*Maia*
Když jsem se probudila tak Emma už nespala. Četla si knížku. Vstala jsem a šla ke skříni. Vytáhla jsem si bílé tílko a k tomu volné krátké červené tričko. Přišla jsem ke kufru kde jsem měla kalhoty a boty. Vytáhla jsem si černé kraťásky a k tomu jsem si vzala črvené conversky. Šla jsem do koupelny a osprchovala jsem se. Když jsem se osprchovala tak jsem si oblékla ty věci co jsem si nachystala. Přešla jsem k velkému zrcadlu a udělala si volný cop na bok. Na hlavu jsem si dala červený klobouk. Dala jsem si snídani. Což byl rohlík s nuttelou. Napsala jsem holkám lístek:
Šla jsem vyvenčit Tris. Maia.
,,Tris!" Zavolala jsem. Hned co jsem to řekla, tak ta malá roztomilá koule přiběhla. Dala jsem ji na vodítko a šly jsme.
Procházely jsme se parkem a já se nudila. Rozhodla jsem se že zavedu Tris domů a že si zajdu do Starbucksu. Zavedla jsem Tris domů a zeptala se holek jestly něco nechcou. ,,Holky, chcete kávu? Jdu do Starbucksu." ,,Jo." Řekly stejně. Zavřela jsem za sebou dveře a vyšla ven.
Loudala jsem se po ulicích Londýna a pak jsem narazila na ten obchod který jsem hledala. Vešla jsem dovnitř a myslela si že je to osud. Přišla jsem k pokladně a paní co seděla za pultem se na mě usmála a zeptala se co chci. ,,Dobrý den, co budete chtít?" ,,Pět káv čtyři s sebou a jednu tamhle k tomu stolu." Ukázala jsem na stůl kde seděl Niall a něco dělal na telefonu. Paní jen mile přikývla a já si to mířila přímo k Niallovi.
,,Ahoj." Řekla jsem a posadila jsem se ke stolu.
,,Ahoj." Řekl.
,,Asi osud že?" Zeptala jsem se.
,,Asi ano." Řekl a zasmál se.
Já taky.
,,Nemohli by sme dneska s klukama zase dojít? Nemáme co dělat. Řekl a udělal psí oči.
Málem jsem se rozplynula když jsem viděla ty jeho nádherné modré oči.
,,Klidně. A kdy ?" Zeptala jsem se.
,, Co třeba teď? Jsem tu autem takže by jsme mohli jet k nám do vily pro kluky a pak k vám."
,,Jo ale zavolám holkám."
,,Dobře." Řekl a usmál se.
Vytáhla jsem z kapsy telefon a vytočila Emmino číslo.
,,Emm jedu s Niallem k nim a pak přijedem aj s klukama." Řekla jsem.
,, Jo dobře řeknu to holkám. A ahoj." Odpověděla.
,,Ahoj." Řela jsem naposled a zavěsila.
,,Můžeme vyrazit." Usmála jsem se na Nialla.
,,Tak na co čekáme." Usměv mi vrátil nazpátek.
Vstali jsme od stolu a šli k autu. Sedla jsem si a Niall nastartoval. Poslouchali jsme rádio a uslyšeli jsme píničku od Robbieho Williamse-Candy. Začali jsem oba zpívat. Když písníčka skončila tak Niall řekl. ,,Hezky zpíváš." Začervenala jsem se a poděkovala. Najednou auto zastavilo. Vylezli jsme s auta a já stála s otevřenou pusou dokořán.
,,To se chceš dívat na vilu a nebo jít do ní?" Řekl a zasmál se. ,,Já...jen...je to krásná vila." Vypado ze mě. Následovala jsem ho. Vešla jsem dovnitř. Ani jsem nestačila zavřít dveře a už jsem ležela na zemi kde na mě ležely čtyři těla. ,,Kluci vždyť mě umačkáte k smrti." Všichni jsme se začli smát a kluci se postupně začali zvedat. Já jsem pořád seděla na zemi. Najednou jsem uviděla přede mnou stát Nialla který napřahoval svou ruku. chytla jsem se za ní a postavila jsem se. ,,Děkuji." Řekla jsem. ,,Nemáš zač." Odpověděl.
