Ik word wakker door het voelen van iets hards onder me. Ik begin zachtjes te bewegen om het weg te krijgen, maar het lukt niet echt.
"Stop met bewegen, voordat ik me niet kan inhouden."
Ik stop met bewegen bij het horen van de stem. Dan pas realiseer ik me waarop ik zit: op Stephen.Ik doe langzaam mijn ogen open.
De zon verwelkomt me met zijn warmte en lichtstralen.Ik kijk op en zie Stephen van bovenop naar me kijken. Dan kijk ik naar onder en zie dan dat we allebei naakt zijn en ik precies op hem zit.
Ik voel mijn wangen zich verkleuren.
Stephen geeft mij zijn glimlach waarop ik verliefd ben en kust dan mijn neus."Grappig dat je nu verlegen wordt, terwijl je gisteren me vroeg je harder te nemen."
Ik sla hem recht op zijn borstkas waardoor hij hoest. Hij neemt mijn pols vast en brengt het naar zijn lippen waarna hij de binnenzijde ervan kust.
Binnen in me zijn honderden cellen aan het dansen van blijdschap.
Terwijl ik met mijn wijsvinger sensueel over de randen van zijn sixpack ga, kus ik zijn tepel met zijn piercing.
Ik neem het in mijn mond en begin eraan te zuigen, net zoals hij het met mij had gedaan. Zijn piercing neem ik tussen mijn tanden en trek eraan.
Plotseling bevind ik mezelf onder hem.
"Je bent gevaarlijk bezig, Bellatje", fluistert hij, terwijl hij over mijn wang strijkt met zijn neus.
Ik kijk hem uitdagend aan en terwijl ik in zijn spierblokjes knijp, zeg ik: "Hmm, wat dan?"
"Dan doe ik de ideeën die gisteren opkwamen bij me toen je bovenop me bewoog."
"Wat mogen de ideeën wel zijn?" vraag ik het spel met hem meespelend.
Net wanneer ik zijn harde die mijn onderbuik raakt, wil nemen, horen we zijn gsm afgaan.
Hij kijkt me aan en ik kijk hem aan.
Ik knik, zodat hij moet opnemen.Hij zucht en geeft me rap een kus op mijn mond en staat dan op.
Hij zoekt naar zijn broek die voor het bed ligt en haalt zijn gsm eruit. Hij kijkt me snel aan en neemt het dan op. Hij stopt het tussen zijn oor en schouder waarna hij zijn onderbroek neemt en het aandoet.
Mijn ogen vallen op de kratsen op zijn borstkas en ik krijg de herinneringen terug, wanneer ik ze had gemaakt. Ik glimlach en laat mijn hoofd vallen in het kussen. Stephen loopt naar de deur en ik kijk naar zijn scherpe rugspieren.
Hij praat verder bij de deur en kijkt af en toe naar me met een knipoog.
Ik draai mijn rug naar hem om en kijk de lucht in. Het ziet er prachtig uit: helderblauw met witte wolken.
JE LEEST
Badboys badgirl 1 en 2
Romance"Weet je hoe graag ik naar je verlang terwijl mijn geur nog op je is?" Dat zijn de woorden die mijn hele lichaam in vuur steken, terwijl zijn ogen over mijn lichaam glijden. De duivel en de engel. Twee tegengestelde geesten. Toch is dat geen reden...