Hoofdstuk 38

657 11 2
                                    

Langzaam bewegen onze lippen over elkaar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Langzaam bewegen onze lippen over elkaar.
Stephen's lippiercing voelt zoals altijd heerlijk en verfrissend aan.

Ik strijk met mijn tong over zijn onderlip, zodat hij het open doet, maar ik krijg niet mijn gewilde reactie. Ik breng mijn handen naar zijn blote nek en graaf mijn nagels erin.

Hij gromt tegen mijn lippen en ik ga eindelijk zijn mond binnen. Ik proef sigaret en mint smaak. Heerlijk. Ik bedoel de combinatie is te verdragen.

Ik graaf mijn nagels dieper in zijn nek en hij brengt zijn handen naar mijn achterste. Hij trekt me naar zich toe en nu plakken we tegen elkaar, terwijl ik hier op de tafel zit met mijn benen rondom zijn middel.

Ik laat mijn handen langzaam van achter naar zijn haren gaan en begin er doorheen te gaan.
Hij bijt zachtjes op mijn bovenlip en ik speel met zijn koude, metalen tongpiercing.

Wanneer hij wat harder bijt op mijn bovenlip, trek ik van onder aan zijn kleine haren om hem een beetje pijn te doen.

Hij gromt en heft me op, mij knijpend in mijn kont. Hij begint te wandelen en ik voel mijn rug iets hards raken. Ik sla een pijnlijke kreet los, maar wanneer ik zijn hand over mijn rug voel strijken, lijkt het alsof al het pijn mee gestreken wordt.

Hij duwt zich tegen mij aan en begint met zijn heupen te bewegen en ik moet glimlachen, wanneer ik zijn harde voel tussen zijn broek.

Ik wil meer, merk ik. Op welke wijze dan ook, verlang ik naar meer. Ik wil hem nu met zijn liefde of zonder zijn liefde.

Mijn handen glijden weg van zijn haren en gaan naar zijn t-shirt, terwijl hij mijn lippen verlaat en mijn sleutelbeen begint te kussen.

Ik pak zijn t-shirt en wil het naar boven trekken. Ik wil zijn lichaam voelen. Ik wil hem op zo veel mogelijke manieren voelen. De man die me gisteren met zijn handen heeft verzorgd, die man wil ik voelen.

Ik wil net zijn t-shirt uittrekken, maar hij legt me dan opeens op de grond. Mijn handen verlaten zijn lichaam en zo doen de zijne.

Ik kijk hem niet begrijpend aan, maar zijn donkere ogen zijn gericht op mijn rok, terwijl hij met zijn lippiercing rolt.

Dan realiseer ik me dat mijn rok, niet veel bedekt. Haastig trek ik het naar beneden, wat Stephen doet lachen.

Hij neemt een gevaarlijke stap in mijn richting en kijkt me aan. Net als een durver kijk ik hem terug aan.

"Grappig," zegt hij, "je bedekt je verrukkelijk lichaam nu, terwijl je daarnet het aan mijn wilde aanbieden."

Hij ademt diep in en zegt: "Je bedekt je prachtig plekje, terwijl ik het al twee keer heb vergezeld, terwijl ik er twee keer van genoten heb en terwijl ik het twee kier diep vulde."

Hoe zeer in het ook haat om dit te zeggen; hij heeft gelijk. Ik voel mijn wangen lichtjes van kleur veranderen en ongemakkelijk bijt ik in mijn binnenmond.

Badboys badgirl 1 en 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu