Hi my sweethearts :,33
já pláču,štěstím :,D jste fakticky úžasní <3 já vás zbožňuju a za tolik přečtení se vám budu snažit udělat co nejdelší díl ;))) zasloužíte si to :p Žádné novinky ohledně psaní nemám ;) Tenhle díl bych chtěla věnovat BFF <3 Bett <3 Bohužel nevím jestli díl vyjde dneska ale asi až zítra :////
Hope u like it :3
*Hazza*
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*Emma*
Už půl hodiny si nacvičujeme písničku na finále.Dnes je finále. Rozhodli jsme se že nebudeme nadále taneční skupina, řekli jsme si že by jsme mohli zpívat. Dneska si nacvičujeme písničku: Ellie Goulding - Love Me Like You Do. Zpívaly jsme si v obýváku u kluků. Už jsme se sem nastěhovaly. Je to tady fajn. Dozpívaly jsme písničku. Cass tleskla. ,,Tak ,jdeme se připravovat za hodinu musíme vyrazit do divadla."
Rozběhly jsme se do pokojů. Teď tu kluci nebyly, šli něco nakoupit tak jsme mohli mít trochu času na přípravu. Vrazila jsem do dveří a vešla do Harryho, ehm, teď už našeho pokoje a zavřela jsme za sebou dveře. Otevřela jsem další dveře vedoucí do koupelny a vlezla jsem si do sprchy. Umyla jsem si i vlasy. Vylezla jsem ze sprchy a obmotala jsem kolem svého těla ručník, totéž jsem udělala i s vlasy. Šla jsem zpátky do pokoje a otevřela jsem skříň, chvíly jsme se rozmýšlela co si na sebe vezmu.Nakonec jsem si vybrala ta nové červené džíny a bílé tílko s černým nápisem I BELIEVE, I CAN FLY ,to mi trochu přidalo na sebevědomí ,dole se to mělo zavázat na uzlík. K tomu jsem si vybrala černé vansky . Vše jsem si oblékla a pustila jsem se do vlasů. Nejdřív jsem si je vysušila ručníkem ,potom jsem si je vyfénovala a poté lehce nakulmovala.Na vlasech se mi houpaly jemné velké vlny. Ještě jsem si je rozčesala a na hlavu nasadila černý kloubouk.
Znova jsem zašla do koupelny a vytáhla jsem si všechny šminky. Nejdřív jsem si dala korektor kterým jsem zakryla kruhy pod očima,které se mi udělaly z nedostatku spánku. Ne že bych s Harrym vedla intimní život, ale nespala jsem kvůli stresu ze soutěže.Po korektoru jsem šáhla po černých tekutých linkách.Udělala jsem si ,,laní oči" a potom nanesla řasenku. Doplnila jsem to jemně růžovou rtěnkou. Usmála jsem se na sebe do zrcadla. Musíme to vyhrát, jinak stratíme kluky,potom už je nikdy neuvidíme. Tuto myšlenku jsem hned vyhnala z hlavy. Podívala jsem se na mobil a zjistila jsem že mi přípava trvala třičtvrtě hodiny. Musela jsem vykulit oči. Popadla jsem černou kabelku na které byla vykamínkovaná sova a dala jsem do ní mobil , sluneční brýle a skittles. Miluju skittles.Hned jsem si do pusy strčila dva fialové žvýkací bonbónky a vyrazila jsem dolů. Holky už byli v obýváku. Seděli na pohovce.
,,No konečně." Vyhrkla dvojčata. Protočila jsem oči. Maia která seděla vedle mě,začmuchala. ,,Ty máš skittles." Vyjekla. Začala jsem se smát. Uraženě s na mě podívala. ,,Dej Emmi. "Zakňučela. Zavrtěla jsem hlavou. Zamračila se. Potom její pohled změkl.,, Nebuď zlounká." Našpulila pusu a udělala na mě psí oči. Znovu jsem protočila oči a dva bonbónky jí dala. Vítězolavně se na všechny usmála. Ostatní udělaly stejný face jako Maia. To byl povel pro mě abych nasypala všechny skittles na stolek. Holky se na něj vrhly a každá si jich do pusy strčila aspoň pět. Ještě že mám ještě jeden pytlík,ale to jim neřeknu muhehehé.
