Hi guys :3333
Ůpa nejlepší lidi jste !!!! 303 přečtení a 19 votes :-OO moji 4EVER READERS <3 ten díl co psala Niallerka tak má 25 přečtení !!! za jednu noc :33333 Thanks thanks thanks ................
Jste libový :DDDDDDDDD dneska přidám další díl <3 Tak si ho užijte :* Jsou přece jen prázdniny a ty díly jsou o to víc delší ,než když je píšem když je škola :-)))))
With love
-----
*Hazza*
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*Charlie*
,,Lidi tohle mi nedělejte ." Zamručela jsem ospale. Začali se smát. Vstala jsem ale co se nestalo.Zayn se překulil a spadl na zem ,otevřel oči a začal nadávat.Všichni se prohíbali smíchy .Včetně mě ,samozřejmě.,,Cose smějete?" Zeptal se Zayn. ,,N-ničemu ."Ujistila ho Maia ale furt se s Niallem řehtali jak pominutí.Pomohla jsem vstát Zaynovi.,,Dík ."Zašeptal tak abych to slyšela jenom já.,,Nemáš zač ." Odpověděla jsem potichu.Přestali se smát a rozešli se do kuchyně. Všimla jsem si že se Maia s Niallem drží za ruce a Emm se opírá o Harryho.Cassie se bavila s Rose. Došli jsme do kuchyně. ,,Lidi musíme jít nakoupit ." Pronesl Niall.,,Fajn pojedeme s tebou." Oznámil Harry a neochotně pustil Emmu.Ještě si ji přitáhl a dali si letmou pusu. Bože. Když kluci odjeli začali jsme s debatou.
,,Rose , nechceš nám něco říct ?" Zeptala jsem se s úšklebkem na rtech. Rose se nervózně zavrtěla na barové židličce a podívala se na všechny. Holky pochopily a zalapali po dechu. ,,,No jo stalo se ." Usmála se ďábelsky a my jsme se rozesmáli. Emm se mi zdála šťastnější .
,,Charlie?" Zeptala se Rose tajemně. Hodila jsem po nich nechápavý pohled. A pak mi došlo co tím mysleli.Zayn se ke mě včera večer přitulil a ráno nás všichni viděli.A do hajzlu .,,Co? Jen se ke mě přitulil." Odpověděla jsem stroze. ,,No jasně ." Zamumlala si pro sebe Cassie ale já jsem ji slyšela.
*Harry*
Dojeli jsme do obchodu kde už nás všichni znali takže nebyl problém.Akorát ty fanynky.Dneska tu nebylo narváno tak snad......
,,Kluci ?" Zeptal se Louis. ,,Co je?" Řekli jsme sborově. ,, No , co když holky nevyhrajou a my už je neuvidíme?" Zeptal se smutně.To mě nenapadlo.Sakra. ,,Tak si s nima udržíme kontakt než skončí to tří měsíční turné." Pronesl sebevědomě Liam.Jemu se to lehko řekne kdž nemá pověst děvkaře. Zatvářil jsem se asi příliš neutrálně a proto se na mě podívali. ,,Kámo , my víme že ty to nebudeš mít lehký." Řekl Niall. ,,Jenže když půjdu ven a kolem mě projde nějaká holka a ti stupidní novináři to vyfotí , bude po všem." S Emmou, a to se nesmí stát. Pochopily co tím myslím. Konečeně jsme dojeli před obchod a vystoupily jsme z auta.Dneska se k nám nevalily davy fanynek a za to jsem byl velice rád. Nakoupily jsem pár potřebných věcí a jeli zpátky domů.......
----------------------------------------------------
*Emma*
Kluci přijeli ani né za půl hodiny. Vešli do dveří ale netvářily se moc šťastně. ,, Stalo se něco ?" Zeptala se Rose . Obrátily se na ní. ,,Ne nic se nestalo , jen si s vámi potřebujeme promluvit." Odpověděl Liam. Radši jsme odešli do obýváku , za chvíly přišli taky a sedli si na velkou černou pohovku. Harry si sedl ke mě a objal mě jendnou rukou kolem ramen. Nasála jsme jeho vůni a volně se opřela. ,,Začněte."Vyzvala je Maia.
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...