Hoofdstuk 45

556 10 0
                                    

"Doe een wens!" schreeuw ik vrolijk naar Caroline

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Doe een wens!" schreeuw ik vrolijk naar Caroline.

We zitten in de living van het huis en Caroline gaat nu haar negentien kaarsen uitblazen.

Er zijn best veel mensen aanwezig op het feest, maar ik ken de helft of meer zelfs niet.

Caroline blaast in een keer haar kaarsen uit en ik begin te springen met mijn handen klappend.

"Yahoe! Groot meisje!" roep ik, terwijl Caroline haar cadeaus van iedereen krijgt en openmaakt.

Ik heb mijn cadeau voor het feest gegeven. Ik heb haar een gouden ketting gekocht, waaraan een klepje hangt. Als je het klepje openmaakt, zie je een foto van ons tweeën, toen we een ijs aten en boven op het klepje is de datum, wanneer we elkaar ontmoet hebben, gegraveerd.

Ik gooi mijn armen in de lucht en begin verder te springen, dansen op het ritme van de muziek tussen de andere dansende mensen.

Ben ik dronken?

Jazeker!

Ik voel een arm rond mijn middel en dan paar zachte lippen op mijn brandende hals.

"Je bent zo dronken, Bellatje." Ik glimlach en draai me naar Stephen om die me met donkere ogen aankijkt.

"Vind je dat zo, meneer James?" Hij klemt zijn kaken op elkaar, want op de één of andere manier windt het hem op als ik hem met zijn achternaam noem.

Ik draai me terug om en plak mijn achterkant tegen hem aan. Ik voel zijn harde tegen me en dat geeft me moed om verder te doen waarmee ik bezig was.

Ik begin tegen hem te wrijven en pak zijn hoofd vanachter vast en breng het terug naar mijn hals.

Terwijl hij mijn hals likkend kust, beweeg ik langzamer van onder naar boven.

Hij slaat zijn beide armen om me en trekt me hard tegen zich aan.

Hij bijt in mijn huid en ik kreun zachtjes. Ik duw mijn achterste verder tegen zijn harde en nu is het zijn beurt om te kreunen.

Hij draait me om en slaat onmiddellijk zijn lippen op de mijne en neemt me mijn adem.

Terwijl zijn handen over mijn blote rug strijken en mijn achterwerk martelen door het te knijpen, kus ik hem gepassioneerd waarna de kus snel slordig wordt.

Ik ontmoet zijn tongpiercing en rol het zoals mijn gewoonte met mijn tong.

Mijn handen gaan van zijn nek naar zijn brede schouders, terwijl ik hem ook nog dichter probeer te trekken.

Wanneer hij hard in mijn kont knijp, neem ik zijn onderlip tussen mijn tanden en trek eraan.
Ik bijt er meerdere keren in en zuig eraan terwijl ik hem verleid.

Ik voel zijn harde nu mijn onderbuik raken en God wat doet het me verlangen naar hem.

"Ik heb je nu nodig", hijg ik tussen het kussen door.

Badboys badgirl 1 en 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu