,Tak na to zabudni buď sa naješ sama alebo ťa nakŕmim a už žiadne hladovanie sám na to dohliadnem." Zasmiala som sa, som rada že je späť a že sú znovu spolu, teda dúfam že sú. Konečne je všetko tak má byť. Aj ona predsa našla svoj šťastný koniec.
Valeria
Prebrala som sa na slnko, ktoré mi svietilo rovno do očí. Musím niekomu pred odchodom povedať nech mi zastrú okná, takto som hore hneď na svitaní. Od môjho vstania z mŕtvych ubehli už štyri dni a ja by som už chcela vypadnúť. Christian sem chodí každý deň aj dva krát, a stále mi slubuje že už čoskoro ma pustia, ale mam taky pocit že to naťahujú schválne. Samozrejme ma navšetevuje aj Jess ale Toma som tu ešte nevidela, neviem čo je sním a keď sa na to spýtam Jess vždy to nejak zahovorí.
,,Ahoj." Z myšlienok ma vytrhol Chrisov hlas až mnou trhlo.
,,Ahoj." Usmiala som sa na neho.
,,Prepáč, nechcel som ťa vydesiť." Podišiel ku mne a sadol si vedľa mňa na posteľ a chytil ma za ruku.
,,To nič len som sa zamyslela, čo tu robíš tak skoro ?" Nechcela som mu hovoriť, že ma trápi že za mnou Tom nebol.
,,Prišiel som ti oznámiť dobrú správu. Dnes ťa pustia." Hneď ako to povedal moje oči sa roztvorili dokorán.
,,Naozaj ?"
,,Áno, preto som prišiel skôr aby som vybavil papiere ešte predtým ako pôjdem do firmy po.." nestihol dopovedať pretože som sa mu od radosti vrhla okolo krku. Jeho ruky sa po chvíli omotali okolo môjho tela. Zľahka som sa oddialila a pozrela mu do očí. Boli rovnako nádherné ako vždy, už som ani nedúfala že ich ešte niekedy uvidím takto zblízka. Jeho ruka prešla na moje líce a jeho oči pobehovali s mojich očí na pery. Priblížil sa ku mne a jeho pery sa jemne dotkly tých mojich, a mojim telom prešla horúčava. Nevdržala som to a za krk si ho pritiahla bližšie a tým predĺžila náš bozk. Nedá sa ani opísať ako veľmi mi chýbali jeho pery, bozky a dotyky. Milujem jeho pery sú tak nádherne jemné a chutné.
,,Ešte taká maličkosť." O kúsok sa odomňa odialil. Trochu som zvraštila obočie, zaujímalo ma čo je také dôležité že musel prerušiť náš bozk. Rukou vošiel do vrecka saka a vybral z neho malú krabičku. Nechápavo som na neho pozrela.
,,Toto patrí tebe, pokiaľ máš stále záujem." Otvoril krabičku, kde sa nachádzal ten nádherný prsteň, ktorý som ešte nedávno hrdo nosila a pozrel na mňa s otázkou v očiach. Tak toto som naozaj nečakala. Pozerala som zmetene raz na neho a raz na prsteň.
,,Samozrejme že áno." Usmiala som sa na neho a videla som že ním prešla úľava. Vybral prsteň s krabičky a chytil ma za ruku a pomaly mi navliekol prsteň. Usmial sa na mňa a ja som mu úsmev opätovala. Venoval mi bozk na pery a postavil sa.
,,Dobre, dnes mam vo firme jednania tak pre teba príde Jess a Dereck, a večer som celý tvoj." Musela som sa pousmiať nad slovami že je celý môj. Dúfam že to tak už naozaj bude. Prikývla som, dal mi ešte bozk na čelo a odkráčal s izby. Vystrela som ruku pred seba a obdivovala prsteň, ktorý mi už raz patril. Vyzeral nádherne, presne ako som si ho pamätala. No v tom mi prišlo zle, vystrelila som s postele ako raketa a bežala k toalete. Zviezla som sa k záchodu a hneď vyvrátila všetko čo som zjedla. Moje telo ostalo trochu zolabnuté.
,,Moment." Zakričala som s kúpeľne keď som počula že niekto klope na dvere od izby. Umyla som si zuby a vyšla von.