,,Jdeme kluci." Zařval. ,,Kam?" Zeptal se zmateně Louis. ,,K nám." Řekla jsem. kluci jen kývli a šli jsme k autu. kluci se naskládaly do zadu a já seděla vedle Nialla který řídil. Začla hrát jejich písnička Steal My Girl. Začali zpívat a já se přidala taky. Když písníčka skončila, kluci zapískali a zatleskali. Zrudla jsem. Obličej sem si zakryla rukama aby mě nikdo neviděl jak se červenám, ale byla jsem vedle jak ta jedle. Niall si toho všimnul a řekl.
,,Když se červenáš tak jsi roztomilá." Zčervenala jsem ještě víc. Když jsme byly před hotelem tak Niall zastavil. Hned se ozval Harry. ,,Je Emma volná." Zeptal se mě. ,,Jo je." Řekla jsem. Louis s Zaynem už se nadechovali že něco řeknou ale já jim do toho skočila. ,,Louisi, Cass je volná a Zayne Charli je taky volná." Řekla jsem. ,,Jak víš koho chcem?" Řekl Zayn. ,,Jde to vidět a Zayne ty si dávej pozor na Charlie. Je hodně výbušná a kdyby si viděl to co dělala po našem vystoupení tak by si leknutím ai nedýchal. Nadávala na tebe. Takže se musíš snažit, chlapče." Dořekla jsem.
,,A co ty Maio seš volná." Zeptal se Niall. ,,Ano." odpověděla jsem a zčervenala jsem. ,,Hele lidi nechte si to na večer." Řekl Harry. Já s Niallem jsme na něho hodily vražedný pohled a pak jsme se všichni začali smát. Vyšli jsme s auta a mířili si to přímo k našemu bytu. Vešli jsem dovnitř a holky nás přivítali. ,,Ahoj." Řekly. ,,Tak co budem dneska dělat." Zeptala se Cass. ,,Jelikož máme plavky tak půjdem na bazén. A žádné odmlouvání zarezervovaly jsme to tam na čtyři hodiny takže tam bude jenom nás deset." Řekl Zayn a laškovně se díval na Charli.
,,Ale co já." Zeptala se smutně Cass. ,,Já se o tebe postarám. teda pokud budeš chtít." Ozval se Louis. ,,Moc ráda." odpovědela Cass s úsměvem. ,,,Jen si zbalíme věci." Řekla jsem a odešla jsem do svého pokoje. Do tašky jsem si dala bílé plavky na kterých byly cikcak proužky a osušku. Vešla jsem do obyváku kde na mě všichni čekali. Jeli jsme limuzínou. Dojeli jsme na místo.
*Niall*
Šli jsme se převlíct. Už se těším až uvidím Maiu v plavkách. ,,Kluci taky se tak těšíte jak já ,až je uvidíte jen v plavkách." Zeptal se Harry. To by nebyl on kdyby se na to nezeptal.,,Jo těšíme,ale umíš ty mysleta na něco jinýho?" Zeptal se Zayn. ,,Ne." Řekl se smíchem Harry. Čekali jsme na ně a najednou se objevily. Jedna hezčí než druhá, ale nejhezčí je Maia. ,,Co takhle si zahrát vodní bitvu?" Ozval se Harry. ,,Jo." Zakřičeli jsme všichni. ,,Tak jo k do s kým." Zeptal jsem se. ,,Já si beru Rose." Řekl Liam. ,,Holky vy ste tak sexy že nevím koho si mám vybrat." Řekl Harry. ,,Harolde!" Zařval se smíchem Emma. ,,Tak dobře Emm. Překecala jsi mě. Seš se mnou." Řekl Harry. ,,Tak já si beru Maiu." Řel jsem. ,,A já s Cas budeme počítat body." Řekl Louis. ,,Nezbývá mi nic jiného než být s tebou Zayne."Řekla Charlie.,,1.kolo Maia a Niall versus Rose a Liam." Řekl Louis. První kolo jsme vyhráli,,. 2.kolo Maia a Niall versus Emma a Harry." Komentoval stále Louis.Zase jsme vyhráli.,, 3. Kolo Charlie a Zayn versus Niall a Maia." Řekla prozměnu Cass. To jsme prohráli . Zayn a Charlie tančili tanec vítězů.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Doufám že se líbí a sorry za chyby nestíhám a píšu večer a pak musim vypnou pc což je otrava. A taky nemám nejlepší známky z češtiny jsem ráda že má za 3. :D
Zítra píše Hazza. Jak jste si mohly všimnout střídáme se ve psaní . Jeden den já a druhej den Hazza.
Mám vás ráda a díky za 182 votes. Chtělo by to pár hvězdiček a komentůVaše *Niallerka*
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...