*Emma*
Se zvláštním pocitem jsem vystupovala z letadla. Před letištěm na mě už čekala Ellie. ,,Ahoj Emmo." Přivítala mě objetím. ,,Ahoj." Naložila jsem kufr dozadu do kufru auta. Sedla jsem si na stranu spolujezdce a zapásala jsem se.Pomalu jsme vyjeli k našemu domu. Po chvilce trapného ,tíživého ticha Ellie konečně promluvila.,,Tak co , těšíš se do školy?" Zeptala se když zastavila na červenou. ,,Jo celkem jo ale přece jen budu studovat na dálku." Pokrčila jsem rameny. Ellie se usmála a zatočila do ulice kde jsme bydleli. Přijely jsme před velký dům a já jsem byla ráda že jsem zase doma.Vytáhla jsem kufr z kufru (Všimly jste si jak divně to zní? :,D ) Odemkla jsem dveře a Ellie šla hned za mnou.,,Jdi si vybalit , jdu něco uvařit, určitě ti vyhládlo." Pohladila mě po rameni a odešla do kuchyně.
Otevřela jsem dveře do mého známého pokoje. Po týdnu se sem vracím a furt jsem ohromená jeho krásou. Postavila jsem kufr na zem a sedla jsem si na postel. Do pokoje náhle vtrhla Ellie. ,,Emm, chtěla jsem ti něco dát." Došla ke mě s balíčkem. ,,Je to pro první den školy." Podala mi ho a já jsem ho opatrně rozbalila. ,,Páni Ellie ten je skvělej!" Vypískla jsem nadšeně , uvnitř byl zbrusu nový Vans batoh , nedokázala jsem ho popsat ale je úžasný. (viz. média) ,,Jsem ráda že máš radost." ,,Mám a velkou, miluju značku Vans ." Uculila jsem se. ,,Já vím a už jsem ti koupila všechny učebnice a nějaký diář a sešity." Ukázala na můj bílý stůl. ,,Musím dodělat večeři ,zavolám tě." S úsměvem odešla. Koukla jsem se a stůl a tam byla hromada učebnic. Vykulila jsem oči a přešla jsem ke stolu. Biologie , architektura, francoužtina, matematika, dějepis, zeměpis, fyzika.Povzdechla jsem si ale pro mé potěšení jsem zjistila že tam je i hudebka a španělština. Usmála jsem se a vzala jsem do ruky rozvrh který tam taky ležel. Zítra jsem měla první hodinu dějepis , druhou španělštinu a pak už jsem to nečetla.
Potom jsem si do nového batohu naskládala potřebné učebnice a sešity i s diářem a přidala jsem malé pouzdro s pár propiskami.To bude stačit. Koukla jsem se na mobila zjistila jsem že je půl šestý večer, vytočila jsem Cassiino číslo a ta to hned po prvním zvonení zvedla.
,,Ahoj Emm."
,,Ahoj Cass, jak se máte?"
,,Mám tě na repráčku , všichni tě slyšíme, máme se dobře ale je nám po tobě smutno , zvlášť Harrymu , Jo stráášně moc ." Slyšela jsem Harryho a musela jsem se zasmát.
,,Taky mi všichni chybíte a ty taky Hazzouši."
,,Tak co ty a Ellie ?"
,,Jo v pohodě dala mi nový Vans batoh do školy."
,,Nemůžeme se dočkat až přijedeš !" Slyšela jsem odněkud Zayna. Uculila jsem se.
,,Třeba zítra si můžeme zaskypovat jestli chcete ."
,,Jasně třeba stejný čas jak teď." ,,Emmo! večeře !" Zavolala Ellie.
,,Už musím jít mějte se pa."
,,Ahooj!" Křikly všichni společně a Cass to típla. Usmála jsem se a vyrazila jsem dolů. Přišla jsem do kuchyně kde už to hezky vonělo. ,,Špagety alá Ellie." zahlaholila vesele Ellie. Nandala my talíř špaget a já jsem se s chutí dala do jídla. Když jsem dojedla umyla jsem si po osbě talíř a řekla jsem Ellie že si půjdu lehnout. Kývla a já jsem šla do pokoje.
V koupelně jsem si dala rychlou sprchu, umyla jsem si vlasy a pak už jsem zalezla do postele.
------------------------------------------------------------------------------------------------
,,Emm vstávej jdeš do školy." Poznala jsem Elliin hlas. ,,Už ještě né." Zabručela jsem do polštáře. Ucítila jsem chlad na mých nohou. ,,Vstáň nebo ti nedám peřinu. " Ušklíbla se. Neochotně jsem se posadila. ,,Stejně mi už pak k ničemu nebude." Zamumlala jsem. Odešla jsem do koupelny a umyla jsem si obličej a vyčistila jsem si zuby. Nanesla jsem trochu korektoru na kruhy pod očima a na nedostatky, nechtěla jsem vypadat jak vosková figurína a tak jsem si nedala makeup. Jen jsem si dala pudr a lehkou tvářenku. Řasenka a tenké linky a byla jsem hotová.
