*Zayn*
Dojedl jsem snídani. Musím balit. To budou dlouhé tři měsíce. Otevřel jsem úložný prostor ve kterém jsem měl kufry. Přišl za mnou Charlie. ,,Nesnášim balení." Řekla a šla za mnou k posteli, aby si mohla vytáhnout svoje kufry. Přešel jsem ke skříni a otevřel ji. Trička, kalhoty, kraťase, tílka, plavky, bundy, mikiny, spodní prádlo. To vše jsem naskládal do čtyř velkých kufrů. Šel jsem znova k posteli a vytáhl z ní menší kufr, do kterého jsem naházel boty. Charlie už byla taky zbalená. Jen dobalovala hygijenu. ,,Zlato to je všechno." Řekla mi. ,,Fajn teď to jenom přestěhovat dolů." Řekl jsem a popadl kufry. Když jsem donesl poslední kufr tak někdo zazvonil. Šel jsem otevřít. ,,Ahoj Becco." Pozdravil jsem. ,,Ahoj." Řekla. Pomohl jsem ji s kuframa. ,,Becca je tady!" Zařval jsem. ,,Fajn." Ozvalo se ze zhora. Všichni si donesly kufry. Na chodbě se nedalo chodit. Tolik lidí a tolik kufrů. ,,Musíme počkat na jednu holku. Bude nám hlídat Tris a Pedra." Řekl Liam. Za nedlouho zazvonil zvonek. Šla otevřít Rose. ,, Dobrý den tady máte Tris a Pedra. Přijedeme za tři měsíce.'' Řekla Rose. ,, Dobrý den. Tady máte mojí adresu a telefonní číslo.'' Řekla paní a podala Rose papírek. Rose ji zase dala Tris a Pedra. Poděkovala a paní odešla. Vyskládali jsme všechny kufry na chodník. Přijela pro nás limuzína
,,Proč musíme mít tolik kufrů?'' Zeptal se Liam. ,, Protože proto.'' Odpověděla Cass. Naskladali jsme se do limuzíny a vyrazili na letiště, kde nás čekalo soukromé letadlo.
*Cassandra*
Sedím v letadle a poslouchám písničky. Louis má hlavu na mém rameni a spí. Jsem jediná která je vzhůru. Tři měsíce cestování. Amerika, Čína, Australie, Afrika, Evropa, Anglie. Po chvilce jsem usla.
,, Cass. Zlato. Už jsme tady. Vstávej.'' Vzbudil mě Louis. ,, Už jsme v L.A.?'' Zeptala jsem se. ,, Ano jsme.'' Odpověděl mi. Vstala jsem a chtila Louise za ruku. Vyšli jsme s letadla a všude bylo plno fotografů a fanynek. Vofotil jsme se s fanynkama a dali pár autogramů. Vyšli jsme před letiště kde na nás čekala limuzína.
++++++++++++++++++++++++
Byla jsem s Louisem v našem pokoji. ,, Zlato, zítra je první koncert. Tak to dneska musíme oslavit že jste tady s náma.'' Řekl mi Louis který vylezl z koupelny. ,, Jo dobře.'' Řekla jsem. Vstala jsem z křesla a šla blíž k němu a dala mu pusu. Zabzučel mi zelefon a nasledovně i Louisův. Přišla mi zpráva.
