Shower

319 15 7
                                    

No mysľou som už bol niekde inde a aj keby, vôbec som už nemal chuť hovoriť. A už vonkoncom sa niekonu spovedať. Ale už som sa nevedel dočakať zasluženého odpočinku a čo chvíľa ma naozaj pohltila tma.

Jessica

Zobudilo ma ostré svetlo, vnikájuce ku mne cez okno. Samozrejme, nikoho z nás nenapadlo večer zastrieť. Veď na čo? Pretrela som si oči a rozhliadla som sa po izbe. Nik okrem mňa tu nebol, Chrisova posteľ zývala prázdnotou. Asi išiel na CT o ktorom doktor večer hovoril. Bola som aj rada, že tu nebol, začínala som byť naozaj nesvoja v jeho prítomnosti.

Jeho správanie bolo zvláštne, ale na druhej strane, čo ja o tom môžem vedieť nepoznám ho nejak zvlašť. Ale to ako dokázal zmeniť z neodolateľného zvodcu, na arogantného ignoranta, lusknutím prstov ma prekvapilo. Už som ho videla v tejto dominantnej nebezpezpečnej stránke, keď uniesli Val, bol ako zmyslov zbavený. Vznášala sa okolo neho, taká nebezpečna aura, že ktokoľvek by mu skrížil cestu a zabil by ho len pohľadom.

Ale nebudem sa tým už zapodievať, veď čo ma po ňom, keď sa chce správať ako idiot, nech sa pači. Veď čo, len som mu zachránila život, že? Prehodila som si nohy cez posteľ, mala som chuť na príjemne hrejivú sprchu, ktorá na uvoľní a opatrne som vstala. Rada by som sa vyhla odpadávniu. Zohla som sa do skrinky, chcelo by to niečo na oblečenie, na umytie a ešte niečo na utretie. Všetko som našla tak som sa zvrtla ku dverám, smer kúpeľňa.

Pred dverami kúpeľne ma trochu zarazilo, že sa svietilo ale určite tu bol Chris, a zabudol zhasnúť. Do nosa mi totiž udrela výrazná mužná vôňa sprchového gélu. Pozrela som na seba v zrkadle, okamžite som sa zhrozila, vyzerala som ako Ježibaba. Prehrabla som si vlasy a zopla ich do vysokého drdolu na vrchu hlavy. Pustila som do umývadla studenú vodu a hneď som si pár krát ovlažila tvár. Bolo to príjemné, svieže. Moj odraz vyzeral hneď o kúsok lepšie.

Zvliekla som si nohavice aj tričko, ostala som len v spodnom prádle. Cez škáru vo dverách sprchoveho kútu, som nahmatala točku a pustila vodu nech sa odpustí, aby bola príjemne teplá. Takmer som zvýskla, keď ma za ruku čo si zdraplo a vtiahlo do sprchy. Zo šoku som sa spamätala až, keď som narazila do pevnej, mužskej hrude, stále vlhkej od vody. Šokom privreté oči som otvorila, a predo mnou nestál nik iný ako Chris. A koho si čakala Santa Clausa? 😑

Stál v mojej tesnej blízkosti, hľadel mi do prekvapených očí, zatiaľ čo tie jeho, neukazovali žiadnu emóciu. Bol úplne nečitateľný. Pozeral na mňa no ani sa nepohol, držal ma stále za ruku, za ktorú ma sem vtiahol, a druhú mal položenú na mojom drieku. Prúd pustenej vody mi stekal, po chrbte až mi naskočili zimomriavky.

,,Č-čo to r-robíš?" Zakoktala som sa, keď sa tvárou priblížil k tej mojej. Jeho blízkosť mi nebola nepríjemná, práve naopak, ale nemohla by som zo sebou byť, keby som ešte dovolila aby sa niečo stalo medzi nami.

,,Ako to vyzerá?" Tichým a chraplavým hlasom prehovoril, až ma zľahka striaslo. Pritom mi bolo až veľmi horúco. Jednak z vody, ktorá po mne stekala, a jednak s jeho tela blízko pri mojom, s ktorého sálalo príjemne teplo.

,,Neodpovedaj mi na otázku otázkou." Neviem, kde sa zrazu nabrala tá istota, ale tlieskala som si, že moje koktanie sa tentokrát neprejavolo. Nič na to nepovedal, ale jeho tajomný úsmev hovoril za všetkom. Ruka na mojom drieku zosilnela svoj stisk a pomaly začala meniť smer k môjmu zadku. Moje ruky som okzamžite poližala na jeho hruď, zatlačila som, v nádejí, že ho odstrčím. Hm aká naivná myšlienka.

