movin.

Step By Step- Dance In London |1D| Kde žijí příběhy. Začni objevovat