52.Syroví vejce?!

305 16 4
                                    

*Charlie*

 ,,Charlie!" Zavolal na mě Sam. ,,Co jééé?" Zavolala jsem zpátky. ,,Asi zabijů Zayna!" Zavolal znovu.,,Co provééd?" Zavolala jsem znovu a otočila jsem další stránku u časopisu. ,,Poráží mě v simíkááách!" Zavolal Sam začala jsem se smát. Zvedla jsem se z postele a došla jsem až do obýváku. Zayn se tam válel na zemi smíchy a   Sam seděl na pohovce a naštvaně se na Zayna díval. 

,,Jak porazil?" Zeptala jsem se mezi smíchem. ,,My jsme se vsadily o to kdo bude mít víc dětí a on si klidně naklonoval trojčata!" Řekl Sam a zakabonil se. ,,A co teď musíš udělat ?" Zeptala jsem se a podívala jsem se na Zayna který chytl nový záchvat smíchu. 

,,Vypít syrový vajíčko.Ale ne jedno, tři!" Sam se chytl za hlavu a vytřeštil na mě oči.Začala jsem se smát spolu se Zaynem. ,,To není k smíchu." Urazil se můj starší brácha. ,, Za to si můžeš sám." Řekl klidně Zayn po tom co jsme se přestali smát. ,,Jasnýý." Pronesl Sam a šel do kuchyně. Se Zaynem jsme se na sebe šibalsky usmály a vyrazily jsme za ním.

Stál u naleštěné kuchyňské linky a míchal si syrové vajíčka ve sklince. Díval se na to velice znechuceně.,,Jsou tam tři?" Zeptal se podezíravě Zayn. Sam přikývl a suše polkl. ,,Tak to do sebe nalej!" Řekla jsem netrpělivě.,,Moment , skočím pro noťas a zapnu skype s ostatníma. "Vyhrkla jsem a doběhla jsem do pokoje pro notebook. Zapla jsem skype, naštěstí byly připojení protože jsme si měli volat.

,,Liame zavolej ostatní, můj bratr se chystá vypít syrový vajíčka!" Řekla jsem a Liam kývl, za chvíly seděli u notebooku všichni, odnesla jsem ho do kuchyně a postavila jsem ho tak aby viděli na Sama. ,,Tak tři dva jedna teď!" Křikla jsem a Sam začal pít, Zayn začal skandovat jeho jméno a po chvilce jsem se přidala já i ostatní. Když Sam vypil vajíčka , práskl skleničkou o stůl a vydechl. Všichni jsme zajuchali a zatleskali jsme.

,,To už nikdy neudělám!" Vyhrkl Sam a dodal: ,,To si radši naklonuju čtyřčata než abych to musel pít znovu , fůj."

,,Ne víš mňam." Zakroutila jsem očima. ,,Háhá." Podíval se na mě psměšně. Zasmáli jsme se a já se Zaynem jsme šli do pokoje ještě volat s ostaníma.Prokecali jsme celou věčnost ale já už jsem pak vyloženě usínala a tak se s nima Zayn rozloučil a notebook vypnul. Jsem vždycky hodně unavená po chemoterapiích.Lehla jsem si do postele a Zayn mě přikryl.

,,Díky." Zašeptala jsem už jen silou vlastní vůle a pak jsem usnula.......)

<-<-<-<-<-<-<-<-

*Rose*

 


Už je to týden co je Charlie se Zaynem v New Yorku. moc mi chybí a pevně doufám že se vyléčí. Díkybohu že se ta zpráva  nedostala do rukou novinářům, byl by pak velký chaos. A Charlei se nesmí stresovat. Chudák Sam, musel vypít vajíčka ale když se o něco vsadíte se Zaynem tak to je pak samozřejmým výhercem Zayn.

,,Rose ?" Řekl Liam který seděl v křesle v našem pokoji. ,,Ano?" Přešla jsem k němu a on mi podal svůj mobil. ,,Co?" Zeptala jsem se nachápavě. ,,Přečti si to." Ukázal na jeden článek ke kterému byla přiložená fotka.

