19. Další do party

467 18 0
                                    

Aloha :D 

Jo zase mi šíbe :,D ale to nevadí. Omlouvám se že jsem  nepřidala díl a že se tu objeví asi až na Valentýna ( taky ten svátek tak nenávidíte ?! )  ,skolila mě chřipajzna ,takže si dokážete představit co dělá moje milovaná Maminečka ;) 

Jestli byste chtěli díl věnovat , tak si jednoduše napište buď do komentu nebo do zpráv,odpovím buď já nebo Niallerka ;) xxxxxxx Taky se omlouvám za případné chyby a taky hodně doufám že to dává trochu smysl :)))) 

Užijte si díl , pac a pusu ,pac a pusu 

vaše 

*Hazza* 

BTW : vím že je ten konec ze SUPER DRBNY ,heh, ale nemohla jsem si pomoct :D XD 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Emma* 

Čekáme , čekáme a zase jenom čekáme . Celý den jsem ve stresu i s holkama.Kluci nám moc nepomůžou protože jsou na konferenci někde na druhým konci Londýna. ,,Holky já mám takový nervy." Prohlásila Rose . Přikývly jsme a dál si dělali svoje. Já jsem si brnkala na kytaru, Charlie  s Rose sledovaly televizi , Maia koukala do blba a Cassie byla doslova jako přilepená sekunďákem k mobilu. Každou minutu ho kontrolovala nervózně si natáčela vlasy na prst. Vůbec jsem se jí nedivila. Odložila jsem kytaru a šla do kuchyně. ,,Tris ,kde jsi holka , ke mě!  ." Zavolala jsem a ta koulička byla hned u mě,pohladila jsem jí a nasadila jí obojek s vodítkem. Dala jsem si hnědou koženou bundičku a ještě jsem oznámila holkám že jdu ven. Byla jsem u výtahu a čekala až přijede. Konečně se otevřeli dveře a já mohla vstoupit. Venku jsem se rozhodla že si udělám menší procházku abych se zbavila nadbytečného stresu.  Po půlhodině chození po městě , mi zazvonil můj BlackBerry ,který byl v bundě. Podívala jsem se kdo mi volá ,myslela jsem že to bude Harry ,nebo některá z holek ,ale na displeji stálo:  Neznámé číslo. S neochotou jsem to zvedla.

,,Tady Emma  Stinsnová , kdo volá ?" 

,, Ahoj ,tady Ellie Rosse ." Oznámil mi hlas ,který byl trochu nervózní ale pak mi došlo odkud znám to jméno . Zadrhl se mi dech . 

,,Ehm.. já ." 

,,Emmo ,jsi tam ?" Zeptal se mě hlas mojí mámy

,,Já,ano jsem tu, vy -vy jste...." 

,,Ano já jsem  tvoje máma, chtěla..chtěla bych tě vidět ." Šlo poznat že má na krajíčku.

,, No ,jsem momentálně v Londýně a-a.. nevím kdy se vrátím " Zakoktala jsem. 

,,Můžeme si domluvit schůzku ? Mohla bych za tebou přiletět ,jestli by jsi o to stála ." Její hlas vyzařoval naději a to jsem nemohla odmítnout.

,,Ehm,fajn,tak dobře ,tak třeba v pátek v pět v Nanndo´s?" 

,,To by bylo skvělé , už musím končit ,omlouvám se ,ještě se uvidíme." Zavěsila. Vyplašeně jsem dýchala a až teď jsem si uvědomila že Tris mi stojí u nohou. Rozhodla jsem se že se vrátím ,už se totiž pomalu stmívalo. 

Step By Step- Dance In London |1D| Kde žijí příběhy. Začni objevovat