Fight

1.4K 53 6
                                    

Začul som zvuk signalizujúci otváranie dverí.

,,To čo má byť ?" Ozval sa Chrisov hlas, s ešte jedným nepríjemným zvukom.

Valeria

V momente ako som sa spamätaka som mu tresla facku. Zároveň som započula aj Chrisov hlas. Otočila som sa na neho, priam zúril.

,,To nie je tak ako si mysliš Chris." Prehovoril Tom keď bolo dlho až moc veľké ticho.

,,Ja si vôbec nič nemyslím Tomas. Ono je to veľmi jednoduché." Zrazu som na ruke ucítila dotyk a Chris ma vyťiahol von z výťahu.
Hneď na to sa otočil k Tomovi a jednu mu vrazil až spravil dva kroky vzad. Hneď si ho za golier pritiahol bližšie a vrazil mu ďalšiu a ďalšiu. Bola som taká všoku že som nestihla ani zareagovať. Keď som ale zbadala krv to ma prebralo z tranzu.

,,Chris to už stačí." No on akoby ani nevnímal vrazil mu ďalšu. ,,Preboha dosť. Veď mu ublížiš."

,,O to ide." Otočil sa na mňa a vyzeral ako zmyslov zbavený. Hneď ako sa otočil späť, Tom vyžil jeho nepozornosť a vrazil mu.

,,Ona nemá byť s tebou." Zhúkol na Chrisa. A znova ho udrel ale s Chrisom to ani nehlo.

,,Hm tak to si prišiel trochu neskoro." Zareagoval Chris a chytil Tomovu ruku ktorá smerovala k jeho tvári.

,,Kriste prestaňte." Chris chytil Toma pod krkom a prirazil ho o stenu.

,,Ja som ťa varoval aby si sa od nej držal ďalej." Na Tomovej zakrvavenej tvári bolo vidieť že mu chýba kyslík.

,,Dosť, to stačí." Prešla som k nim a snažila sa Chrisa odtlačiť ale ani ho nehlo. Mne už sa spustila slza po líci. Tom bol už červený a snažil sa Chrisovu ruku dostať z jeho krku.

,,Prosím prestaň Christian." Dotkla som sa jeho ruky. ,,Prosím." Až zúfalo som vyslovila svoju prosbu. Pohľadom prešiel na mňa a jeho výraz o niečo zmekol. Jeho stisk na Tomovom krku povolil a on sa zhlboka nadýchol. Zviezol sa po stene k zemi a začal kašlať.

,,Toto je posledné varovanie, ešte raz niečo skúsiš a zabijem ťa." Už kludneším ale o to ráznejším hlasom prehovoril. Otočil sa na mňa a palcom mi zotrel slzy. Musím unať že som sa ho trochu bála ale pod jeho dotykom som sa uvolnila. Hneď ako si bol istý že som v pohode stiahol si ma do objiatia. Jeho vôňa mi udrela do nosa a ja som sa pousmiala. Vzal ma za ruku a smerovali sme do jeho kancelárie. Prešla som k mini chladničke a vybrala z nej flašu a prešla som k nemu. Chris si sadol do kresla a pritiahol ma k sebe na kolená. Flašu som mu priložila na lícnu kosť na ktorej sa začala črtať modrina. Videla sa na ňom že ho niečo trápi.

,,Si okej ?" Prehovorila som na neho. Zdvilhol hlavu ku mne a pozrel mi do očí.

,,Jasne len Tomas ma vytočil." Pokúsil sa o úsmev ale ja mu to nežeriem.

,,Vieš že nemyslím toto. Stalo sa niečo ešte predtým ?" Postavil sa a povzdychol si a nalial si pohárik.

,,Ako dopadlo stretnutie uzavreli ste obchod ?" Podla toho ako sa napol a zamračil som hneď vedela že sa to týka toho stretnutia. Záporne potočil hlavou.

,,Čo sa stalo ?"

,,Netuším, proste sa rozhodol pre niekoho iného."

,,Čože prečo ?"

,,Proste prišiel stým že má lepšiu ponuku, a že snami už nechce mať nič spoločné." Napil sa a prešiel k oknu zvraštil obočie, tak že premýšla.

,,Ale nerozumiem ako mohol mať lepšiu ponuku keď tu našu ani nevidel. Ibaže by .." Odmlčal sa a ja netuším o čom rozpráva.

,,Ibaže by ?"

