,,V-vy, ty, ona v-vy dvaja.." zasekol sa pri jeho koktaní, ale zrazu sa mu vyjasnila myseľ. ,, Vy dvaja ste spolu ?"
Valeria
Keď som započula čo Tom povedal, skoro mi zaskoskočilo. Pozrela som na Christiana ten sa tou otázkou nezadl byť až tak zaskočený ako ja.
,,Nie!" Zhúkli sme obaja naraz, až ma miklo. Tom na nás podozrievavo pozrel ako by nám neveril.
,,Nejaká rýchla odpoveď nie ?!" Nadvihol obočie a podozrievavo na nás hladeľ naďalej.
,,Nie a nie." Vložil sa do toho Christian už mierne vytočený.
,,Tak čo tu potom robí. To ty si ju uniesol ?!" Opýtal sa a videla som na Chrisovi, že stráca trpezlivosť.
,,Tomas tebe už načiato jeblo ?" Zahučal Chris. Trhlo ma a preletela som pohľadom na Toma, ktorý prudko roztvoril oči, asi mu došlo, ze začína prekračovať pomyslenú hranicu Chrisovej trpezlivosti. ,, Do toho ťa je hovno čo tu robí, dôležité je, že je v poriadku." Dokončil nahnevane. Bola som prekvapená, že sa dokázal tak rýchlo naštvať.
,,To si nám ako kedy mienil oznámiť, že je u teba, načo potom hľadáme Breivcka, keď Val už s ním nieje ?!" Prehovoril rozhorčene Tom a nezabudol pri tom rozhadzovať rukami ako by odháňal muchu.
,, Prosím ? Mienil ?! Ak si dobre pametám stále som tu šéf ja a čo poviem to platí a tebe môžu byť ukradnuté moje dvôvody." Prešiel k onu a sledoval už večerné mesto. ,,Ale pre tvoj pokoj na duši, keď som vtedy vybehol s firmi, že ju pôjdem hladať tak sa pri v chode pristavilo auto a vyhodili ju z auta von na chodník. Zobral som ju domou aby som ju dal do poriadku, tak prepáč, že som nemal čas a nebolo pre mňa tak podstatné informovať vsetkých mojich kamáratov." Dopovedal už kludnejším hlasom. Ja som len nemo sledovala konverzáciu a občas mi unikala pointa, ale ak som to správne pochopila, tak Christian ma našiel na ulici pred firmou, to som nevedela. A ani to, že to bol znovu on kto mi pomohol. Ale čo ma trochu prekvapilo bolo, že ako ho to vzalo keď o tom hovoril Tomovi. Keď som pozra na Toma mal sklopenú hlavu a vyzeralo, že už nemá žiadné argumenty. Nakoniec pozrel na mňa.
,,Jess je v nemocnici." Prehovoril tichým hlasom, skoro mi vypadli oči z jamiek, keď to dopovedal.
,,Čože ?" Zvýšila som hlas v obave o moju kamarátku. Prudko som sa postavila z postele. ,,Čo sa stalo ?"
,,No pred pár dnami, keď ťa Breivick napadol tak najprv vyhladal Jess, čo mi stále nejde do hlavy odkiaľ o nej vedel. Bol za ňou aby zistil kde si ty, no stretnutie nedopadlo len pri slovách. Jess to od nemo párkrát schytala," nachvíľu sa odmlčal, ruka mi vystrelila k ústam a do očí sa mi tlačili slzy. Všetko to je moja chyba. ,,Mala vnútorne krvácanie, brali ju hneď na operačku po 3 hodinách ju nakoniec zachránili, momentálne je stabilizovaná." Dopovedal a ja som nevadela ako na to reagovať. Toľko myšlienok sa mi výrilo hlavou, no boli prerušené, keď som započula tiché vrčania. Obzrela som sa a videla Christiana ako zatína päst a mrači sa na Toma. Nevedela som o čo ide, no keď som pozrela na toma videla som ako ma hltá očami. Ani som neuvedomila, že som mala na sebe len osušku ktorú som mala v polke pŕs a lendva mi siahala pod zadok. Mala som chuť sa prepadnúť.
,,To by už stačilo nemyslíš? Môžes isť." Ujal sa slova Chris, ktorého nervy vyseli asi len na poslednóm vlásku.
,,No tak Chris kľud, sorry Val ale tak som chlap na to mám oči." Mne do líc stúpla červeň musela som vyzerať ako paradajka. Spozorovala som prudký pohyb, vydela som ako Christian nebezpečne smeruje ku Tomovi.
,,Si nedoslíchavý ? Alebo ti to mam vysvetliť inak." Zavrčal mu do tváre, týčil sa nad ním ako Boh smrti. A to fakt sexy a dokonalý boh smrti. Ježíš to na čo myslís krava. Muuu. Moje podvedomie si myslí, že je vtipné. Tom mi len kývol na rozlúčku a odkráčal z miestnosti. Christian v momente zabuchol dvere a smeroval ku mne.
,,Poď si lahnúť, musíš oddychovať." Prehovoril neutrálnym hlasom, no ja som nemala v pláne spat určite nie po tom čo mi povedal Tom.
