39. Chicago

313 11 2
                                    

*Emma*
Vzbudila jsem se v Harryho obětí. Pomalu a potichu jsem vstala a šla se osprvhovat. Když jsem se vracela Harry už nespal. ,, Dobré ráno.'' Řekl. ,, Dopoledne.'' Opravila jsem ho. ,, Kolik je vlastně hodin?'' Zeptal se a oblékl si tričko. ,, Půl jedenácté.'' Odpověděla jsem mu stručně. ,, Mám hlad. Jdeš se mnou dolů?'' Zeptala jsem se.,, Taky mám hlad.'' Zasmál se.

Šli jsme ruku v ruce po schodech dolů. Všichni už byly naskládaní u televize. ,, Dvě hrdličky se nám probudili.''Řekl Zayn.,, Ha ha ha.'' Řekl ironicky Harry. ,, Co je dneska za den?'' Zeptala jsem se. ,, Je sobota. 31.srpna.''Odpověděl mi Niall.

,,Doprdele.'' Řekla jsem nahlas. ,, Co se stalo.'' Zeptala se Maia. Posadila jsem se na pohovku a spustila jsem. ,, Když jsem odjížděla s Ellie do Chicaga tak jsem si dala přihlášku na vysokou. No a jak víte tak se do školy chodí vždycky v září.'' ,, To znamená že mě na celej rok opustíš?'' Zeptal se smutně Harry. ,,Ne, neboj se.'' Odpověděla jsem mu a chytila ho za ruku. ,, A jak to teda uděláš?''Zeptal se Liam. ,, Dneska večer odjedu a budu celý týden v Chicagu. Domluvím se z ředitelem nebo ředitelkou jestli bych nemohla studovat na dálku a budu tady s váma a budu pomáhat Cass.'' Řekla jsem a umála jsem se.,, Ty jsi ale moje chytrá holka.'' Řekl  Harry a dal mi pusu. ,, Tak fajn. Musím si jít balit.'' Řekla jsem a vstala jsem. ,, Já ti pomůžu.'' Řekla Charlie. Šli jsme do mého a Harryho pokoje. Vytáhla jsem kufr a přešla jsem ke skříni. ,, Co ty a Zayn?'' Zeptala jsem se. ,, Klape nám to.'' ,, A to si ze začátku říkala že s ním nechceš mít nic společného.'' Řekla jsem.  ,, No jo ale to už je dávno.'' Řekla a mávla rukou. Naskládaly jsme moje oblečení do kufru. ,, Tohle je poslední tričko.'' Křikla na mě Charlie když jsem byla v koupelně a brala si hygienu. ,, Hotovo.' Řekli jsme stejně a zasmáli jsme se. ,, Jdem dolů?'' Zeptala se. ,, Jasně.'' Sešli jsme dolů a všichni seděli u stolu a jedli čínu kterou Harry uvařil. ,, Vy jste na nás nepočkali.'' Řekla jsem smutně. ,, Niall měl hlad.'' Řekla Maia. ,, Ale ty taky.'' Řekl ji na obranu Niall. ,, A zbylo něco?'' Zeptala se Charlie. ,, V hrnci na plotně.'' Řekl Harry. Vytáhli jsme si talíře a příbory. Nabrali jsme si čínu a sedli jsme si ke stolu. Dala jsem si první sousto do pusy a řekla jsem. ,, Lepší čínu jsem v životě nejedla.'' ,, Ale prosímtě.'' Řekl Harry.

Večer-odjezd
,, Kdo mě odveze?'' Zeptala jsem se když jsem si obouvala moje nové vansky. ,, Já.'' Řekl Harry a dal mi pusu. ,, Tak za týden.'' Zařvala jsem aby mě všichni slyšeli. ,, Budeme čekat.'' Ozvalo se z obyváku. ,, Jdeš.'' Zeptal se mě Harry. ,, Jo prosimtě.'' Řekla jsem mu. Harry naskládal moje věci do kufru a jeli jsme směr letiště.
Bylo patnáct munut do odletu. ,, Miluju tě.'' Řekl Harry. ,, Já tebe taky.'' Řekla jsem. ,, Budeš mi chybět Hazzoušku.'' Řekla jsem a chytila ho za ruku. ,, Ty mě taky Emm.'' Řekl a zakončil to vášnivým polibkem. Otočila jsem se a šla k pultu dát letušce letenku. Naposledy jsem se otočila a zamávala jsem Harrymu.
---------------------------------------------------------
Nový díl.
Začala jsem psát nový příběh. Jmenuje se  Good or Bad ?
Byla bych ráda kdyby jste si ho přečetli
Vaše *Niallerka*

Step By Step- Dance In London |1D| Kde žijí příběhy. Začni objevovat