32. Debby a Tobby

328 12 2
                                    

*Emma*
Když film skončil, tak jsme se všichni otočili tak, aby jsme vyděli na Louise a Cass. ,, Máte nějaké jména?'' Zeptala jsem se. ,, Ne, nemáme.'' Odpověděl mi Louis. ,, Tak to je chyba.'' Řekl Zayn. ,, Bella.'' Řekla Rose. ,, Ne, to je divný jméno.'' Odpověděl ji Niall. ,, Tak jaký tedna navrhuješ? '' Zeptala se ho Rose. ,, Debby.'' Odpověděl ji Niall. ,, To není špatný.'' Řekla Cass. ,, Takže když to bude holka tak Debby?'' Zeptal se Louis. ,, Ano správně jsi to uhodl.'' Řekla Cass a políbila ho. ,, Nechte si to na večer.'' Řekl Liam. ,, A co když to bude kluk?'' Zeptal se Niall. ,, Tak to může být Gregor.'' Řekl Zayn. Vážně? Gregor? A jak na něho budeš volat? '' Zeptala se Charlie. Gregoušku.'' Odpověděl ji Zayn. Maia a Niall dostali výbuch smíchu. ,, A co Luke?'' Zeptala jsem se. ,, To je až moc známé jméno.'' Odpověděla mi Maia. ,, A co Tobby.'' Řekl Louis. ,, Takže Debby a Tobby? Zeptala se Cass. ,, Ano.'' Odpověděl ji Louis. ,, Tak jména by byly.'' Řekla Maia.
Když to Maia dořekla tak se otevřeli dveře.
Byl tam on. ,, Emm můžu s tebou mluvit?'' Zeptal se. ,, Možná ne. Možná ano.'' Odpověděla jsem mu. ,,Prosím.'' Začal prosit. ,, Tak fajn.'' Odpověděla jsem mu. ,, Vstala jsem a šla jsem do ložnice kde spí Cass a Louis. Posadila jsem se na postel a Harry si sedl do křesla. ,, O čem si chtěl mluvit?'' Zeptala jsem se ho. ,, Promiň. Nevím co mě to popadlo. Vrať se. Prosím. Nemůžu spát když vím že nejsi vedle mě. Miluju tě.'' Řekl vklidu. Ruply mi nervy. Vstala jsem a křičela jsem na něho. ,, Ty si sem napochoduješ a řekneš blbý promiň? Vrať se za tou štětkou kterou jsem ještě před dvěma měsíci považovala za kamarádku. Doufám že sis užil.'' Vyšla jsem s ložnice a všichni se na mě dívali. Šla jsem do koupelny a zamkla jsem se. Hledala jsem něco ostrého.  Žiletka. Sedla jsem si na zem a opřela se o vanu. ,, Emm otevři.'' Bušili a řvali na mě kluci. ,, Ne.'' Slyšela jsem jak Cass křičí na Harryho. ,, Emm prosím.'' Prosil mě Liam. Přestalo bušení a křičení. Přiložila jsem žiletku na zahojené zápěstí. Stačí jeden tah. Chtěla jsem to udělat ale vyrušila mě rána. Kluci vypáčili dveře. ,, Dej mi tu žiletku. Nic se ti nestane. Když mi ji dáš tak se ti nic nestane. Zajdeme se projít, koupíme zmrzlinu a zajdem se podívat do dětského obchodu.'' Řekl Liam který si sedl vedle mě. Chvilku jsem váhala a pak jsem mu ji dala. ,, Hodná holka.'' Řekl a objal mě.
--------
Byly jsme v nákupním centru. Já, Charlie a Maia jsme byly v Terranově, Zayn s Liamem v Gate, a Louis s Cass v nějakém dětském obchodě. Koupila jsem si černé kalhoty a zeleno-modrou košili.

,,Zajdem na pizzu.'' Zeptala se Cass. Musí jíst za dva. ,, Nezní to špatně.'' Řekla jsem. V obchoďáku byla nějaká restaurace, tak jsme tam šli. Zapomínala jsem na Harryho, když Louis říkal vtipy.  Bylo to fajn odpoledne.

Šla jsem do pokoje kde jsem byla s Harrym. Otevřela jsem dveře a on seděl a dival se na televizi. Otočil se a díval se na mě. ,, Co tady děláš?'' Vypadlo z něho. ,, Jdu si pro věci. Stěhuju se o pokoj dál.'' Řekla jsem. ,, Aha.'' Řekl smutně. Vzala jsem si kufry a naházela jsem ta věci. Zašla jsem do koupelny a vzala si hygienu. Našla jsem tam tu zakrvácenou žiletku se kterou jsem se řezala. Když jsem měla sbaleno tak jsem šla za ním. Díval se na mě.Vzala jsem mu ruku a dala do ní tu žiletku. Odešla jsem z pokoje a vešla do nového.

---------------------------------------------------------
Další díl
Emm a Harry jsou of sebe :'(
Měla jsem dil přidat včera ale neměla jsem čas. V televizi dávali přet týdnem že se na Bruntálsku nabourali auta a tam seděli moji známí. Včera byl pohřeb a ještě jsem jela za sestřenkou do Bruntálu.
Vaše *Niallerka*

Step By Step- Dance In London |1D| Kde žijí příběhy. Začni objevovat