,,Dobrý deň slečna." Pozdravil ma lekár, ktorý stal pri mojej posteli.
,,Dobrý deň." Odzravila som ho a lahla som si do postele.
,,Nemusíte sa obávať tieto nevoľnosti by mali už do pár dní prestať." Pousmial sa na mňa.
,,Viem to ste mi už hovorili. Už to nieje tak často. Naposledy mi bolo zle včera okolo obeda."
,,Viete váš žalúdok bol poškodený tým, že ste skoro vôbec neprijímali stravu a teraz keď znovu začínate pravideľne jesť, tak sa bráni. Ale čoskoro sa prispôsobí a bude to v poriadku nemusíte mať obavy." Prikyvla som na znak že rozumiem.
,,Asi ste už boli oboznámená s tým že dnes poobede budete prepustená."
,,Áno." Stroho som mu odpovedala.
,,Váš priateľ, všetko potrebné vybavil, už len potrebujeme váš podpis na prepúštaciu správu a tým by sme to uzavreli." Podišiel ku mne a podal mi papiere. Zobrala som si ich a podpísala.
,,Dobre teda vaše výsledky sú už všetky v normále. Už je len potrebné aby ste dbali na pravideľnú stravu aby sa váš žaludok vrátil do normálu. Ale som si istý že váš priatel na to dohliadne." Usmial sa a otočil sa k dverám kývol mi na pozdrav a opustil moju izbu. Som šťastná že už môžem odtiaľto vypadnúť, neznášam nemocnice. Postavila som sa a vbehla do kúpeľne stým že sa dám trochu dokopy. Po sprche som si spravila jemný make up aby som nepôsobila tak bledo. Upravila som si vlasy a obliekla sa do riflí a voľného trička.
,,No nazdaaar." Vypísla Jess medzi dverami, keď som si akurát sadala na posteľ.
,,To už je obed ?" Nechápavo som na ňu pozrela, keď sa ku mne blížila a hodila sa mi okolo krku.
,,Nie je ešte len jedenásť ale už som sa nemohla dočkať, keď si ta budem môcť zobrať domkov." Usmiala sa mi do vlasov. Ani som neuvedomila že všetky pripravi mi trvali skoro tri hodiny. Ale to bude asi tým že som sa nejak zvlášť neponáhľala.
,,Aj ja ťa rada vidím." Odialila sa odomňa a ja som pozrela ku dverám kde stál vysmiaty Dereck, čo ma trochu zaskočilo, takého vysmiateho som ho ešte nevidela.
,,Si zbalená ?" Spýtavo na mňa pozrela Jess, len som ukázala na tašku. Kývla som na Derecka na pozdrav, ktorý mi opetoval.
,,No to ma podrž." Vypískla Jess a ja som nechapala čo sa deje až kým ma prudko nepotiahla za ruku až som skoro spadla.
,,Ste sa teda poponáhľali." Zasmiala sa a ja som ju capla po ramene.
,,V podstate mi ho len vrátil." Prakrútila som očami, na čo sa len zasmiala.
,,Ja vás neodsudzujem ja sa teším. Už bolo na čase aby ste si to ujasnili." Vzala mi tašku a otočili sme sa k dverám.
,,Som rád že si v poriadku." Chytil ma Dereck okolo ramien.
,,Aj ja vďaka." Usmiala som sa na neho.
,,Hlavne kvôli Chrisovi, bolo to sním na nevydržanie." Zasmial sa Dereck a ja som nevedela presne o čom hovori.
------------
Tak som tu s ďaľšou časťou... dúfam že sa nehneváte že to trvalo tak dlho. ☺
Písala som Bakalarku a nemala som kedy ale už som chcela konečne nieco napísať tak dúfam že vás poteším.
Aj keď mne to príde taká suchá časť.☺❤
أنت تقرأ
Hate My Boss !
القصة القصيرةValéria si hľadá prácu pretože si chce skúsiť žiť na vlastnú zodpovednosť. Chce si nájsť prácu, ktorá by ju bavila a bola dobre platená aby mohla finančne pomôcť mame. Lenže keď sa dostane na pohovor do najznámejšej firmy sveta a postupne spozná svo...