13.Pokoj,kytara a kalhoty !?

622 27 0
                                    

*Cassandra*

,,Emmo zajdeme do města, potřebuju to s tebou probrat. Jako ten včerejšek." Řekla jsem. ,,Ale já se o tom nechci bavit." Řekla naštvaně. ,,Emm, nebuť labuť a nech si to vysvětlit." Řekla Charlie. ,,No tak fajn."Odpověděla Emm. Vyrazily jsme ale šli jsme pomalu protože  mě pořád bolí noha. Byl krásný květnový den. Šly jsme přes park, kolem Londýnského oka. Až jsme došly do jedné kavárny. Posadily jsme se ke stolu a objednaly si kávu a zákusek.

,,Tak co mi chceš říct?" Zeptala se Emma. ,,Chci ti všechno říct o tvé pravé mámě." Opověděla jsem. ,, Tvoje pravá máma je kamarádka Sandry (Nevlastní máma Emm).Jmenuje se Ellie. Byly to spolubydlící na střední škole. Tvoje nevlastní babička brala Ellie jako vlastní dceru. Několikrát u Sandry přespávala, protože tvůj pravý děda ji znásilňoval a tvoje pravá babička umřela při autonehodě když Ellie bylo osm let. Strejda Ed, bratr Sandry je tvůj otec. To jednou když Sandra oslalvovala šesnáctiny tak  to slavila doma a tam si to  Ellie s Edem rozdali. Po devíti měsících ses narodila ty a tvoje máma se odstěhovala i s tvým dědou do Itálie. Bylo ji šesnáct a půl a nemohla se o tebe postarat tak tě dala před dveře domu kde teď bydlíš v košíku a u košíku byl dopis. Ten mám tady s sebou potom ti ho dám přečíst. Když se to Ed dozvěděl tak zcvoknul a nehchtěl tě vidět. Nikdo neví proč. Od té doby Ellie nikdo neviděl a včera se ozvala." Řekla jsem a hledala v kabelce dopis. Po chvilce sem ho našla a podala Emm. V dopise stálo:

Milá Sandro,

chci aby se postarala o Emmu. Jsem moc mladá na to abych se o ní starala a mému otci Emma vadí. Dofám že se o ní postaráš a vzkaž Edovi že ho miluju. Pozdravuj všechny doma.

S Láskou Ellie.

Když si to Emm přečetla tak začla brečet. Zaplatila jsem a šli jsme do hotelu. Když jsme byly doma tak Emma zalezla do svého pokoje, zamkla se a nechtěla vylést.

*Louis*

Sedíme v obyváku a sledujeme televizi. Najedou mi brní telefon. Cass.

,,Ahoj co potřebuješ?"

,,Ahoj já jen jestli by ste nechtěli zajít za náma. Emm nechce vylést z pokoje. Tak vem hlavně Harryho."

,,Jo dobře do deseti minut jsme tam."

,,Dobře."

,,Kluci jedu za holkama. Jestli chcete jet semnou tak můžete a Harry ty to máš poviný."

,,Proč?" Zeptal se Harry.

,,Emm nechce vylést z pokoje a Cass myslela že by si jí mohl domluvit." Odpověděl jsem.

,,Tak to ať si všichni pohnou chci tam být co nejrychleji." Řekl Harry.

*Harry*

Sedíme všichni v autě a jedeme za holkama.

,,Kluci já jsme se zamiloval." Řekl Zayn.

,,Do koho?" Zeptal se Liam.

,,Do Charlie."Odpověděl Zayn.

,,Však víš co říkala Maia." Řekl Niall.

,,Jo vím." Řekl smutně Zayn.

,,Jsme tady." Zakřičel Louis.

,,To by jsme zjístili i bez tebe." Řekl jsem.

Vyjeli jsme výtahem nahoru. Zazvonil jsem. Otevřela Rose která se hned vrhla Liamovi kolem krku.Já to ale ignoroval a hned jsem letěl ke dveřím kde byla zamčená Emma. ,,Emm otevři tady Harry."Řekl jsem.

*Emma*

Sedím na posteli a brnkám na kytaru.Proč mi to neřekly dřív? Proč mě mudsel potkat takový osud? Proč? Ptala jsem se sama sebe.,,Emm otevři tady Harry." Slyšela jsem ode dveří. Ten tady ještě scházel. Chtěla jsem si o všem povikládat s ním ale teď ne.

