Please come on

1.1K 47 6
                                    

,,Super, tak na budúci týzdeň oznámime naše zásnuby." Nadšene vypískla, vtisla mi bozk a už božala von s kanclu.

Tom

Už sú to dva týždne od ich povedzme rozchodu. Viem že čo urobila bolo zlé ale Chris sa zachoval znova ako hovado. Odkopol ju ako kus handry. Bolo mi jej ľúto. Chcel som ísť za ňou ale vždy keď som k ním prišiel ma Jess odbila tým že je zbitočné za ňou ísť. Poriadne nekomunikovala ale z čoho som mal obavy že nechcela ani jesť. Jess mi povedala že parkrát počula ako zvracala. Máme obaja o ňu strach poriadne ani neje a ešte aj vracia. Chris ten sa naopak tváril akoby sa nič nestalo, akoby ho to vobec nemrzelo. Aj keď som nesuhlasil s ich vzťahom, ale može sa pretvarovať akokoľvek vedel som že ho to zasiahlo. Lenže on nasadil masku a správal sa ešte ako vačší kreten ako predtým keď prišla Val. Za káždú somarinu hneď po každom kričal a už vyhodil asi troch chlapov z ochranky. A čo je najhoršie zavesila sa na neho ta plastic Barbie Candis.

,,Ahoj." Jess mi otvorila dvere a objala ma.

,,Ahoj, no ako je na tom ?" Pozrel som na ňu spýtavím pohľadom. No keď som videl jej výraz nemusela ani odpovedať.

,,Nič, žiadna zmena. Dnes som ju volala aj na ten večierok ale ani neodpovedala a mne bolo jasné že nechce ísť." Smutne si povzdychla videl som ako sa moja sestra trápi. Na Val jej záležalo, tak ako aj mne.

,,Skúsim ísť za ňou." Povzbudivo som na ňu pozrel.

,,Choď ja už vážne neviem čo robiť." Vyčerpane sa zvalila na gauč. Otočil som sa a smeroval do izby Val. Pootvoril som dvere akurát si sadala zabalená do uteráku na posteľ. Zľahka som klopol na dvere ale ani sa neobzrela. Vošiel som teda dnu a podišiel som k nej. Ani na mňa nepozrela bola duchom neprítomná.

,,Val ?" Prehovoril som na ňu a posadil sa vedľa nej. Neodpovedala mi. Vyzerala naozaj zničene a dosť pochudla. Oči mala červené od sĺz, prepadnutá tvár, mala tmavé kruhy okolo očí a prázdny pohľad. Kĺúčne kosti jej zreteľne vystupovali. Pri pohľade na ňu ma pichlo pri srdci.

,,Valeria vnímaš ma ?" Vzal som si jej dlaň do svojej. Až vtedy ako by si uvedomila že niekto k nej prišiel. Prešla zrakom na mňa no jej oči boli prázdne a zároveň plné bolesti. Bolel ma pohľad na ňu. Vždy vysmiata a teraz toto, toto nieje dievča ktoré som poznal a ktoré som ľúbil aj keď mi to neopätovala.

,,Veleria zlato nemôžeš sa takto trápit donekonečna." Smutne som sa na ňu usmial. Jej oči sa znovu zaleskli slzamy. Bože to nie prosím.

,,Nie nie prosím už neplač." Chytil som ju za ramená a vtiahol som si ju do objatia. Jemne ňou trhlo keď vzlikla. Chytil som jej tvár do dlaní a utrel jej slzy s tváre. Pozerala mi do očí a potom skĺzla pohľadom na moje pery. Pomaly sa ku mne naklonila a zľahka priložila jej pery na moje. Mojim telom prešla vlna tepla, toto som vždy tak chcel ale teraz som sa musel odtiahnuť. Nemôžem zneužiť jej stav.

,,Pozri mám taký nápad, oblečieš sa upravíš a pojdeme dnes von do mesta dobre ?" Tvár skrútila do nesúhlasnej grimasy.