,,Nie nejdem spať, chcem vidieť Jass." Prskla som na neho zúfalo. Pozeral na mňa ako by som povedala navačšiu sprostosť na svete.
,,Nie. To nepripadá do uváhy." Povedal rázne a tým naznačil, že o tom niemieni viacej diskutovať.
,,Ako to mysliš, že to nepripáda do úvahy. Je to moja najlepšia kamarátka a len kvôli mne je v týchto sračkách." Vyprska som už od zlosti.
,,Tak ako som povedal nepohneš sa stoho to bytu kým nebude Breivick znova za mrežami alebo pod zemou." To si zo mňa robi dobrý deň ?
,,Si robíš srandu ? Ja nie som tvoj majetok. Nebuš ma tu držať, keď tu nechcem byť." Odvrkla som.
,,Tak to si píš milostivá, že ťa tu budem držať. Zabudla si už na zmluvu ?" Hajzel jeden. Vždy keď si myslim ze sme sa niekam posunuli, tak my sa vrátime o sto krokov naspäť.
,,To nemyslíš vážne ?" Pozrela som na neho bezradne.
,,Vyzerám že žartujem ?" Pozrel na mňa z nezaujatým pohľadom a mňa pichlo pri srdci. Opäť som sa nechala zmiasť jeho neurčitým správanim.
,,Ja idem a ty si trhni nohou." Vyštartovala som k dverám stým, že odchadzam.
,,Tak na to môžeš rovno zabudnúť." Pocitíla som pevný stisk na mojom zápestí.
Christian
Chytil som ju za ruku, keď sa snažila odísť. Na to nech hneď zabudne. Potiahol som ju k sebe až mi skoro narizala do hrude. Bože , moje zmysli išli zošialeť keď sa snažila vzdorovať len v tom uteráčiku. Myslem som že zošialem, keď som ju cítil tak blízko seba. Zrakom som skúmal tú jej tvár tie jej obrovské oči roztvorené dokorán, jemne pootvorené navhlčené pery. Mal som sto chutí sa ňu vrhnút, mám pocit že zošaliam. Privrel som oči a zhlboka dýchal aby som sa ukludnil, ale jej vôňa mi v tom zabraňovala, moje ovládanie vyselo len na vlásku.
,,Idem. A vôbec daj mi pokoj!" Trhla rukou ale bolo jej to nič platné. Zadívala sa mi do očí, komplet vytočená sa znovu pokúsila uvoľniť z môjho zovretie ale márne. Povzdychla si a frustrovane mi opäť pozrela do očí a oblízla si pery. Kriste ona ma chce asi zabiť.
,,Prestaň ma provokovať." Ľavou rukou som ju chytil za osušku pri prsiach až zhlboka vydýchla. Ani nevedela čo so mnou robí. Mal som chuť to znej všetko strhnúť a ... preboha dosť týmto si vôbec nepomáham.
,,Čo, veď som nič neurobila." Pozrela na mňa naoko zmetene, ale ja som videl to zaiskrenie v jej o čiach. Prečo sa to dievča so mnou tak hrá. Ja jej nechcem ublížiť dnes už toho mala dosť. Ale privadza ma do nepríčetnosti.
,,Prestaň s tým." Hlesol som zúfalo a sposlendých síl sa držal mojej príčetnosti. Ruku ktorou som jej drzal zapestie som opatrne povolil, jemným dotykom jej od zápestia cez rameno až ku krku. Palcom som jej zlahka pohladil miesto pod uchom, ona hneď reagovala, privrela oči, a zahryzla si do pery. Kurva už nemôžem v tom som jej lavou rukou strhol uteterák ktorý ma delil od jej nádherného tela, v sekudnde bola natlačena na mne. Pocítil som jej horúce telo na mojej obnaženej hrudi, zašiel som jen do vlazov a ona ako by snívala. Privrela oči vydýchla zadržiavaný vzduch. Ako som pozeral na jej nádhernú tvár a dokonalé pery som to nevydržal, natiskol som sa na jej pery, v momente keď sa dotkli som mal pocit že nič okrem nej neexistuje. Krásne so mnou spolupracovala, tak ma to doháňalo do nepríčetnosti, vrhol som sa na ňu vášhivejšie. Ruku som si dal na jej kríže a pritlačil na seba nemusel som ju ani nadvihovať, automaticky sa jej nohy omotali okolo mojich bokov. Bozkával som ju s takou náruživosťou, nevedel som koľko to ezte vydržím. Položil som ju do postele a rukou sa zaprel pri jej hlave videl som tie iskričky v jej očiach, že to cíti rovnako, ale čo keď sa neovládnem. Nahol som sa k nej a venoval jej bozk na čelo a s poslednou omrvinkou sebaovládnia som odišiel.
--------
A som tu znova dúfam že vas to poteši.
Akosi ma ti pohltilo a neviem prestať. 😍🤩🤩
ESTÁS LEYENDO
Hate My Boss !
Historia CortaValéria si hľadá prácu pretože si chce skúsiť žiť na vlastnú zodpovednosť. Chce si nájsť prácu, ktorá by ju bavila a bola dobre platená aby mohla finančne pomôcť mame. Lenže keď sa dostane na pohovor do najznámejšej firmy sveta a postupne spozná svo...