,,Zdá se že přitelkyně Zayna Malika ( 22) Charlie Hawks (19)  má zdravotní potíže, každý druhý den chodí do Newyorské nemocnice. Vychází bledá a vyčerpaná, myslíme si že má velmi špatný zdravotní stav.Jedná se o rakovinu , nebo o jinou chorobu?.....

New York Media Times  

,,Do hajzlu." Zašeptala jsem a podívala jsem se na fotku, skutečně tam byla Charlie jak vychází z nemocnice celá bledá s kruhami pod očima. ,,To není možný." Řekla jsem a podala jsem mobil Liamovi který se na mě smutně koukal. ,,Řekneš to Charlie? " Zeptal se a posadil si mě na svůj klín, objala jsem ho. ,,Nevím." Zaúpěla jsem zoufale. Pohladil mě po vlasech. ,,To se nějak vyřeší neboj." zašeptal a dal mi pusu do vlasů. Přimáčkla jsem se k němu jetš víc a opřela jsem si hlavu o jeho rameno. ,,Miluju tě." Zašeptala jsem. ,,Miluju tě." Zašeptal Liam. 

<-<-<-<-<-<-<-<-<

*Charlie*

Ospale jsem otevřela oči. Dneska musím jít na chemoterapie. Povzdechla jsem si a zvedla jsem se z postele. Oblíkla jsem se , udělala jsem hygienu a dala jsem si věci do kabelky. Oblíkla jsem si můj kabátek na podzim.,, Počkej půjdu s tebou." Řekl Zayn a taky se oblíkl, vděčně jsem se na něho usmála . Chytly jsem si taxíka a věřte mi, jde to hůř než v Londýně. Tady jsou typičtí Newyorští lidi. Chytnete si taxík a oni vám ho z poděkováním vezmou. Tomu říkám čorka byznys! Naštěstí tam chodím brzo takže jsme si jednoho chytly. Dojely jsem až do nemocnice a vystoupily jsem.  Najednou mi před očima blýsklo. ,,Slečno Hawksová řeknete nám něco k tomu že chodíte do nemocnice skoro každý den?" Zeptal se jeden chtivý novinář. Zayn ho rukou odstrčil a jednou rukou mě objal kolem ramen. Rychle jsme vstoupily  do nemocnice a zamířily jsme k orrdinaci kde se konali chemoterapie. 

Zayn musel počkat na chodbě a já jsem vešla. ,,Dobrý den slečno Hawksová." Pozdravila mě milá sestřička. Posadila jsem se na lehátko a ona mi dala kapačku. Chvíly jsem tam seděla ale pak už se to prostě nedalo a já si musela lehnout. Sestra mi za čtrvt hodiny kapačku vytáhla a dala mi prášky. Snědla jsem je a zapila jsem je vodou. Bylo mi z toho špatně ale musím to dělat, no jo zabere to nějaký čas než si na to zvyknu. 

,,Tak můžete jít, nashledanou." Sestřička se usmála a otevřela mi dveře. ,,Nashledanou ." Rozloučila jsem se a ona dveře zavřela. Zayn vstal z nemocnční židličky a objal mě. ,,Je ti špatně?" Zeptal se. Zakroutila jsem hlavou. Společně jsme pak šli domů, naštěstí už tam nebyli žádní papparatzzi (Nevím jak se to píše :D ) Dojeli jsme domů, stihla jsem se akorát svlíknout a pak jsem si šla lehnout. 

Usnula jsem hned............................Blbá rakovina,....................

<-<-<-<-<-

Čaukoo lidí

Omlouvám se že je díl krátký ale nebyl čas :)

Co říkáte na vajíčkovýho Sama? :D 

Dnešní díl je special věnován @Bubli69 uzdrav se marode :** xx 

With love

 *Hazza* 

Step By Step- Dance In London |1D| Kde žijí příběhy. Začni objevovat