Na sebe jsem si oblékla obyčejné džíny a květovaný top na ramínkách. Obula jsem si černé páskové sandálky. Vlasy jsem si spletla do volného copu a byla jsem hotová. Na záda jsem si hodila batoh a šla jsem dolů.
,,Tady jsi chceš odvézt?" Usmála se na mě Elli u dveří. ,,Jasně." Přikývla jsem nervózně.Nasedli jsme do auta a připásaly jsme se. ,,Jsi nervózní?" Zeptala se v půlce cesty. ,,Jo kapku." Přiznala jsem se. ,, To přejde určitě si najdeš kamarády." Ujistila mě a najednou zastavila. ,,Tak už jsme tady. ů Kývla hlavou směrem k velké budově. ,,Tak fajn, měj se." Zakoktala jsem a vystoupila jsem z auta. Nastartovala a ještě mi zamávala , taky jsem jí zamávala a otočila jsem se směrem ke škole.
Stálo před ní spousta lidí. Vyšla jsem ke dveřím budovy ale najednou do mě někdo narazil. ,,Jejda promiň, jsem strašná nešika." Zamumlala nějaká holka. Obě dvě jsme seděli na zemi a když jsme si to uvědomily začali jsme se smát. Pomohla jsem jí vstát a ona se na mě děkovně usmála . Byl celkem hezká měla dlouhé hnědé vlasy a upřímně hnědé oči. Jen se neukvapuj ! Víš jak to dopadlo s Rebeccou!
,,Jsem Amber Chestrová a ty?" Zeptala se nervózně. ,,Emma Stinson." Představila jsem se jí a ona ztuhla. ,,Ty jsi vážně ta Emma Stinson?" Vykulila na mě oči. Až teď mi došlo co tím myslí. ,,Jo už to tak bude." Povzdechla jsem si. ,,Páni ." Vydechla nevěřícně. ,,Amber kde si byla ?" Přišel k nám nějaký kluk asi její přítel. ,,No šla jsem na hodinu dějepisu když jsem omylem vrazila tady do Emmy." Sklopila hlavu a začervenala se , asi se jí to stává často. Teď kluk pohlédl na mě a prohlédl si mě. Pak napřáhl ruku. ,,Jsem Will." Usmál se. ,,Emma." Potřásla jsem mu rukou. ,,Někoho mi připomínáš víš." Zamračil se jakže přemýšlí. ,,Ano Wille je to ona , ta Emma Stinson." Amber protočila oči.,,No teda , ty jsi ta ze skupiny Step By Step? " Zdvyhl obočí. Přikývla jsem. ,,Tak to je hustý." ,,Ale moc to tady nikomu neříkejte jo? Nemám moc ráda kydž mě někdo fotí a tak." Poprosila jsem je. Oba přikývli. ,,Ehm nevíte kde ja tady učebna dějepisu?" Zeptala jsem se. ,,Já mám taky děják můžeme jít spolu, bohužel Will má biologii, už je ve druháku." Vyhrkla Amber . ,,Tak se mějte holky." Usmál se a dal Amber pusu na líčko. Takže spolu chodí. Amber se začervenala potom co Will odešel.
,,Sekne vám to spolu ." Mrkla jsem na ni a následovala jí na první hodinu. ,,Děkuju, jsme spolu už čtyři měsíce." Zase se začervenala. Došli jsme do učebny kde už sedělo pár lidí. Pár se jich na mě zaraženě podívalo ale pak si zase hleděli svého. Potom už začala hodina, dějepis mám celkem ráda takýe to pro mě nebyla taková nuda. No , a zbytek vyučování uběhlo docela dobře.
---------------------------
Vyšla jsem před školu sama , Amber byla na obědě s Willem a já jsem se domluvila s Ellie že pro mě přijede. Za chvíly už jsem viděla její černé nablýskné auto a rychle jsem do něho nasedla. Cestou domů se mě vyptávala jak jsem se měla. Klasika. Hned jak jsme přijely domů zapla jsem svůj notebook a zapla jsem skype a volala jsem si s ostatníma.Mě stačilo i to že jsem je viděla na obrazovce a byla jsem za to ráda. Povídaly jsme si až do devíti ale pak už jsem musela jít.
Smutně jsem zaklapla notebook a šla jsem se osprchovat. Dnešek byl náročný takže hned jak jsem si lehla do mé měkké postele byla jsem rázem ten tam..................................
--------------------------------------------
Bonjourné lovers :3
Přidávám nový díl tak dozfám že se vám líbí :)))
<Co říkáte na Amber a Willa ?
< Líbí se vám ten batoh ? mě jo :3
Jsem ohromená že už jsme s Niallerkou napsaly čtyřicátý díl =OOO
Loučím se a mám vás ráda , budeme rádi za každé votes a taky za komentáře :3
Hazza
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...