,,Nie nie na to ani nemysli pozry aspoň na chvíľu musíš ísť medzi ľudí a keď ti nebude dobre tak mi povieš a odprevadím ťa domov, suhlas ?" Chvíľu na mňa váhavo pozerala, nakoniec opatrne prikývla. Potešil som sa a dal jej bozk na líce.

,,Dobre zavolám Jess nech ti pomože." Usmial som sa na ňu a vypochodoval som z izby.

,,Je celá tvoja nachystaj ju a aj seba a môžeme ísť." Usmial som sa na Jess a tá od prekvapenia vyletela z gauča ako raketa.

,,To sa ti ako podarilo ?" Oči mala vypúlené.

,,Vieš ako čaro mojej osobnosti." Ironicky sa uchcechtla na čo som jej daroval Poker face. 😑

Valeria

Sededela som na posteli od kedy Tom odišiel. Neviem čo to do mňa vošlo keď som ho pobozkala, jednoducho mi chýba Chris a ja som potrebovala cítiť aspoň nejakú blízkosť. Ale nebolo to, to čo s Chrisom. Do izby mi vbehla Jess a už sa mi prehrabávala v skrini.

,,Dobre toto si choď obliecť." Podala mi oblečenie, popravde mi bolo jedno čo mi vyberie. Nemala som silu namietať. Postavila som sa a vošla do kúpeľne a obliella si čo mi vybrala. (Foto dole ) Stále si myslim že je chyba že som sa rozhodla ísť von. Ale nejako to už prežijem.

,,Tak tu sa posaď musíme ti spraviť make-up aby sme zakrili tie tvoje kruhy a červené oči." Pozrela na mňa Jess a ja som ju len ticho poslúchla.

Keď bola Jess hotová išla sa pripraviť ešte aj ona. Sedela som na gauči a čakala kedy vylezie z izby. Tom bol asi v kuchyni a vyjedal chladničku. Ja som mala stiahnutý žalúdok a bola som nervózna ako pred skúškou.

,,Môžeme ísť." Vybafla blízko mňa Jess až mnou trhlo. Postavila som sa a išli sme smer klub. Úprimne vôbec som nemala náladu. Cítila som sa stale pod psa.

,,Ahoj Val vyzeráš skvele." Pristúpila ku Nan s úprimnym usmevom. Vedela som že to povedala len preto lebo som teraz zjavne, vďaka Jess nevyzerala ako mŕtvola. No možno zakryla moju bolesť na povrchu ale tú vnútornú nie.

,,Ďakujem." Horko ťažko ale usmiala som sa na ňu a nasledovala som Jess s Tomom do boxu aby sme si sadli. Na stole už boli nachystáné pohare a s alkoholom nemala som chuť piť.

,,Tak nazdravie a na zábavu a hlavne na to že sa nám konečne podarilo Val dostat z domu." Vykríkla Nan a už všetci zdvihali poháre do vzduchu. Všetci na mňa pozreli keď ja som pohár nebrala, sprosíkom v očiach. Prevratila som oči a vzala som si pohár. Všetci sme si štrngli a hodili do seba obsah pohára. Takto oni pokračovali aj dalej, mňa ešte nahovorili na jeden. Bavili sa vo veľkom prilúde ale akosi som sa nevedela sustrediť. Ale cítila som že mi trochu alkol stúpa v krvi kedže mám prázdny žalúdok.

,,Ideme tancovať." Vypískla teraz Jess na ktorej sa už alkohol podpísal. Pozrela na mňa a ja som hneď krutíla hlavou na nesúhlas. No bohužial bolo neskoro lebo ma už ťahala za ruku na parket. Poťiahla ma k sebe, začala sa vrtieť do rytmu hudby a ja som bola jej tanečný partner. Vedľa nás sa ocitla Nancy a Tom. Ja som sa len tak mimivoľne pohupovala ako bez duše. Na mojich bokoch som zrazu pocítila ruky, pri tom dotyku som strnula.

,,Pokoj, uvoľni sa." Blízko pri uchu som začula znami hlas.

-----------
Val má depresie, Chrisovy preplo 😀
Ale konečne ju vytiahli von čo myslite bol to dobrý nápad ? 😀

Oblečenie Val

Hate My Boss !Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang