29. Malá mrcha 2/2

446 14 2
                                    

*Emma* 

Už jsem u Ellie ,je zrovna v kuchyni a vaří čaj. Už po milionté se rozhlédnu po rozlehlém obýváku.Může si teda dovolit luxus. 

,,Táák a jsem tu." Zacvrlikala. Položila dva hrníčky  s čajem na konferenční stolek. ,,Děkuju." Usmála jsem se na ni. ,,Povídej ,jak je zatím na turné,pak s tebou musím probrat to bydlení , budeš smět mít svůj vlastní pokoj s koupelnou ale teď povídej,slyšela jsem že chodíš s tím ..Harrym že? Jaký je? " Sypala ze sebe páté přes deváté. ,,Ehm dobře, na turné se máme dobře ,nikdy jsem netušila že budeme mít tolik fanoušků, a Harry no.." Začervenala jsem se, naštěstí nebyla tak bystrá jako Maia takže si toho ani nevšimla. ,,Co je s ním ? Ublížil ti nějak citově?" Zeptala se starostlivě. Jen jsem zavrtěla hlavou. ,,Ne Harry, je to s ním v pohodě , nikdy by nic takového neudělal a i kdyby, rozešli by jsme se v dobrém slibuju." Zasmála se ale pak zvážněla. ,,Jestli budeš mít nějaké trápení ihned mi o tom řekni , můžeš se na mě spolehnou, ne jak...před osmnácti lety ." Hlesla smutně. Přitáhla jsem si ji do pevného obětí které mi opětovala mateřským stiskem.Nikdy jsem mateřskou lásku necítila. ,,To nic už si s tím nedělej starosti." Řekla jsem mírně. ,,Já vím ale ten pocit že jsem tě nechala samotnou,teda se Sandrou , mi přidává na starostech o tebe ,když jsem tě konečně poznala,nechci aby se ti něco stalo." Odpověděla sklesle a posmrkla. ,,Nic se mi nestane , nic mi nehrozí, nikdo mi neublíží,slibuju." Usmála jsem se a odtáhla jsem se od ní.Usmála se na mě se slzami v očích. ,,Promiň někdy jsem strašně citlivá." Utřela si slzy do kapesníku.

,,Můžeme probrat to bydlení jestli chceš?" Zeptala jsem se.Přikývla. ,,Už mám v Chicagu koupený dům, je obrovský ." Usmála se na mě. ,,Budeš mít vlastní pokoj s koupelnou." Mrkla na mě. Zasmála jsem se.,,Děkuju." Mrkla jsem na ni.Začali jsme se na novo smát. Když jsme se uklidnily upila jsem trochu zeleného čaje. Miluju zelený čaj . ,,A co ty tvoje kamarádky ?" Zeptala se Ellie a taky upila svého čaje. ,,Cassie je těhotná ." Usmála jsem se. Vyvalila na mě oči. ,,Vážně ,tak že jim to přeju..počkej s kým čeká to dítě?" ,,S Louim , je z toho celý nadšený." ,,Tak to je milé ." Usmála se a ukázala svoje zářivé bílé zuby. Povídaly jsme si o všem možném. Jí můžu říct všechno. Zazvonil mi mobil. Takhle jsem zjistila že je 17:30. Podívala jsem se na displej. ❤️Harry❤️ : Staví se pro tebe Liam. Miluju tě ,  Harry. ,,Ellie promiň už budu muset jít ." Omluvně jsem  se usmála. ,,To je v pořádku, alespoň jsme něco probrali  ." Zvedla se a odvedla mě ke dveřím.,,Tak se měj." Řekla jsem. Sešla jsem dolů po schodech a u dveří už stál Liam. Otevřel mi dveře spolujezdce. Usmála jsem se. Do hotelu je cesta dlouhá asi deset minut... 

+++++++++

*Harry* 

Emm by měla co nevidět přijet. Už se na ni těším. Sedím v pokoji a projíždím instagram na mobilu. Najednou někdo zaklepal. ,,Dále." Řekl jsem. ,,Ahoj Harry."Pronesla jemným hlasem Becca. Co ta tady dělá? ,,Co potřebuješ?" Zeptal jsem se a vstal jsem z postele. ,,Ehm , no...." Řekla nervózně. ,,Co se děje mě to můžeš říct ." Usmál jsem se a přešel jsem k ní . Usmála se. Přišla blíž. Vzala mě zezadu za krk a přitáhla si mě blíž. ,,Becco co to.." Nedořekl jsem větu protože mě políbila.....

+++++++++++++

*Emma*  

Přijely jsme do hotelu. ,,Liame kde je Harry? " Zeptala jsem se. ,,Bude nahoře." Oznámil a zmizel v kuchyni. Zamířila jsem nahoru. Došla jsem k našemu pokoji,otevřela jsem dveře a to co jsem viděla mi málem vyrazilo dech. Zoufale jsem zalapala po vzduchu. Harry si toho všiml a odtáhl se od Beccy. ,,Emm." Vyhrkl. Se slzami v očích jsem si strhla náhrdelník ,co mi dal a hodila jsem ho na zem. Potom jsem se otočila a vyběhla jsem z pokoje. Jak mi to mohl udělat ?! JAK?! Seběhla jsem schody.Div jsem nezakopla,protože jsem měla oči zalité slzami. Na chodbě stál právě Loui a Cass. ,,Emm co se stalo?! " Zavolala Cassie. Nic jsem jí neřekla,proběhla jsem kolem nich a mířila jsem ke dveřím které vedly ven z hotelu.Vyběhla jsem a už jsem jen slyšela Harryho jak volá mé jméno. .............................................................................................................................................

Step By Step- Dance In London |1D| Kde žijí příběhy. Začni objevovat