,,Ibaže by miekto vynášal informácie." Keď to vyslovil stuhla som v pohybe. Preboha srdce som mala až v krku. Vyzeral ako by mu niečo došlo. Prešiel k stolu a vybral nejake papiere. Prešiel ku mne a ja som mala pocit že sa zrútim.

,,Prosím ťa prezri tieto papiere a prepíš to do tabuliek. A zavolaj mi Daisy." Vzala som papiere a vyšla som von s kancelárie. Bolo mi zle a tep som mala asi dvesto.

,,Volá ťa Christian." Pozrela som na Daisy. Prešla okolo mňa a nezabudla do mňa vraziť ramonom. Moje ruky sa triasli, potrebujem sa ukludniť. Kráčala som za Nancy potrebujem si nejako odpútať myšlienky.

,,Val ahoj." Usmiala som sa na ňu a objala ju.

,,Ahoj, potrebujem si dať niečo tvrdé." Prekvapene na mňa pozrela.

,,Čo sa deje ?" Čo jej mám povedať, že mám výčitky svedomia pretože vynášam informácie z firmy pretože sa mi vyhrážajú že zabijú moju mamu ? Ach bože.

,,Čo sa stalo Tomovi ? To preto si taká rozhodená ?" Jasné na to som aj zabudla. Kriste prečo sa to všetko musí diať mne.

,,Hej." Položila predomňa pohár asi vodky, bolo mi jedno čo to je len nech je to silné.

,,A čo sa mu stalo veď keď ste prišli do firmy bol vporiadku."

,,Hej, Christian ho zmlátil." Nancy na mňa pozrela tak že som sa bála že jej vypadnú oči.

,,To prečo ?"

,,Kvôli mne."

,,Tak ty niečo spravíš a on zmláti Toma ?" Nechápavo som na ňu pozrela. Chytila som ju za hlavu a začala ju prehmatavať.

,,Čo to robiš ?"

,,Pozeram či si sa neudrela do hlavy. To čo je za blbú otazku zmlátil ho lebo po mne vo vyťahu vyštartoval a dvere sa otvorili akurát keď ma pobozkal."

,,Tom ťa pobozkal ?" Prevrátila som očami.

,,Čl si od včera ohlúpla ? Veď teraz som ti to povedala." Zasmiala som sa na ňu a dopila som pohárik. Už som sa cítila oveľa lepšie.

,,Sorry. Nevedela som že sa Tomovi páčiš."

,,Do dnes som to nevedela ani ja."

,,Oni sa o teba normálne pobili ?"

,,No také niečo skôr to schytal Tom." Spomenula som si na jeho zakrvavenu tvár.

,,Hej to som si všimla."

,,Vôbec som nevedela že sa mu páčim, aj keď teraz nad tým tak premýšlam. Mala som si to všimnúť skôr. Všetky tie komplimenty a to ako sa ma dotýkal vždy keď mal príležitosť. Bože ja som fakt slepá."

,,Ale to nieje tvoja chyba, brala si ho ako priatela prišlo ti to normálne. A vedel že si s Christianom, mal sa rozhýbať o niečo skôr." No to je tiež pravda. Ja som si neni vedomá že by som mu davala nejaké nádeje.

,,Dobre no ja pôjdem ešte mám nejakú prácu. Uvidíme sa neskôr." Podala som jej prazdny pohár a odkráčala som k výťahu. Do rúk som vzala papiere ktoré mi dal Chris. V tom sa otvorili dvere a von vybehla uplakaná Daisy.

,,Ty !" Zhúkla a zamračila sa na mňa keď ma zbadala.

,,Už si spokojná ?" Nerozumiem o čom hovorí. Čo sa jej stalo.

,,O čom to hovoríš ?"

,,Netvár sa ako neviniatko. Išlo ti len o to aby si mi prebrala Chrisa." Hm?

,,Neviem o tom že by ste mali vzťah."

,,Si len obyčaná štetka. Niesi o nič lepšia ako ja." Znechutene na mňa pozrela.

,,Ja aspoň nerozťahujem nohy každému kto prejde okolo." Spomenula som si na Marka, určite si to rozdávala aj sním.

,,Ty malá kurva. A ty robíš čo ? Si sním len kvôli prachom, si len štetka." Vlepila mi facku že som skoro zletela zo stoličky.

,,Okamžite vypadni !"

---------
No tak máme tu ďalšiu časť. Nieje to nudné ?
Hádam nie 😀😀😀

Hate My Boss !Onde histórias criam vida. Descubra agora