Nausea

1.4K 56 5
                                    

,,Ty malá kurva. A ty robíš čo ? Si sním len kvôli prachom, si len štetka." Vlepila mi facku že som skoro zletela zo stoličky.

,,Okamžite vypadni !"

Valeria

Chrisov hlas muselo byť počuť snáď v celej firme. No s Daisy to ani nehlo práve naopak vrhla sa na mňa ruku mi omotala okolo krku. Zleteli sme obe na zem a ja som si riadne udrela hlavu o zem. Bola som tak šokovaná že slm nestihla nič uroviť.  Na líci som pocítila niečo štiplavé ale to nebolo najhoršie. Na druhom líci som pocítila ostrú bolesť. Daisy  mi vrazila pesťou do tváre jej obrovský prsteň sa mi bolestivo vryl do pravého líca pod okom. Rukou omotanou okolo môjho krku mi  nadvihla hlavu a šmarila mi ju znovu ozem. Kurva. Tlak na mojom tele zoslabol a stisk na mojom krku povolil a ja som sa konečne mohla nadýchnuť. Začala som kašlať a neriešila som čo sa deje s Daisy. V hlave mi trieštilo a hrdlo som mala ako v ohni.

Christian

Nečakal som že sa na Valeriu vrhne a skôr ako som stihol zareagovať jej uštedrila pár rán.

,,Zlez znej. Úplne ti preskočilo ?" Chytil som ju za pás a stiahol som ju preč z Valerie. Položil som ju čo najďalej od Valerie.

,,Prečo to robíš Chris, ja ťa milujem ona je stebou len pre prachy."

,,Prosím ťa prestaň sa strápňovať, dobre vieš prečo som ťa vyhodil. Nepotrebujem aby si zase vyniesla nejaké dvôležité informácie." Počul som ako Valéria kašle a prudko dýcha.

,,Ale.."

,,Dosť. Vypadni skôr ako ti ublížim !" Dohovoril som a hneď som prešiel k Valerii nič iné ma nezaujímalo len to či je v poriadku.

,,Ria, zlato vnímaš ma ?" Podišiel som k nej a pohladil ju po lavom líci pretože na pravom mala krvavú ranu. Prikývla hlavou a opeť zakašlala. Vzal som ju na ruky a prešiel sňou do kancelária. Posadil som ju na gauč a hneď som vystrelil ku lekárničke. Posadil som sa a gázu som navlhčil dezinfekciou.

,,Bude to štípať." Druhou rukou som jej prichytil hlavu a priložil som jej gázu na stále krvácajúcu ranu. Sykla od bolesti, silno privrela oči.

,,Už len chvíľku." Povedal som jej. Z lekárničky som vytiahol menší štvorec obväzu a prelepil som jej bolestivé miesto. Krv mala pri uchu a stiekla jej až po krku na jej biele štaty. Z jednej rany bola dosť zakrvavená.

,,Bolí ťa ešte niečo ?"

,,Krk ale už to nieje také zlé." Trošku priškrtene mi povedala. Pozrel som jej na krk a tam sa jej už začala črtať veľká modrina.

,,Dobre, pôjdeme domov aby si si ľahla." Postavila sa a znovu sykla od bolesti.

,,Čo sa deje, bolí ťa niečo ?"

,,Nie nie len sa mi trošku zakrútila hlava." Prikývol som a už som ju viedol k výťahu.

,,Preboha Val čo sa ti stalo ?" Pribehla k nám hneď zhrozená Nancy.

,,Ale nič, Daisy zjavne preskočilo." Z úsmevom jej Ria odpovedala na otázku.

,,No podľa tvojej tváre zjavne áno. Vyzeráš hrozne."

,,Hm tak teda ďakujem za kompliment."

,,Ale vieš ako som to myslela. Si celá od krvi. Vyzeráš ako nevesta z hororu. Biele šaty s krvavimi doplnkami." Obe sa zasmiali. Som rad že sa smeje, aspoň viem že to nieje nič vážne.

,,Nestretneme sa večer ?" Pozrela spýtavo na Nancy.

,,Nie tak to určite nie, potrebuješ si oddýchnuť." Vložil som sa do ich rozhovorum. Obe na mňa pozreli ako by som tu do teraz ani nebol.

Hate My Boss !Onde histórias criam vida. Descubra agora