"Een tweeling?!"
Ik kijk naar Caroline en glimlach.
"Ja", zegt Stephen in mijn plaats, omdat mijn mond vol zit met voedsel.
"Jullie gaan ons inhalen", zegt Kane aan de tafel en strijkt kort over mijn hand die op de tafel ligt.
"Tuurlijk," zegt Stephen, "volgende keer gaan we ook een tweeling hebben, zo hebben we vier kinderen."
Het eten in mijn mond haakt zich verder vast in mijn keel.
Ik begin te hoesten, terwijl ik adem zoek."Drink", zegt Stephen en legt zijn hand op mijn rug. Hij geeft me water en ik begin langzaam te drinken.
Ik leg mijn adem onder controle en werp dan een blik op Stephen. Hij glimlacht scheef.
"Ik wil minstens vier kinderen", zegt Stephen en iedereen aan tafel begint te lachen.
"Papie", hoor ik iemand en kijk langs me naar Marseille die aan Stephen's arm trekt.
"Ik ben papie", hoor ik Kane jaloers zeggen en Caroline en ik beginnen te lachen.
"Stephie", verbetert Marseille zich.
Stephen lacht en graaft zijn neus tussen de haren van Marseille en neemt haar geur op.
Ze kijkt naar mij en glimlacht dan naar me. Ze kijkt naar mijn buik en wijst het aan.
"Jij bent dik?" vraagt ze en iedereen lacht luidop. Stephen neemt haar neus vast en knijpt er zacht in.
"Nee, Marseille, ze is zwanger."
Haar mond vormt een O en ze knikt.
"Meisje?" Ik schud mijn hoofd.
"Jongen?" vraagt ze droevig.
"Meisje en jongen", zeg ik zacht en leun naar voor om haar wang aan te raken.
Ze fronst met haar dunne wenkbrauwen en kijkt me niet begrijpend aan.
"Er zitten twee baby's in haar buik, Marseille", spreekt Caroline.
"Ik ga spelen met meisje!" Ze klapt met haar handen.
Marseille lacht luidop en wiebelt dan met haar heupen om uit Stephen's armen vrij te komen. Stephen laat haar los en ze loopt weer naar de tv toe.
"Eet verder", zegt Stephen mij aankijkend met een commanderende stem.
Ik neem nog een hap en leg dan mijn vork neer. Hij werpt me een boze blik toe, maar ik negeer het en drink van mijn glas water.
"Hij wilt weer in contact komen", zegt Kane.
Caroline en ik snappen hem niet en kijken hem aan. Kane kijkt Stephen aan en Stephen kijkt hem boos aan.
"Wie wilt in contact komen?" vraagt Caroline.
"Niemand!" zegt Stephen roepend. Ik frons weer verder en vraag nieuwsgierig: "Wie?"
JE LEEST
Badboys badgirl 1 en 2
Romance"Weet je hoe graag ik naar je verlang terwijl mijn geur nog op je is?" Dat zijn de woorden die mijn hele lichaam in vuur steken, terwijl zijn ogen over mijn lichaam glijden. De duivel en de engel. Twee tegengestelde geesten. Toch is dat geen reden...