*Za dvacet minut dole v hale. Všichni!-Liam*
Podívalanjsem se na Louise a řekla. ,, To zas bude nějaký poučování,když to napsal Liam.'' Uchechtl se. Převlíkla jsem se do volných šedých tepláků a Louisovi vínové mikiny. ,, Jdem? '' Zeptal se. ,, Jasně.'' Odpověděla jsem mu. Zamkla jsem pokoj a šla ruku v ruce s Louisem k výtahu. Vešli jsme do haly kde už byly všichni. ,, Jelikož je to naše první společné turné'' Začal Liam. ,, tak to půjdem oslavit. Máte na to dvě hodiny aby jste se připravily. O půl deváté buďte tady.'' Dokončil to . -------------
Oblékla jsem si modré šaty s červeným páskem a obula jsem si červené boty na jehlách. Louis měl černé kalhoty, modrou košily, červené šráky a červené boty. Ladili jsme k sobě. Vešli jsme do haly a byly jsme tam první. Postupně chodili ostatní. Vyšli jsme ven a vešli do limuzíny. Limužína zastavila před nóbl barem. Vešli jsme do vnitř a našli jsme volný box. Sedli jsme si do boxu a Harry šel pro vodku. Každému podal skleniču a řekl. ,, Tak na naše spolčné turné.'' Kopli jsme to do sebe a já ucítila tu pálivou věc v krku. Postupně jich přibývalo. Jedna, dvě, čtyři, šest, ...
Ráno
Vzbudila jsem se a vedle mě ležel Louis. Rozhlédla jsem se a zjístila jsem že jsme v hotelu v našem pokoji. Ani nevím jak jsme se tu dostali. Když jsem chtěla vstát, tak jsem zjístila že jsme oba nazí. To musela být ale čiperná noc. Vstala jsem a šla se osprchovat. Vylezla jsem z koupelny a uviděla jsme Louise který měl otevřené oči. ,, Ahoj zlato.'' Řekla jsem. ,, Ahoj medvídku.'' Odpověděl mi.
Večer
Byli jsme v maskérně. ,, Ahoj. Říkejte mi Lou.''Řekla Lou. A tohle je moje dcerka Lux.'' Dodala. Lou nás nalíčila. Potom jsme se šli převlíct.
Stáli jsme na pódiu a tancovali naši sestavu. Za námi stáli kluci a zpívali.
Nato že to bylo první vystoupení, tak bylo celkem dobré.
Po měsíci a půl
Byly jsme v Americe, Austalii a Číně. Jsme poslední den v Sydney. Poslední vystoupení v Austlii.
Hodně jsem se sblížila s Lou a malá Lux si mě oblíbila. Měla jsem menší problé a tak jsem šla za Lou. ,, Lou musím s tebou mluvit.'' Řekla jsem ji. ,, Jo dobře o co jde?'' Zeptala se. ,, Ja už jsme to měsíc nedostala. Byla jsem si koupit těhotenský test a jsem těhotná.'' Řekla jsem ji. ,, Tak to gratuluju. A ostatní to ví?'' Zeptala se. ,, Ne. Nevím jak to mám říct Louisovi a bojím se co si o tom bude myslet.'' Řekla jsem ji. ,, Neboj. Normálně di za ním a řekni mu to.'' Poradila mi. ,, Dekuju.'' Řeklanjsem ji. Šla jsem za Louisem. ,, Loui, potřebuju s tebou mluvit. V soukromí.'' Řekla jsem mu. ,, Jo, dobře tak di do šatny a já za tebou přijdu.'' Řekl a já šla do šatny. Po chvilce přišel i on. ,, Tak co jsi chtěla?'' Zeptal se. ,, Dej mi ruku.'' Řekla jsem. Jak jsem řekla tak to udělal. Jeho ruku jsem dala na moje bříško a řekla jsem. ,, Tady je Louis junior.'' Rozzářili se mu oči. ,, Já budu táta. Já budu táta.'' Opakoval to do kola. Pak se rozběhl a zařval šťastně. ,, Já budu táta.'' Všichni se podívali na něho a pak na mě. ,, Je to pravda.'' Potvrdila jsme jejich tvrzení. Všichni se zvedli z pohovky a šli mě obejmout. ,, Gratulujem.'' Řekli všichni.
---------------------------------------------------------
Tak a je tu další díl. Měla jsem ho přidat už včera, ale byla jsem mimo město a večer jsem byla utahaná.
Cass je těhotná. Co si o tom myslíte? A kdyby vás napadli nějaké jména pro mimčo tak pište do kometářů.Vaše *Niallerka*
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...