De vloeistof glijdt van mijn tepel tot langs mijn borsten. Stephen's ogen die bliksem in zich lijken te hebben, zijn nog altijd gericht op mijn borsten.
God, wat maakt zijn blik me toch opgewonden.
Eindelijk geeft hij mijn borsten de aandacht, waarop ze wachtten, en hij neemt mijn rechtertepel tussen zijn tanden.Hij begint eraan te zuigen en trekken en mijn ogen rollen zich naar achter.
Hij kreunt zacht goedkeurend en likt de vloeistof helemaal van mijn tepel. Hij bijt nogmaals in mijn tepel en mijn handen haken zich aan zijn haren.
Hij rolt mijn tepel tussen zijn tanden en zuigt er weer aan. Telkens als zijn tongpiercing mijn tepel aanraakt, duw ik zijn gezicht meer tegen me aan en ik weet dat hij zo moeilijker ademt.
Hij gaat likkend van mijn tepel naar onder. Hij likt de plakkerige vloeistof op een rustige manier. Het is zo sensueel alsof ik elk moment kan openbarsten van het gevoel in me.
Hij gebruikt nu express zijn tongpiercing aangezien hij weet wat dat met me doet en hij wekt mijn eerste kreun op.
Zijn hand gaat naar mijn andere tepel om het ook de nodige aandacht te geven. Hij knijpt en trekt eraan net zoals hij het gedaan heeft bij de andere. Het doet pijn, maar het is een zoete pijn waar je naar verlangt.
Wanneer alles ongeveer proper door hem gelikt is, kijkt hij mijn lippen aan en slaat dan de zijne erop.
Ik proef direct de rode wijn, maar het proeven van zijn lippen maakt het vele keren beter en het weten dat het op mijn borsten heeft gezeten, is de smaak niet te beschrijven.
Mijn handen gaan naar zijn nek en ik begin het zachtjes te masseren waardoor ik een kreun van hem krijg. Hij haalt zijn lippen weg van de mijne en kijkt me diep in mijn ogen aan. Ik laat me overspoeld worden door zijn lichtbruine irissen en begin eraan te genieten.
Hij likt zijn lippen, maar ik zie dichtbij zijn kin, onder zijn lip, nog donkerrood. Ik breng zijn gezicht naar me toe en lik rustig met mijn tong de geplakte vloeistof weg.
Hij knijpt in mijn linkertepel en ik kreun weer.
Ik kijk hem op een manier aan waarvan ik zeker ben dat het hem overhoop haalt en zeg uitdagend: "Hoe was de combinatie van donkerbruin en rood, zoals je gedacht had?"
Zijn ogen worden donkerder in de nacht en hij schudt snel zijn hoofd.
"Het was heerlijk. Nu weet ik hoe ik mijn wijn moet drinken," zijn hand glijdt naar mijn gevoeligste plek toe en raakt mijn venusheuvel boven mijn kleed waardoor ik mijn adem inhoud, "maar ik zou het graag ergens anders willen proberen."
Ik adem niet meer in en slik moeilijk. Daar gaat de durvende Annebelle, denk ik.
"Maar een andere keer", jammert hij en staat daarna op.
JE LEEST
Badboys badgirl 1 en 2
Romance"Weet je hoe graag ik naar je verlang terwijl mijn geur nog op je is?" Dat zijn de woorden die mijn hele lichaam in vuur steken, terwijl zijn ogen over mijn lichaam glijden. De duivel en de engel. Twee tegengestelde geesten. Toch is dat geen reden...