Bonjourné ^^
Chtěla bych vám strašně moc poděkovat za mě i za Niallerku za neuvěřitelné přesáhnutí 5K. přečtení. Ó bože já bych z vás brečela miloušové :')a ty votes :33 radši pomlčíme ...jak sakra můžete stíhat dávat tolik votes??? :'3
####
A teď přejdeme k hlavnímu tématu dne ( le* politik -,-) musím vám s lítostí oznámit že už zbývají jenom dva díly do konečného HAPPYENDU téhle storky! Ano čtete správně bude 69 dílů :3 ale samozřejmě tohle není úplně konec. Chystáme pro vás ''menší'' překvapení v podobě něčeho něčeho......? To se vám musí říct v pravý čas ..to by pak nebylo takový SURPRISE ^^^
Nyní přejdeme zpět k našemu příběhu.......pustě si meganejlepší song ever ''outside'' miluju hlas Ellie goulding
With love....*Hazza**Maia* 3 dny do svatby.......
Ráno jsem se vzbudila unavená. Ano, vím že bych měla být spíš odpočatá ale celou noc jsem nespala kvůli Rose. Ještě že není v kómatu. Zvedla jsem se z postele. Vzala jsem si černé legíny, bílé tílko a kolem pasu jsem si uvázala modrou košily. Na nohy jsem si daloa černé vansky a šla jsem do koupelny kde jsem provedla hygienu a namalovala jsem se.
Sešla jsem po schodech do kuchyně a z ledničky jsem vytáhla mlíko. Nalila jsem ho do misky a přidala tam čokoládové cereálie.
Když jsem dojedla strčila jsem misku do dřezu. V tom Niall přišel a zezadu mě objal za pas a dal mi pusu na krk. Otočila jsem se k němu. Usmíval se na mě. Přitáhla jsem si ho k sobě a políbila jsem ho. Taky si mě přitáhl. Bylo to úžasné, miluju ho nadevše.
Odtáhla jsem se a opřela jsem naše čela o sebe. Zavřela jsem oči a pousmála jsem se. ,,Miluju tě Horane.'' Zašeptala jsem. ,,Ale ne tak já tebe Adamsová.'' Řekl na oplátku. Uculila jsem se a opřela jsem svou hlavu o jeho hruď. Stiskl mě ve svém objetí. Všichni říkají že jeho objetí jsou nejlepší a říkám vám, že nelžou.
Zůstala bych v jeho objetí navždy.
Ale řekl že má hlad což mě rozesmálo až jsem ho pustila. Společně jsme si pak sedli do obýváku a zapli jsme televizi. A co by to nebylo za přímý přenos aby tam nebyla nějaká pikantnost o klucích a jejich včerejším zrušeném koncertu.
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...