Nestihla som ani zaregistrovať jeho pohyb, keď ma nečakane zvrtol, a moje rozhorúčené telo pritlačil tvárou na studené kachličky. Prudko som sa nadýchla, s toho teplotného šoku na mojom telo. A skôr ako som stihla zareagovať, zo zadu sa na mňa natličilo, jeho mohutné a svalnaté telo. Chytil ma za vlasy a vyvrátil mi hlavu do hora aby tak odhalil krk, ku ktorému sa nasledne priblížil, až som zatajila dych. Telo mi brnelo očakávaním a všade mi naskočila husia koža. Jeho chamtivé a násilne správanie, tým správnym spôsobom, mali určité čaro. Ale išlo to nejakťm zlým smerom a mne sa to naozaj prestávalo páčiť. Hlavne zo strachu, že neodolám. Ale to nesmiem dovoliť.

,,Čo keby si bola trošku užitočná?" Zavrnel mi blízko ucha, čo ma bralo o zdravý rozum a triezve uvažovanie. Jeho ruka na mojom bruchu, tiež nepomáhala.

,,Úžitočná?" Neviem či by som dokázala zložiť súvislú vetu, tak som to z jednodušila na úplný základ.

,,Mám svoje potreby." Prehovoril tichým hlasom, následne ma na krku pošteklil jeho dych a ľahký dotyk jeho pier. Rukou na bruchu mi kreslil nezmyselné obrazce.,,A keď si sem už v behla nemusím sa o to starať sám." Zavrnel a pritlačil sa viac na môj chrbát. Šokovane som pootvorila ústa, keď mi došiel význam jeho slov, a na zadku som ucítila jeho pýchu.

,,Máš zdravé ruky." Nedala som sa tak ľahko namotať, aj keď nemohla som zabrániť horúčave, ktorá sa rozliala v mojom vnútri. Najmä, keď som cítila aký bol tvrdý a pripravený do akcie.

,,Nie som zúfalec, a ty si sa mi tu naservírovala ako chutné predjedlo." Ani nečakal na moju reakciu alebo dovolenie. Jeho ruka na mojom bruchu hneď skĺzla na moj rozkrok a mňa to hneď prebralo. Nečakal môj nesúhlas, je zjavne ,zvyknutý, že mu ženy padajú k nohám. Preto sa mi podarilo ho aj odstrčiť, inak by som s ním ani nehla. Na nič som nečakala, využila som prekvapenie a rýchlo som vybehla zo sprchy. Schmatla som uterák, omotala ho okolo mokrého tela a vyšla von z kúpeľne.

Vbehla som do izby a zabuchla hlasno dvere. Ani som sa nezdržovala, boh vie kedy sem ten sexualne nenásytny psychopat príde, a rýchlo si zvliekla mokré spodné prádlo a vymenila ho za súché oblečenie. Na mokré vlasy som hodila uterák, nech si nezamočím vankúš. Ľahla som si na postel, chrbtom k jeho postely, ešte tu nebol a za to som bola naozaj rada. Čo to do neho do riti vošlo? Že je chlap a má svoje potreby? Ha, tak nech si ich uspokojuje sám, neviem čo zlé videl na sebauspokojovaní. Ale zjavne pre neho je to niečo nemysliteľné, asi vždy, keď chcel mal hneď niekoľko žien, ktoré by mu skočilo do postele len tým, že daruje zvodný úsmev.

Z myšlienok ma vyrušilo otvorenie dverí, predpokladám že to bol Chris, kedže nikto neklopal. Ani som sa na neho neotočila, radšej sa budem tváriť, že neexistuje. No tento krát som klopanie počula a tak som sa usadila na posteli aby som videla na dvere. Chrisa som stále ignorovala. Dvere sa otvorili a v nich stál Dereck.

,,Nesiem Vám darček." Prehovoril hneď vo dverách, bez pozdravu. Nechápavo som nakoniec pozrela na Chrisa, ktorý stál medzi mojou a jeho postelou, s uterákom na omotaným na jeho bokoch. Mimochodom uterákom vysiacim veľmi nízko. Nerozumiem čo sa to už deje, o akom darčeku to hovorí? Zahľadela som sa za Derecka a v tom som zbledla.

No do riti. Zrazu minprišlo nejako nevoľno.

----------
Ahoooj podarilo sa mi to az teraz a to som chcela dnes pisat cely den ... ale dufam ze aj jedna cast potesi 😊😊

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 20 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hate My Boss !Where stories live. Discover now