*Maia*
Když film skončil tak jsem se šla osprchovat. Oblíkla jsem si pyžamo a vlezla do postele. Zavřela jsem oči a usla.Ráno mě vzbudil telefon.
,, Ahoj zlato.''
,, Ahoj.'' Řekla jsem rozespale.
,, Já tě vzbudil?''
,, Jo. Kolik je vlastné hodin? ''
Zasměje se.
,, Deset. Myslel jsem jestli by si se mnou někam nezašla.''
,, Co to už je tolik? Jo klidně někam zajdem. Stav se pro mě za hodinu a půl zajdem na oběd.''
,, Jo budu tam pa.''
,, Pa.''Vylezla jsem z postele a šla do koupelny. Osprchovala jsem se a učesala jsem se. Jenom ve spodním prádle jsem šla ke skříni kde jsem měla oblečení. Vytáhla jsem si modé tílko s obrázkem sovy. K tomu černé kraťásky a červenou košili s dlouhými rukávy. Všechno jsem si to oblékla a košili zavázala kolem břicha. Šla jsem do obyváku kde seděli holky a jedly snídani. ,, Ty někam jdeš?'' Zeptala se mě Rose. ,,Volal mi Niall. Za půl hodiny jdem na oběd.'' Odpověděla jsem jí. Šla jsem do Kuchyně. Zapřela jsem se rukama o stůl. Hned jak jsem zatlačila na pravou ruku musela jsem syknout. ,, Au.'' Zařvala jsem. Hned ke mě doběhla Emm. ,, Stalo se něco?'' Zeptala se. ,, Ne jenom mě bolí ruka z toho tetování.'' Řekla jsem jí. ,,Tak to jsme dvě.'' Řekla a usmála se. Usměv jsem jí opětovala.Za chvíli někdo zaklepal. Ne někdo, ale Niall. ,,Ahoj puso.'' Řekl. ,, Čau brouku." Vyrazily jsme do města a zašli do nějaké restaurace. Objednali jsme si jídlo a všechno spapali.
,, Díky za oběd." Řekla jsem. Šli jsme v parku ,směrem k nějakému jezírku. Niall mě vzal kolem pasu. ,,Nemáš zač ." Zašptal mi do ucha a předvedl jeden ze svých nejlepších úsměvů. Musela jsem se zaculit. Došli jsme k jezírku. Chvíly jsme se dívaly na vodu a pak jsme zase šli.Došli jsme k nám do hotelu. ,,Tak zatím." Řekl a naklonil se aby mě políbil.Pusa od něj byla jemná a hebká. Rozloučily jsme se a já si to rázovala k výtahu. Vyjela jsem do našeho apartmánu a našla holky které se rozvalovaly na gauči. ,,Tak co je to s váma! musíme si někam vyrazit." Zahučela jsem a jednu podruhé vytáhla na nohy.,,Fajn ale kam půjdeme?" Zeptala se otráveně Cass. Napadla mě jen jedna věc a dvojčata asi taky. ,,Nákupy." Vyhrkly společně.
...Nákupy...
*Emma*
,,Holky já si jdu vyzkoušet tohle ."Oznámila jsem holkám. Ještě že nás Maia vytáhla ven, jinak bych asi pošla nudou. Zašla jsem do jedné z kabinek a začala jsem si zkoušet věci. Měla jsem vybrané dvoje džíny jedny byly vínově červené a druhé černé ,na stehnech potrhané a béžový třpytivý svetřík a světle růžové tílko.Vyzkoušela jsem si to a všechno mi bylo ,nakonec jsem se rozhodla pro béžový svetřík a červené džíny. Holky už na mě čekaly venku,rychle jsem zaplatila a šla za holkama. ,,Tak co sis koupila?" Zeptala se Maia. Ukázala jsem jí věci a ona se na mě uznale usmála.,,Zajdeme do Starbucks?"Zeptala se Cass. No jo. ona a její karamelové latté. Došli jsme do kavárny a každá si objednala to svoje,vzali jsme si to s sebou a znovu vyrazily do nákupního centra. Upíjela jsem svoji horkou čokoládu a přitom se dívala do výloh.Holky se o něčem zaujatě bavily.Ani jsem je neposlouchala. ,,Co si myslíte o Becce ?" Zeptala se zvědavě Maia. ,,Já si myslím že je fajn, sice trochu upovídaná ale zdá se jako dobrá kamarádka." Řekla jsem s úsměvem. ,,Já si to taky myslím, hlavně musí být sakra dobrá v tanci a ve zpěvu když vyhrála první místo v semifinále." Přisvědčila mi Rose. ,,Mě připadne dobrá až nato že je kapánek vlezlá." Podotkla Cass. Maia přikývla jako že souhlasí. Všechny jsme se otočily na Charlie ,která zatím nepromluvila. ,,Charlie co si o Becce myslíš ty ?" Zeptala se Cass. ,,No ,podle toho jak o ní povídáte hezky,se mi z ní dělá ještě víc nablití ,nemám ráda lidi kteří jsou vlezlí, není to tip holky se kterou bych si rozumněla." Pronesla otráveně a dál upíjela kávu. Pokrčila jsem rameny. No co Becca je trochu vlezlá a upovídaná ale může z ní být dobrá kámoška. ,,Ale,ale my o vlku .."Načala Cass a ukázala před nás. ,,A vlk za dveřmi."Dopověděla. Podívaly jsme se tím směrem kterým ukazovala a kdo tam nestál v celé své kráse. Becca.Zrovna si prohlížela něco ve výloze nějakého obchodu a v tu chvíly si nás všimla. Zářivě se usmála a zamávala a vyrazila naším směrem. ,,Ahoj holky." Zašvitořila vesele. ,,Ahoj Becco ." Odpověděla jsem. Ostatní na ní kývly.
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...