*Maia*
Pomalu jsem otevřela oči. Na to že je podzim, slunce ráno dost svítí. Chtěla jsem vstát z postele ale Niallova paže která byla okolo mého boku, upevnila stisk.Usmála jsem se a otočila jsem se čelem k němu. Díval se na mě.
,,Dobré ráno." Zašeptala jsem . ,,S tebou je vždycky dobrý." Usmál se a dal mi pusu.Sladkou jako lízátko s jablečnou příchutí.,,Miluju tě." Řekl a já jsem se začervenala. ,,Já tebe víc." Špitla jsem. ,,Já tebe nejvíc." Opáčil a přitiskl si mě k sobě ještě pevněji.Je mi s Niallem strašně dobře.Po chvilce jsme se od sebe odtáhli a já jsem šla do koupelny.Vyčistila jsem si zuby a lehce jsem se namalovala. Vlasy jsem si rozpustila a šla jsem zpátky do pokoje.
Niall už seděl na posteli oblečený a skláněl se nad mobilem.Nevěřícně kroutil hlavou.
,,Co se děje?" Zeptala jsem se a přisedla jsem k němu. Ukázal mi mobil a já jsem si přečetla co tam stálo.
Všichni víme že mladičká Charllote Hawks má potíže se zdravím.Ale jejího přítele Zayna Malika z nejznámější boyband One Direction, to ovšem nezajímá. Zatímco je Charlie nemocná a trápí se, tak on chodí na večeře s pěknými modelkami. Viděli jsme ho včera večer v Newyorské nóbl restauraci Chef´s Table v Brooklynu.K mladé ruské modelce Natalii Vodianové se docela měl. Co ho vedlo k nevěře k přítelkyni, její nemoc?......
Podala jsem mu zpátky mobil. ,,Co si o sobě ty média myslí, Zayn tu byl celý večer s námi!" Řekla jsem naštvaně.Niall zamyšleně seděl ale pak se zvedl.
,,To nebyl Zayn!" Vyhrkl. Nechápavě jsem se na něj podívala. ,,Vždyť byl na tý fotce Nialle, kdo by to měl být, vosková figurína?"
,,Borhan." (hledala jsem asi hodinu jak se jmenuje takže nevím jestli je to správné jméno)
,,Kdo?" Zeptala jsem se čím dál tím víc nechápavě.
,,Jeho bratranec Borhan, jsou si dost podobní." Řekl Niall a už běžel pryč z pokoje, vyběhla jsem za ním v pyžamu. Super.Zayn už seděl v kuchyni a pil džus.
,,Zayne není tohle....." Nialla zarazila Zaynova ruka která ho zadržela v mluvení.
,,Ano je to Borhan." Řekl klidně a přešel k ledničce. Niall tam jen zaraženě stál. ,,Ty už to víš?" Zeptal se pomalu.
,,Nialle, nežiju v jeskyni, mám mobil i internet." Povzdechl si Zayn a já jsem se uchechtla.Najednou jsem dostala hlad. Přešla jsem k ledničce a vytáhla jsem z ní mrkev. ,,Ne-e to nedělej Louis tě pohřbí zaživa jestli mu sníš poslední mrkev." Varoval mě Zayn. ,,To se nedají na Manhattnu koupit mrkve?" zeptala jsem se. ,,Schání se tu těžko, převládají tu fastfoody." Zakroutila jsem očima a mrkev jsem vrátila do ledničky. Vytáhla jsem místo ní mlíko. Nalila jsem ho do misky a přidala jsem čokoládové cereálie. V klidu jsem se najedla a pak jsem misku dala do myčky.
V pokoji jsem na sebe hodila džíny a nějaké bílé tričko se sovou.Vrátila jsem se do obýváku kde už seděl Niall, Zayn a Liam s Rose. ,,Kde jsou ostatní?" Zeptala jsem se a sedla jsem si vedle Nialla.,,Cass s Louim jeli na ultrazvuk a vzali s sebou i Charlie , která má dneska chemoterapie." Oznámil mi Liam a dál se koukal na televizi kde zrovna běželo The perks of being a wallflower. (Ten kdo stojí v koutě :33 I love this movie).
,,Mám chuť na popcorn , ale sladký." Zakňourala jsem.Niall přikývl a tázavě jsme se oba podívali na Liama. Ten na nás otočil hlavu a nadhodil takový ten otravný pohled alá děláte si ze mě prdel?! Nepřestali jsme se na něj hipnoticky dívat a tak nakonec povzdechl a zvedl se z gauče. Rose jen seděla na gauči a hipnotizovala televizi jako my před chvílí Liama.,,Tak fájn jdu vám udělat popcorn." Řekl otráveně a pak rychle dodal: ,,Sláádkej." Předvedl můj hlas, se smíchem jsem po něm hodila polštář, zatímco se Niall válel po zemi smíchy. Když Liam zmizel v kuchyni zahloubali jsme se do filmu.Za chvíly už jsem slyšela sladkou vůni karamelu. Hmm, takže karamelový popcorn, to si nechám líbit.
,,Tady to je madam." Řekl Liam britským přízvukem a položil přede mě plnou mísu popcornu. A jak jsem říkala, byl karamelový.S chutí jsem si jeden hodila do pusy a pak jsem přikývla. ,,Výborně Jamesi." Řekla jsem stejným přízvukem a Niall který se už uklidnil se začal znovu smát a tentokrát i Rose s Liamem. Takhle jsme se tam smáli asi pět minut ale pak jsem si vzpoměla kvůli čemu se smějeme a hned jsem si zaplnila pusu popcornem.
O chvilku později film skončil a my jsme to přepli na American Horor Story: coven. Byla jsem počuráná strachy a tiskla jsem se k Niallovi. Cass a spol, stále nikde. Sam je dneska v práci a tak máme byt pro sebe.
Zrovna na obrazovce běžela nějaká strašidelná scéna a mě se strachy převaloval ten popcorn v žaludku.
,,BÁÁÁÁFFF!!" Vykřikl někdo najednou za námi a já jsem začala s Rose ječet. Otočila jsem se a za námi stál..........................................
Hi sis :o)
Kdo si myslíte že tam bude stát? muhehehe :DD Už jste překonali 4.1K moc děkujeme !! :3 <3
Dnešní díl jsem psala s grácií a se spoustou "mého humoru " :DD Taky si myslíte že je Maia moc krásná ( viz.fotka) ?? já jo má krásný vlasy :OO :33 :DD
Omlouvám se jestli najdete chyby nekontroluju to :DD
I like you sis :**
*Hazza*
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...