Do místnosti vstoupily kluci. ,,Tak můžeme vyrazit?" Zeptal se Liam upírajíc oči na Rose. Přikývly jsme a začali se zvedat. Ještě jsem popadla černou koženou bundičku a oblíkla jsem si ji.Harry mě vzal kolem ramen.Stejně to udělaly i ostatní kluci. Zvedla jsem obočí. Co to má znamenat? A otázkou mi bylo to že když jsme vyšly před dům hned mě do očí udeřilo kolik tam stojí lidí.Byla jsem upřímně vyděšená. Blísklo na nás pár foťáků. Málem jsem oslepla. ,,To je úplně normální ,neboj se ."Zašeptal mi Harry do ucha ,když jsme scházeli schody které vedli z vily. Podívala jsem se po holkách,vypadali asi jako já.Zmateně. Davy fanynek začali ječet a fotogarfové se přiblížily. Harry mě stiskl pevněji kolem ramen.Musela jsem se jemně usmát pod jeho ochranou rukou. Bezpečně jsme došli do dodávky a vyjeli jsme na cestu do divadla. Byly jsme asi deset metrů od divadla ,kde už se tlačily davy fanoušků. Jakože cože?,,Holky teď se připravte na to že od vás budou chtít podpisy a společný selfies." Uchehctl se Niall . Bylo jich vážně moc. Zastavily jsme před vchodem do divadla. vystoupily jsme z auta a hned na nás blísklo pár foťáků.Kluci se rozšli k ječícím fanynkám a my jsme se rozešli ke vstupu.Najednou někdo zavolal. ,,Emm pojď se nám podepsat!" Byly to tři holky asi třináctileté. Přišla jsem k nim. ,,Nazdar holky." Řekla jsem ,jedna holčina ke mně natáhla ruku s papírkem ,podepsala jsem se jí tam.Ty dvě další udělaly to samé. Ještě se se mnou chtěli vyfotit. Vzala jsem jejich mobily a nastavila jsem ho na nás. Usmála jsem se a zmáčkla tlačítko. Holky začali pištět. Radši jsem postupovala dál ke vchodu.
,,Emm pojď sem!" Slyšela jsem Maiin vysoký hlas. Došla jsem k jedné skupince. Byly tam tři holky a jeden malej roztomilej chlapeček. Asi jejich táta nás postavil vedle sebe. Chlapeček se na mě usmál. ,,Ahoj rošťáku." Vzala jsem ho do náruče a jejich asi- taťka nás vyfotil. Holkám jsme dali ještě podpis. ,,Udelás si se mnou fotku? ."Zašišlal chlapeček. Podívala jsem se na jeho asi-tátu,ten s radostí přikývl , dřepla jsem si vedle chlapečka protože byl vážně malý. Usmála jsem se a ten chlapeček mě objal ,taky jsem ho objala,jeho táta nás konečně vyfotil. Vrátila jsem se ke vchodu a za chvíly přišli kluci. Harry se usmál a vzal mě kolem ramen.,,A teď úsměv kluci a holky." Zahučel jeden z fotografů. S Harrym jsme stáli uprostřed naší řady a z mé levé strany stál Zayn.Vzal mě kolem pasu.Harry taky ,ostatní udělaly to samé. Fotografové si nás vyfotily asi milionkrát. Konečně jsme mohli odejít do divadla,tam naštěstí nebyly žádní fanoušci. ,,Tak co ,jaký byly fanoušci?" Zeptal se Niall. ,,Nikdy jsem nic takovýho nezažila,nikdy!!! ." Vyhrkla Maia. Zasmáli jsme se, my s holkama jsme šli do naší šatny a kluci zase do té svojí. V šatně jsme si přezpívaly písničku a pak už volali všehcny soutěžící do zákulisí. Společně jsme vyrazily do zákulisí a tam už stála roztomilá zrzka Nicole a Becca s úsměvem na tváři.
----------------
První šla Nicole ,byla značně nervózní. Dozpívala svoji písničku a všichni jí začali tleskat. I my v zákulisí jsme jí začali tleskat. Přišla k nám a usmívala se od ucha k uchu. Po ní šla Becca. Zpívala : I see fire ,od Eda Sheerana. Musela jsem se ušklíbnout. Po ní jsme šli na řadu my. Tu písničku jsem si užívala stejně jako to, když jsme přišli na pódium a všichni vyskočil se sedaček a začali bouřlivě tleskat. Když jsme dozpívaly stalo se úplně něco neuvěřitelného. Všichni v sále začali tleskat, pískat,skákat a všechno možné. My s holkama jsme začali brečet dojetím. Po všem tom rozruchu jsme se vrátili do zákulisí. Becca s Nicole začali tleskat a objímat nás. Potom jsme společně odešli na přestávku do šatny. Bavily jsme se o všem možném a v tom nás všechny zavolali na pódium. Už je to tady, teď zjistíme kdo vyhrál .................................................................................................
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Vím že napínám :p
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...