,,Jdi prič Harry." Řekla jsem se slzami v očích. ,,Nepůjdu dokud neotevřeš. Já mám času dost a pokud neotevřeš tak si u dveří udělám místo a klidně tu aj přespím. Budu čekat tak dlouho dokud neuslyšim cvaknutí zámku." Řekl. Nechci aby spal na zemi. Vstala jsem a otevřela dveře. Harry se hned nakvartýroval na moji postel a já zavřela a zamkla.

,,Tak povídej." Řekl Harry.  ,,Jsem adoptovaná to už víš. Moje matka se jmenuje Ellie a žije v Itálii. Můj otec je můj strejda, teda mého otce jsem měla za mého strejdu. Vyděla jsem ho jen 5x za život. Takže ho moc neznám. Mámě bylo osm když jí máma umřela při autonehodě. Můj děda ji znásilňoval. Když jsem se narodila bylo ji šesnáct a půl a nechala mě před dveřmi kde teď bydlím s mojí nevlastní mámou.Tak a už to víš." Řekl jsem a začala brečet. ,,Nebreč." Řekl Harry a obejmul mě. Bylo mi tak dobře když mě objímal. Nadechla jsem se jeho vůně a myslela si že jsem v sedmém nebi. Po chvile se odtáhl a zeptal se mě. ,,Můžu tě políbit?" ,,Harr..." Ani jsem to nedořekla a už jsem cítila ty jeho měkké rty. Bylo to tak ůžasné. POČKAT! CO? Rychle jsem se odtáhla a dívala se na Harryho.,,Omlouvám se já nechtěl." Vylezlo z něho. ,,To nevadí." Řekla jsem. CO! jak jsem to mohla říct. Co se to se mnou děje?

,,Harry?"

,,No"

,,Já sem si řekla že bych vám všem zazpívala a při tom hrála na kytaru."

,,To je dobrý nápad." Řekl a rozzářili se mu oči.

Šla jsem si pro kytaru která byla v rohu pokoje a zaregistrovala jsem ja se na mě Harry dívá s otevřenou pusou a při tom slintá.

,,Harry? Co je na mě tak zajímavého? Zeptala jsem se ho. ,,Ty se ještě ptáš? Se na sebe podívej si tu jenom v tričku a v kalhotkách. A ani nevíš jak jsem nadrženej." Řekl. Až pak jsem si uvědomila že nemám kalhoty. Hned jsemu tíkala ke kufru ze kterého jem vytáhla tepláky. ,,Promiň já zapoměla že nemám kalhoty." Řekla jsem. ,,Za to se neomlouvej. Asi bych k vám měl chodit často a ty by si měla často zapomínat že nemáš kalhoty." Řekl a začal se smát. ,,Harrolde! Ty nadržený prase!" Vykřikla jsem a pak jsem se začala smát. Smáli jsme se oba.

Sedla jsem si na postel a začala jsem brnkat a zpívat nějakou písničku. Když jsem dohrála tak Harry začal tleska. ,,Nemusel jsi tleskat." Podotkla jsem. ,,Ale já musel." Řekl. ,,Tak jdem." Zeptal se.

Vyšli jsme z pokoje a šli do obývaku. Přišla jsem a kluci se zvedli a obejmuli mě. ,,Kluci vždyť to nemuselo být." Řekla jsem. ,,Ale muselo."Řekl Louis. ,,Chtěla jsm vám zazpívat.Konečně jsem se rozhodla to udělám."Řekla jsem . Sedla jsem si do křesla a zpívla. Když jsem dozpívala tak všichni začali tleskat. Konečně mi po dlouhé době spadl káme ze srdce. ,,Lidi nemáte hlad." Řekli na vzájem Niall a Maia. ,,Objednáme si čínu." Řekl Harry a všichni přikývli.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Teďka máme s Hazzou prázdniny takže by sme měli přidávat víc dílu. Co si myslíte o Emm a její mámě? Pište do komentářů.

*Niallerka*

Step By Step- Dance In London |1D| Kde žijí příběhy. Začni objevovat