Ik word wakker door het voelen van nattigheid en koude metaal op mijn schouder.
Langzaam doe ik mijn ogen open en ik begin een beetje heen en weer te schuiven om plaats te hebben, want het lijkt erop dat ik omsingeld ben door een arm van een gorilla.
Ik voel geen nattigheid meer op mijn schouder, maar wel op mijn nek en langzaam naar beneden toe.
God, wat is deze gast bezig?
Als hij me probeert te verleiden, dan lukt het hem zeker.Zijn warme, natte lippen met zijn koude lippiercing op mijn zachte huid doet me huiveren.
Zijn koude lippiercing voelt zo goed op mijn warme huid, dat ik me inhoud om niet te kreunen.
Hij trekt me dichter tegen zich aan en ik voel zijn harde achter me aandrukken. Dit betekent dat hij al langer in gedachten is verzonken aangezien hij zo opgewonden is.
Zijn vingertopjes gaan langzaam over mijn buik naar mijn gevoeligste plekje. Mijn lichaam trilt onder zijn armen, onder zijn aanrakingen.
Wanneer hij bij mijn slipje aankomt, pakt hij het randje vast en gaat erover strijken. Hij gaat het nog altijd niet binnen en dat irriteert me een beetje.
Ik zwijg, mijn keel voelt zo droog aan, dat ik niks kan uitbrengen. Mijn verstandige verstand vertelt me om hem te stoppen, maar het lukt niet.
Mijn lichaam verlangt vreselijk naar zijn aanrakingen die me een geweldige hoogtepunt zouden kunnen geven.
Eindelijk gaat hij mijn slipje binnen en ik kan een luide kreun niet tegenhouden. Dat geeft hem meer moed en hij strijkt over mijn al middels natte plekje.
"Al zo nat?" vraagt hij met een ochtendstem. Zijn stem is zo mannelijk dat het me natter maakt. Mijn wangen kleuren zich rood en ik ben blij dat hij mijn gezicht niet kan zien.
Hij steekt langzaam een vinger in me en blijft een paar seconden in me waarna hij weer terug eruit gaat. Hij gaat weer naar binnen, maar nu met twee vingers. Een luide kreun ontsnapt mijn lippen.
Hij blijft in me en draait cirkels met zijn duim met mijn clitoris. Hemel, God, het voelt zo geweldig.
Ik voel iets onderaan mijn buik ontstaan en als hij zo verder zou doen, weet ik ook hoe het zou eindigen: ik zou geduwd worden van een hoge berg in de wolken.
"Ste..." Mijn stemt sterft weg bij het voelen van drie vingers in me. Ik knijp mijn ogen dicht en laat het heerlijke gevoel me overnemen.
Ritmisch gaat hij in en uit me, terwijl hij nog altijd met mijn clitoris speelt.
Ik laat me helemaal over aan hem. Ik laat hem doen wat hij wilt. Hem laten doen wat me plezier geeft.
Hij gaat ook door met natte kusjes te zetten.
Wanneer hij aankomt bij mijn haren, die achter mijn rug een muur tussen ons zijn, pakt hij ze vast om het vervolgens naar voor, over mijn schouders op mijn borsten te leggen.
JE LEEST
Badboys badgirl 1 en 2
Romance"Weet je hoe graag ik naar je verlang terwijl mijn geur nog op je is?" Dat zijn de woorden die mijn hele lichaam in vuur steken, terwijl zijn ogen over mijn lichaam glijden. De duivel en de engel. Twee tegengestelde geesten. Toch is dat geen reden...